Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

بروز رسانی سرور

       anti cheat active

 ***  server list world (اولین آپدیت جدید)

این قسمت رو برای اون دوستانی که می خوان از IP های بیرون از کشور استفاده کنند 

تصمیم گرفتیم به سرور لیست اضافه کنیم (البته همون طور که میدونید آی پی های بیرون از کشور پینگ تایم بالایی دارند که برای بازی آنلاین زیاد جالب نیست ) .

البته در حال تست هستیم و در اولین فرصت آپدیت می کنیم

دوستانی که مشکل دارند:

1- جان مادرتون ایکس پی رو بیخیال شید ویندوز 8 داره میاد!!!

2-در صورتی که از مرحله ...connecting to alter رد شدید یعنی سرور ما آپ هست و مشکلی ندارید.

3-نظراتی رو که دیر تر تایید میشن رو ما دنبال راه کار درست و پاسخی خوب هستیم و اینه که دیر تر تایید میکنیم تا جواب غلط ندیم و به اشتباه نندازیم دوستان رو.

4-دوستان همکار بلاگ هم مشکلاتی دارند و 3 نفره این بلاگ رو میچرخونیم قصد داریم کلیه فایل های لازم رو برای اجرای بازی در یک پست بزاریم براتون.

5-دقت کنید که فایل های روش های دیگه رو نباید با این فایل ها قاطی کنید وگر نه مشکل خواهید داشت.

نظرات 27 + ارسال نظر
Hamid 1391/01/24 ساعت 12:45

اگه به ما ایرانی باشه BF3 رو هم دیگه کرک می کنیم

ناشناس 1391/01/24 ساعت 16:14

سلام مدیر عزیز به این سایت که میدم نگاهی بنداز انگار همون گروه التر هست که با اسم جدید شروع به کار کرده و کرکی رو عرضه کرده که من تو قسمت فروم سایتش دانلود کردک و ریختم و کار کرد سرور لیستم داشت شما به سایتش نگاه بنداز ببین چجوریه اگه تونستی اموزششو بزار همه زود بیان راه بیفتیم دوباره:

http://4d1.jeremych.com/

سلام
شما اگه لطف کنید لینک دانلود فایل ها رو بدید یا خودتون اپ لود کنید.بنده که پیدا نکردم.

مصداق 1391/01/24 ساعت 16:38

نه دادا همیشه خواستن توانستن نیست

ناشناس 1391/01/25 ساعت 21:37

http://fourdeltaone.net

Farzad 1391/01/25 ساعت 21:48

سلام امید وارم حالت خوب باشه و بیشرفت روزافزون سایتت.
من در ادامه صحبت اقای ناشناس که اینجا نظر داده بود تحقیق کرده و درسته
اینم سایت:
http://fourdeltaone.net/viewtopic.php?f=7&t=2040
از اینجا فایل های نیاز رادانلود کنید .این سایت: www.fordeltaone.net توسط سایت التر مرحوم معرفی شده بود که الان درستش کردن.
یعنی یه جور التر قبلیه

درود
بنده هم دیدم
اما اهرا مقطعی هست.حالا شما میتونید ست کنید کسی مجبورتون نمیکنه که از چه ورژنی استفاده کنید.اما خب گفته اند که بعدا باید بازی قانونی رو تهیه کنید.

armin 1391/01/25 ساعت 23:47


من که لینک دانلودی در سایت آقای ناشناس ندیدم
اگه شما دیدید لطفا بگید

shayan 1391/01/26 ساعت 13:44

سلام.
برای من این ارور رو میده : http://www.uploadimage.co.uk/images/339748ERROR.png
چیکار کنم.... لطفآکمک کنید

درود
بازیتون رو در حالت Safe Mode اجرا کنید یا
به پوشه پلیر رفته و فایلی mp_config پاک کنید یا
به داخل بازی رفته و تنظیمات تکستچر رو در بخش تنظیمات گرافیکی روی حالت اتوماتیک قرار بدید.

R!S | MURPHY! 1391/01/26 ساعت 15:10

با سلام و خسته نباشید . اقا همان طور که گفته بودید یه ویندوز 7 نصب کردم حالا که می خواهم فایل های پوشه ی بازی رو دانلود کنم دانلود نمی شوند اگه میشه همه ی فایل هارو تو یه پوشه ی زیپ یه بار دیگه اپلود کنید .

سلام
فایل ها در پست مربوطه گذاشته شد.
http://dl.mw2.in/Mw2.ir-main-folder.rar

پوریا 1391/01/26 ساعت 15:56

درود آقا ...
سرور لیست ندارم چیکار کنم؟؟

فایل که گفته بودین رو هم توی english کپی کردم ... بازم لیست ندارم....

برای بنده که هست:
تاریخ 26 فروردین ساعت: 10/33

Requesting servers from the master...
CL_ServersResponsePacket
3 servers parsed (total 3)
3 servers listed in browser with 20 players.
شاید فایل هاتون مشکل داره ! ورژن بازیتون رو هم چک کنید.

پوریا 1391/01/26 ساعت 16:01

ببخشیدا این پیام توی کنسول نوشته و هیچی دیگه نمیاد بعدش ...
Requesting servers from the master...

سلام
برای بنده که هست:
تاریخ 26 فروردین ساعت: 10/33

Requesting servers from the master...
CL_ServersResponsePacket
3 servers parsed (total 3)
3 servers listed in browser with 20 players.
شاید فایل هاتون مشکل داره ! ورژن بازیتون رو هم چک کنید.

R!S | MURPHY! 1391/01/26 ساعت 18:04

با سلام و خسته نباشید مجدد از اینکه به نظرات احترام می گذارید خیلی متشکرم لطفا اگه میشه Client Mw2 V0.2b رو هم از اول اپلود کنید .

سلام
در پست سرور و کلاینت هست که نوشته شده از لینک زیر دانلدو کنید.

R!S | MURPHY! 1391/01/26 ساعت 21:53

سلام و خسته نباشید اقا من کاملا حالا نصب کردم اما یه ارور میده :
ERROR: Could not find zone 'dlc1_ui_mp.ff
دیگه والا نمیدوونم چه ...وهی بخورم لطفا به دادم برسید .

پوشه آلتر رو دارید کلا؟400 کیلو بایته کلا حجمش
در صورتی که ندارید از لینکی که توی بلاگ قرار داده شده بگیرید.
http://s2.picofile.com/file/7355225913/Alter_folder_By_Mw2_blogsky_com.rar.html

R!S | MURPHY! 1391/01/26 ساعت 23:36

داداش کار کرد . واقعا نکرتم . جبران می کنم حتما درست شد فقط ماله من فقط سه تا سرور hamyar net shiraz رو پیدا میکونه

بله فعلا سرور ها همین ها هستند با بسته شدن سایر پروژه های مقطعی مثل فور دلتا وان همه مجبوریم از مستر سرور های ایرانی استفاده کنیم.

amin 1391/01/27 ساعت 15:12

سلام خسته نباشید.

من فایل های client را دانلود کردم و ریختم توی پوشه بازی ولی توی بازی هر چی رفرش میزنم لیست را نمایش نمیده . باید چکار کنم؟

درود
در صورتی که ورژن بازیتون درست هست و 0.2b هست و درون کنسول میزنه که 0 سرور هست مشکل از سرور بلاگ هست اما در صورتی که یک یا بیشتر سرور درون کنسول معرفی میکنه ولی نمایش داده نمیشه مشکل از اینترنت شماست.

امید 1391/01/27 ساعت 20:02

اقا من تا دیروز 26/01 هیچ مشکلی تو اجرای بازی نداشتم...ولی امروز سروری تو سرور لیستم نمیاد!!!مشکل از منه؟؟؟اپ دیت 1 رو هم به 0 تغییر ندادم..ولی مشکل هم نداشتم..این کارو باید انجام بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون

خب مدتی مشکل داشتیم .با این تاخیری که در پاسخ به نظرات پیش اومد الان دیگه نباید مشکلی باشه.میبینید نظرات دوستان دیگه رو که تونستند و بازیشون رو به راه شده و تشکر کرده اند.

محمد 1391/01/27 ساعت 20:35

سلام دادا
هردفعه که فایلا رو میریزم یا نمیاد یا اینکه سرورا نمیاد
میشه یه آموزش ساده بدی و فایلای اضافه رو نزاری

حتما
چرا که نه.مدتی صبر کنید و باور کنید ما هم مشکلات خودمون رو داریم.

amoo 1391/01/27 ساعت 21:06

salam dada agha servera daown shodan?

amin 1391/01/28 ساعت 00:31

سلام خسته نباشین .

من فایل ها را ریختم . توی بازی که میرم توی قسمت لیست هر چی رفرش میزنم چیزی نمیاد . لطفا راهنماییم کنید

درود
مطمئن بشید که ورژن بازیتون درسته (زرد رنگ بالا سمت راست).بعد کنسول رو ببینیند و توضیحاتی که به سایر دوستان داده شده رو بخونید.
بنده که بازیم رو درست کردم از همون روز دست کاری نکردم و همیشه بازی درست بوده مگر زمانی که مستر سرور داون باشه به خاطر پاره ای مسائل.

پوریا 1391/01/28 ساعت 11:47

درود آقا من یه ارور داارم.... سرور لیست رو که بهم میده بعد میخوام وارد سرور بشم بهم میگه که
Your server list data is older than host's. please reconnect ....

سلام
خب شما باید فایل پلی لیست مخصوص رو در پوشه بازیتون بریزید که نریخته اید.

mostafa 1391/01/29 ساعت 21:32 http://heaven007.blogfa.com

hamid 1391/01/31 ساعت 15:01

سلام
من هر وقت روی
Server List
کلیک می کنم و بعد روی رفرش کلیک می کنم ، از بازی می پره بیرون!
لطفا راهنمایی کنید.

فایل هاتون مشکل داره
ورژن دیگه ای رو ریختین و الان با ورژنن ما کار نمیکنه ...
فایل هاتون رو باید مجدد بریزید.

Astrix 1391/02/01 ساعت 17:47

سلام خدمت شما.

الان جمعه ساعت 5:45 هست و نمیشه وارد هیچکدوم از سرورها شد. سه تا سرور رو نشون میده با صفر بازیکن وقتی هم رو سرور کلیک میکنیم از یک تا ده Attempt میده و بعد متوقف میشه. تا دو ساعت پیش مشکلی نبود و راحت وارد سرورها میشدیم.

مشکل از من هست یا از سرور؟؟؟

ممنون...

سلام
مشکل از سرور هست
10 دقیقه بعد از درج نظر شما تست شد.چون حتی با دستور کانکت مستقیم هم وصل نمیشه ، مشکل از سرور های دوستان در همیار هست.

AMOo 1391/02/03 ساعت 14:14

سلام دادا خسته نباشی اقا اگه میشه لینک دانلود xfreeرو هم بذارید هر جا گشتم نبود یه اموزشه مختصری هم بدین ممنون از وب خوبتون
یا علی

سلام
لینک دانلود http://dl.mw2.in/xfire.exe
متاسفانه مجال آموزشش نیست دوست عزیز.

Astrix 1391/02/03 ساعت 20:51

سلام و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم وبلاگ،

سرورهای همیار در حال حاظر دچار مشکل شدن چون در حال بازی تایم شد و وقتی هم دوباره جستجو کردم دیگه سروری از اونها پیدا نشد.

اگه میشه شما هم تست کنید و نتیجه رو بگید ممنون میشم.

ضمن اینکه در صورت امکان IP همه سرورهای فعال رو هم بزارین.

با تشکر...

درود
ممنون از ا طلاع رسانی شما.در حال پیگیری هستند دوستان.
ای پی ها رو برنامه ریزی کردند دوستان که تحت وب نشون بدن.

Astrix 1391/02/11 ساعت 18:38

سلام خدمت مدیریت وبلاگ و تشکر بابت زحمات بی دریغی که دارید.

من تا به امروز تقریبا دو هفته میشه که با نسخه جدید Alter Rev بازی کردم تو سرورهای جدید (البته فقط همیار SD) چون بقیه اصلا پلیری به اون صورت نداشتند. مشکلات بسیار زیادی باعث میشه آدم میل بازی کردن تو این سرورها رو نداشته باشه. به جرات میشه گفت 99 درصد بازیکنان چیت دارند و ماشالله همه مجهز به WH و TX. اینکار حس رقابت، برد و هیجان بازی رو کاملا نابود میکنه و حتی بهترین بازیکن ها هم در مقابل چیت نمیتونند کاری از پیش ببرند. نمیدونم چرا اینقدر امنیت پایین هست که به راحتی میشه از این برنامه ها به فایل اجرایی برنامه اینجکت کرد. آیا مشکل از آپدیت Alter Rev هست که آمنیت ضعیفی داره یا خود سرور فاقد آنتی چیت هست؟

مشکل بعدی لگ بسیار زیاد هنگام بازی حتی با داشتن پینگ خوب برای مثال 100 میلی ثانیه هست. برای مثال تو بازی من از ده ثانیه جلوتر برای کشتن دشمن Aim میکنم و وقتی در تیررس قرار میگیره کلی تیر هم بهش میزنم اما باز این طرف مقابل هست که منو از پا در میاره. جالبه تو کیل کم هم از هر ده تا تیر من دو سه تاش رو نشون میده. با این وضعیت اصلا نمیشه درست بازی کرد. من پینگ اکثر افراد رو هم نگاه کردم اونا هم در همین حدودای 100- 130 هستند. اینجا باز سوال پیش میاد که ایا خود سرور لگ داره یا پینگ ما مشکل داره که باعث لگ میشه. آخه 100 میلی ثانیه هم پینگ بدی نیست من تو کد چهار با همین پینگها بدون مشکل بازی میکردم قبلا.

با تشکر...

درود
متسفانه مشکل تقلب و چیت فلسفه درازی داره و هست و منکر این قضیه نمیشیم و آنتی چیت هنوز بر روی سرور های ما فعال نیست .سایر پروژه ها رو اطلاع ندارم
لگ میتونه از اینترنت شما
اینترنت سرور
سخت افزار شما
سخت افزار سرور باشه.
لگ هم گاهی هست و اون رو هم نمیشه منکر شد اما نتیجه کلی اینه:
تمامی تلاش دوستان ما همین هست که دارید میبینید و حتما نواقصی داره و هیچ چیز کامل مطلق نیست.

wanted 1391/02/14 ساعت 14:44

سلام اگه میشه یه پست بزار و بگو هرکی ایرانی با غیرته اسمش رو بزارهpersian golf for ever تا تمام خارجی ها بدونن

درود
نیازی به این کار نیست این مزحک بازی های سیاسی اعراب رو پشیزی هم ارزش قائل نباش
گوگل مپ رو ببین و پرشین گلف رو بزن مستقیم میای توی خلیج همیشه فارس
این اعراب رو واقعا عدد به حساب میاری شما؟ نیار دوست من

Amint 1391/03/03 ساعت 10:49

سلام
شاید این سوالم مربوط به این بخش نباشه ولی از همه عذر میخوام.
من وقتی وارد بازی Mw2 میشم ورژن بازی زده 1.0.1.159. چطوری میتونم ورژن رو آپدیت کنم ؟
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد