Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

آموزش مولتی پلیر Modern Warfare 3 نسخه کرک شده AlterMW3

تست شده تا تاریخ:             1391/01/08

                                       2012/03/27


ورژن بازی در تاریخ فوق:      alterMW3 PRE-ALPHA r394
                                     IW5 1.4.382 (ورزن در پایین سمت راست بازی نشان داده می شود)


خب!

دوستان میتونید با روشی که در ادامه براتون شرح میدم بدون نیاز به استیم و نسخه اورجینال بازی به صورت آنلاین این بازی رو انجام بدید.

با توجه به فیلتر شدن سایت آلتر تمامی اپ دیت ها باید با ای پی غیر ایران انجام شود

دوستانی که تمایل به دانلود بازی (فقط نسخه مولتی) دارند فایل تورنتش رو میتونید از اینجا بگیرید.و آموزش تورنت رو هم میتونید از اینجا بخونید و بازی رو دانلود کنید.(شاید هم فقط فایل هایی که نداشتید رو با تورنت دانلود کردید !)


با فرض نصب بازی و داشتن فایل های لازم در 2 پوشه ای که در انتهای پست توضیح داه شده:

ابتدا این فایل ها رو دانلود کنید و پوشه اصلی ، در محل نصب بازیتون قرار بدید

رمز فایل: mw2.blogsky.com

سپس در صورتی که از ویندوز ایکس پی استفاده نمیکنید، فایل های

vstdlib_s.dll

tier0_s.dll

steamclient.dll

رو که در پوشه اصلی بازی هستند رو حذف کنید (بهتر است ابتدا پشتیبان بگیرید)

سپس فایل alterMW3.exe رو اجرا کنید(حتما Run as administrator کنید)،باید نت فریم ورک رو داشته باشید تا بازی اپ دیت بشه

باید بازی شروع به به روز کردن بشه

پس از اتمام به روز رسانی در صورتی که با ارور زیر مواجه شدید:



فایل iw5mp.exe رو اجرا کنید، باید با تصویری مثل زیر روبرو بشید که با استفاده از مشخصات کاربری خودتون در سایت alteriw باید وارد بازی بشید.



در صورتی که با ارور Steam must be running to play this game مواجه شدید سرور های اصلی بازی در دسترس نیستند و مجبورید صبر کنید.

صبر کنید تا اتصال به سرویس آنلاین و تنظیمات کاربری شما به پایان برسند

یعنی این 2 عکس باید بدون مشکل تایید بشند




در صورت مواجهه با این ارور



یا فایر وال شما بسته است و یا سرور اصلی خارج از سرویس و داون هست.

نهایتا باید بعد از انتخاب Play Online با تصویر زیر مواجه شوید:



سپس بر روی گزینه Find Game و بعد بر روی یکی از گزینه های Standard Playlist  یا دیگر گزینه ها کلیک و مد دلخواه بازی ( Team Dath Mach به عنوان مثال ) را انتخاب و بعد از انتظار و جستجوی بازی های در دسترس ، وارد لابی، چیزی مثل عکس زیر می شوید:



چون بازی در نسخه ابتدایی (الفا) قرار داره پیشنهاد میشه بر روی سرور کلیک نکنید چرا که باعث

پیغام خطا در بازی میشه.و مجبور میشید با alt+ctrl+delet ارور مذکور رو تایید کنید.

با اپدیت جدید شما میتونید روی سرور کلیک کنید اما سروری در کار نیست و فقط برای جلوگیری از دریافت ارور و کرش بازی و شکایت کاربران این گزینه به بازی اضافه شده اما فعلا کاربردی نداره.



این روش تست شده توسط نویسنده و عکس هایی رو برای اطمینان بازدید کنندگان مطلب قرار

دادم.



همینطور که میبیند با دوستان ایرانی هم تست شده و با علی رضا تونستیم در لابی متصل و حتی از صدا هم استفاده کنیم که طبیعتا با دکمه Z انجام میشه.




دوستانی که هنوز مشکل دارند و تا حالا یک بار نتونستند وارد بازی بشند ، من کل فایل های 2 پوشه مهم main و english رو براشون گذاشتم که تک تک فایل ها رو با حجم مشخص تست کنند و در صورت نداشتن فایلی و یا ناقص بودنش اطلاع پیدا کنند:

برای مثال ارور هایی مثل : MENU_CONTENT_NOT_AVAILABLE به علت ناقص بودن فایل هاتون هست.


1- پوشه main

2-پوشه zone/english 


3-پوشه اصلی بازی

دوستان میتونند توسط فایل تورنتی که گذاشتم و آموزش تورنت هر فایلی رو که ندارند و یا حجمش درست نیست رو دانلود کنند.یعنی با نرم افزار تورنت لازم نیست کل 8 گیگ رو دانلود کنند طبق آموزش میتونید تایین کنید که چه فایل هایی رو در چه پوشه ای میخواهید و تیک بزنید که دانلود بشه.

نظرات 63 + ارسال نظر
max 1390/11/10 ساعت 21:55

سلام داداش.دمت گرم .واقعا ایول دارید.
حال کردم.
داداش من تمام کارارو کردم ولی با این ارور مواجه میشم
http://s1.picofile.com/file/7273284729/aMW3_1_2_.jpg
فایروالم چه روشن باشه چه خواموش باز این ارورو میده
تورو خدا کمکم کنید .دارم دیوانه میشم

یعنی از امروز اصلا نتونستی بازی کنی؟
ببین این مشکل فایر وال هست حالا چک کن ببین مشکل فایر وال ویندوزت هست؟
مدمت
ای اس پیت
یا فایر وال انتی ویروس
یا هر فایر وال سخت افزاری و نرم افزاری دیگر.

ReZaTaK on game Kratos 1390/11/11 ساعت 08:27

سلام داداش اول ممنون که این مطلب رو زودتر از بقیه گذاشتی اختمالا همه از روتون کپی میکنن
بعد من مراحل رو طی کردم راحت آپ شد ولی این ارور میاد
http://img4up.com/up2/87406802711785431928.jpg
یه چیزایی سرچ کردم به xpwine-alterops-fix-v3 خوردم چون مال آلتر اوپسه کار نمیکنه حالا دیگه دیگه...

بله این ارور بر روی ویندوز ایکس پی به وجود میاد
با توجه به اعلام رسمی انتشار ویندوز 8 در مهر ماه آینده بهتره دیگه بیخیال ویندوز نا امن ایکس پی بشی و یه ارتقا بدی سیستم عاملت رو.
اما باز هم اگه نتونستی مشکلت رو حل کنی چه شما چه بقیه دوستان بگید تا برسی بشه.
با ذکر منبع کپی بلا مانع هست.

RANGO 1390/11/11 ساعت 12:21

دادا چرا تو هاستا پینگم زیاده؟

چجوری برم تو هاستای ایرانی؟
گزینه ی servers رو میزنم stopping work mide

لطفا کمک کنید !!

دوست عزیز فقط از گذینه فاید گیم استفاده کنید سرور لیست فعلا تنظیم نشده و همینه که ارور میده
پینگ بالا هم به خاطر اینه که به بازیکنان خارجی وصل میشی همونطور که در عکس پینگ من 780 بود.

max 1390/11/11 ساعت 12:41

داداش من دیشب تو نستم بازیش کنم و لی امروز که رفتم بازی کنم این ارورو میده فایرواله ویندوزمم روشنه.
مدمم tplinkهستش.آنتی ویروسمم نود 32

ببینید
دقیقا مدم و انتی ویروس بنده هم همینطور مثل مال شماست
قبل از اجرای بازی هم پروتکشن و هم فایر وال ناد 32 رو غیر فعال میکنم مال ویندوز هم که آف هست،مدمم هم بریج هست که فایر وال نداره
ای اس پیم هم مشکلی نداره و میتونم وصل بشم.شما هم مثل بنده عمل کنید و با مد ppoe مدم فکر کنم نمیشه وصل شد.

max 1390/11/11 ساعت 13:51

درست شد .
ولی از وقتی سنگل پلیرو اجرا کردم و بعدش iw4mpرو اجرا میکنم
این ارورو میده و تو بازی نمیره
steam must be running to play this game
باید چیکار کنم .استیمم حذف کردم

فایل سینگل پلیرت مشکل داره
فایل 4 مگیشو گیر بیار که برا کرک شده هست.
iw5sp.exe
متاسفانه لینک پیدا نکردم الان بزارم برات.اما پیدا نکردی روز های اینده میزارم توی بلاگ.

max 1390/11/11 ساعت 14:48

بازیو حذف و دوباره نصب کنم ،خوب میشه؟

نه این کار رو هیچ وقت برای هیچ بازی نکنید مشکل در این چند روز از سایت اصلی بوده و نه شما.

omid 1390/11/11 ساعت 15:32

اقا یه سوال داشتم
ویندوزxp رو که عوض کنیم مشکل اپدیت حله؟

نه این کار رو نکنید.مشکل در این چند روز از سایت اصلی بوده و نه شما.

max 1390/11/11 ساعت 16:14

داداش هرکار میکنم نمیشه.
بازیو دوباره نصب کردم .ولی باز همون ارورو میده
steam must be running to play this game

تورو خدا کمکم کن دارم دیونه میشم

مشکل از شما نیست سرور های اصلی از دسترس خارج بودند.صبر میکردید فقط باید
که الان باید درست شده باشه.

mehdi 1390/11/11 ساعت 21:45

سلام امیر جان
همه ی کار ها رو انجام دادم .
امروز ظهر ارور steam must be running to play this game رو میداد ولی الان ارورش عوض شده . اینم عکس از ارور جدید :
http://s1.picofile.com/file/7275188488/4444.jpg
ممنون میشم اگه راهنماییم کنی. :x

سلام مهدی خان
کلا 3 روز در دسترس نبود سرور ها و ارور هم همین رو میگه.الان 2/2/2012
باید مشکلی پیش نیاد.

امین 1390/11/12 ساعت 12:55

سلام من همه کارارو انجام دادام حتی به loby هم وصل میشم لی وقتی میره تو بازی ارور میده diferent file .... چیکار کنم؟؟

سلام
شما این فایل
http://s2.picofile.com/file/7277505371/localization.txt.html
رو در پوشه اصلی بازیتون قرار بدید و جایگزین کنید و فایل cachesSxS.xml رو پاک کنید و سپس alterMW3.exe رو اجرا کنید در صورت داشتن مجدد این ارور بازی شما نسخه غیر متناسب هست باید فایل هاش رو از یکی از دوستانتون که نسخه ارجینال داره بگیرید و مجدد بازی رو آپ دیت کنید.
لطفا اگر با فیل کوچک بالا مشکل حل شد بفرمایید که در اختیار بقیه هم قرار بگیره این اطلاعات.

شادمهر 1390/11/12 ساعت 13:06

سلام دوست عزیز. خیلی ممنون از شما بابت قرار دادن این مطلب بسیار مفید. من 2تا مشکل دارم! من اولش که وارد شدم اروری که برای فایر وال میده رو دریافت نمیکردم و حتی بازیکن هارو پیدا میکردم. ولی وقتی میخواست وارد بازی بشه یعنی اون خطی که باید پر شه پر نمیشد و این ارور رو میداد: MENU_CONTENT_NOT_AVAIBLE
الان من چیکار باید بکنم؟
الان هم یک بار با اررور فایر وال مواجه شدم. یعنی حتما باید روشن باشه؟

سلام
شما این فایل رو دانلود و ر پوشه اصلی بازیتون قرار داده و جای گزین کنید

http://s2.picofile.com/file/7277505371/localization.txt.html
چه مشکلتون حل شد چه نشد پاسخ بدید با یاد اوری این ارور که اگه درست شده باشه درون وبلاگ قرار بدم طریقه رفع ارور رو.

dArk pr!nce 1390/11/12 ساعت 13:16

من دقیقا مشکل REzatak رو دارم. لطفا یه راه حلی پیا کنید.

dark prince 1390/11/12 ساعت 17:16

دوست عزیز من راه حل رو واسه XP پیدا کردم. اگه سلاح دونستین بذارین توی وب که دوستان هم استفاده کنن.
1. این فایل رو دانلود کنید.

http://www.mediafire.com/?gf2j9bs4q3aczw6

2. یه سر برید سایت Alteriw و یه حساب درست کنید.

3. فایل alterops.ini رو به صورت notpad باز کنید و حساب و رمزتون رو تایپ کنید و save کنید.

4. محتویات پوشه رو در محل نصب بازی بریزید.

5. روی آیکن بازی مالتی کلیک کنید و پس از بالا اومدن خوشگل مشگل گزینه Find Game رو بزنید. شاید برای اولین باز کمی طول بکشه. 2 الی 4 دقیقه ولی بعدا زیر 1 دقیقه وصل می شید.

راستی پینگ خوبه. واسه من بین 100 تا 150 می چرخه.

h 1390/11/12 ساعت 19:00

سلام
مال من همه ارور دوستمون max رو میده
هر کاری می کنم نمی تونم آنلاین بشم
مشکل چیه

http://s1.picofile.com/file/7273284729/aMW3_1_2_.jpg

رسول 1390/11/12 ساعت 21:58

سلام، بعد از وارد کردن یوزر و پسورد تو برنامه Alter این ارور رو میده مشکل چیه؟

http://myup.ir/images/49786827608747927420.jpg

مشکل در این چند روز از سایت اصلی بوده و نه شما.

میلاد 1390/11/13 ساعت 01:23

من طبق دستورالعمل رفتم جلو، ولی وقتی یوزر و پس رو می زنم، اررور می ده:
Could not reach the AlterMW3.net Server. Error code from CURL:16.
هم با فایروال روشن تست کردم، هم خاموش!

مشکل در این چند روز از سایت اصلی بوده و نه شما.

a 1390/11/13 ساعت 11:27

http://up98.org/][IMG]http://up98.org/upload/server1/01/a/tsiz4p70msqls405a2nr.png

موقع دانلود آپدیت اینطوری میشه

فایل steam_api.dll که در پوشه اصلی بازی هست باید 5 کیلو بایت حجم داشته باشه اگه بیشتره پاکش کنید و بزارید بازی آپ دیت بشه.اگه باز هم مشکلی بود بگید تا فایل رو براتون آپلود کنم.

a 1390/11/13 ساعت 12:27

همین ارور رو روی فایل
code_post_gfx_mp.ff
رو میده
حجمش 1.28 مگ هست و وقتی حذفشم کردم باز ارور رو داد.

ببینید اون فایل رو که حذف کردید باید بازی آپ دیت بشه و دوباره فایل فوق رو دانلود کنه براتون.اگه ورژن روسی یا انگلیسی ناقص دارید ، میتونید از دوستانتون بازی به روز شده نسخه استیمش رو بگیرید سعی میکنم لینک تورنت دانلود کل بازی رو قرار بدم.

sina 1390/11/13 ساعت 13:22

سلام، من موقعی که روی فایل alterMW3 کلیک میکنم
این ارور رو میده: http://s1.picofile.com/file/7277698060/adadas.png
خواهشا بگید چیکار کنم، مرسی

ای داد از دست این ارور های دپنسی
شما کل c++ رو بسته به 32 یا 64 بیتی بودن ویندوزد دانلود کن و نصب کن.نشد راه طولانی در پیش درای
سی++2005
20010
2008
همه رو نصب کن.

ارش 1390/11/13 ساعت 13:59

سلام داداش
دمت گرم بابت آموزش ها فقط کار ما رو هم راه بنداز
منم مثل شاد مهر جان وقتی همه چی درسته و میخوام وارد بشم که بازی رو شروع کنیم این ارور رو میده
MENU_CONTENT_NOT_AVAIBLE

راستی این فایل هم که تو جواب شادمهر داده بودی رو دان کردم و جایگزین ولی فایده ای نداشت
http://s2.picofile.com/file/7277505371/localization.txt.html
دمت گرم مشکل ما رو هم راه بنداز

salam
پس بازیت مشکل داره اگه برات مقدروه دانلود کن اگه نه یه کول دیسک بردار از یکی از دوستان که نسخه کاملش رو دارن بگیر کل فایل هاش رو.

sina 1390/11/13 ساعت 14:55

آقا خیلی ممنون که جواب دادی ولی من هر 3تا ورژن رو
دارم 2005،2008،2010 ولی فکر کنم مشکل از Net. باشه
اگه میشه ورژنش رو بگید تا نصب کنم

مرسی

والا من بعید میدونم که مال نتفریمورک باشه اما برایبنده روی ویندوز 7 نت فریم ورک 4.5 و 4 و 3.5 نصب هست.از ورژن بزرگتر شروع کن به نصب.

شادمهر 1390/11/13 ساعت 16:40

بسیار ممنون که وقت میذاری دوست عزیز. خیر درست نشد! من امروز یک نسخه دیگه از بازی رو تهیه کردم ولی باز هم هیچ! درست نمیشه! با اینترنت 512 هم نمیشه که بازی دانلود کرد. ممنون میشم اگر راه حلی به ذهنتون رسید اعلام کنید. باز هم ممنون.

عرضم خدمتت که شما یک پراپرایس از تمامی فولدر هات بگیر و یک تعداد فایل و حجم رو بزار برای من چک کنم یا شما چک کن ببین به این شکل:
فولدر اصلی بازی:
20.4 مگ 24 فایل
پوشه مین:
8.88 گیگ 106 فایل 3 فولدر

پوشه رون:
134 فایل 1 فولدر حجم کلی 4.75 گیگ

sina 1390/11/13 ساعت 17:31

salam.man ham hamon moshkel agha sina ro daram,vali man netframwork ro nasb kardam vali baz ham in eror ro mide mishe rahnamaii konid mamnon misham

پاسخ سینا رو بخونید.
نشد باید دپنسی والکر بگیرید.ویندوز شما ایکس پیه؟

Black | WOLF 1390/11/13 ساعت 17:31

سلام!
من امروز صبح بود که خواستم بازی کنم گفت آپدیت جدید هست باید آپ کنی! آپدیت که کردم دیگه خراب شد! میرم تو بازی رو صفحه اول میهنگه اصلا موس تکون نمیخوره!
1 ساعت هم صبر کردم هیچ! ولی با تکنو گاد سالمه!
کمککککککککک

شما فایل altermw3.exe رو اجرا کنید باید بازی آپ دیت بشه برای بنده هم همین اتفاق افتاد.

امین 1390/11/13 ساعت 21:10

من اون فایلو جایگزین کردم ولی موقع آپدیت این ارور رو میده
http://s1.picofile.com/file/7278436662/Untitled.jpg
لطفا کمک کنید

این ارور برای اینه که یا run as administrator نمیکنید فایل ها رو هنگام اجرا یا در آپدیت قبلی فایلی ناقص دانلود شده توی پوشه زون/انگلیش اگه فایل هایی با اسم طولانی وغیر معقول مثل:
asfjlhds02sf5400654sfas5d4
وجود داره پاک کنید،فایل cach.xml که در پوشه اصلی هست رو پاک کنید و altermw3.exe را در حالت ادمین اجرا کنید.

این ارور برای چی هست موقه آپدیت بازی میاد:
http://www.jetScreenshot.com/demo/20120202-3l8-28kb.jpg

این ارور برای اینه که یا run as administrator نمیکنید فایل ها رو هنگام اجرا یا در آپدیت قبلی فایلی ناقص دانلود شده توی پوشه زون/انگلیش اگه فایل هایی با اسم طولانی وغیر معقول مثل:
asfjlhds02sf5400654sfas5d4
وجود داره پاک کنید،فایل cachesSxS.xml که در پوشه اصلی هست رو پاک کنید و altermw3.exe را در حالت ادمین اجرا کنید.

RANGO 1390/11/14 ساعت 11:26

سلام داداش

مثل اینکه alter اپدیت جدیدی گذاشته که تو اوون قسمته
servers کار میکنه
ولی من وقتی میرم یک سرور بیشتر نمیبینم که اوونم خرابه
میشه بگید چجوری یه سرور پیدا کنم؟

سلام
بله وقتی میبینید بازی ورژنش عوض شده تو بلاگ یعنی یک آپدیتی اومده
اون رو الکی گذاشتن که بازی ارور نخوره.جهت کم کردن شکایت کاربران هست.

امین 1390/11/14 ساعت 12:16

من run as administrator کردم ولی بازم همون ارور رو میده.در ضمن اصلا فایل cach.xml هم تو پوشه نیست

برای یکی از دوستان حجم و تعداد فایل چند پوشه رو گذاشتم شما هم چک کن ببین درسته یا نه.در بخش نظرات همین مطلب هست.ضمنا فایل cachesSxS.xml رو پاک کن شما دزست میگید و من اسم فایل رو ناقص گفتم.

حامد 1390/11/14 ساعت 13:09

من run as administrator کردم ولی بازم همون ارور رو میده.در ضمن اصلا فایل cach.xml هم تو پوشه نیست
یخدا نم یاد

cachSxS.xml رو پاک کن عزیز.

امین 1390/11/14 ساعت 13:43

پوشه مین:
88 گ 108 فایل 4 فولدر

پوشه زون:
4.75 گ 128 فایل 1 فولدر

پوشه اصلی فقط درسته ولی بقیه همون نیست.
در ضمن بازم فایل cachesSxS.xml تو فولدر نیست حتی سرچ هم کردم

خب دیگه
فایل کش توی فولدر اصلی باید باشه
پوشه زونت هم که فایل کم داره
شما با altermw3.exe شروع به آپ دیت و run as admin میکنی دیگه؟
شما باید 1.5 گیگ فایل در پوشه انگلیش داشته باشی که همشون اولش
mp_ داره
از کل فایل های اون پوشه عکس برات میزارم که چک کنی دونه دونه با حجم فایل مذکور.

ممنون از جواب هات

الان باز یک آپدیت جدید اومده میزنم آپدیت بش تا 25 درصد میره دوباره برمگرده 8 در صد:
http://www.jetScreenshot.com/demo/20120203-f7f-17kb.jpg

چاره ای نیست باید اپ دیت کنی بازیتو.

ReZaTaK on game Kratos 1390/11/14 ساعت 15:40

بازم سلام من بازی رو که اجرا میکنم مآوس رو تکون نمیدم هیچی نمیشه وقتی تکون میدم اررور میده
! File Crrupt

سلام
والا من تا به حال به چنین ارور برخورد نکردم اما خب ارور خودش داره میگه فایل خراب است
حالا فایل های پوشه های مین و زون رو چک کن ببین اگه مشکلی نداره فایل های پوشه اصلیت حتما خراب هستش.

ReZaTaK on game Kratos 1390/11/14 ساعت 17:09

درسته منم فکر میکنم از پوشهای Main , Zone باشه چون باور کن 3 روزه دارم فایلهای پوشه اصلی رو فیکس میکنم چون کپی بازی رو از دوستمگرفتم DvD هاش رو نداشت :دی

خب با توجه به آموزش تورنت فایل های ناقص رو دانلود کن.

iilliya 1390/11/14 ساعت 20:06

سلام تشــــــــــــکر واسه 2 مین تونستم بازی کنم یکی رو از دور کشتم یکی اومد کشتم دی: پینگه بالا اذیت میکنه اما خب همین که شد خودش حال داد دی:

دمت گرم

مهدی 1390/11/14 ساعت 22:24

http://128.7.img98.net/out.php/i201699_untitled.png

http://128.7.img98.net/out.php/i201701_untitled.png

چیکار کنم؟ دانلود نمیکنه اپدیت رو ، یعنی یجورایی Replace نمیکنه فایل هارو ، اگه فایل هارو Cut یا Del کنم کار میکنه ، اما همرو که نمیشه Cut یا Del کرد :|

مشکل از اینترنت شماست
شما فعلا فایلی که توی عکس میخواد دانلود کنه رو حذف کن تا فایل اصلیش با حجم 10 کیلو بایت دانلود بشه اسم فایل هست:
steam_api.dll

rasool 1390/11/15 ساعت 01:42

با سلام دوباره، من با نام کاربری خودم وارد بازی میشم وقتی
Find game رو میزنم بازیکن ها رو پیدا میکنه ولی موقعی که میخواد وصل شه صفحه سیاه میشه و ارور میده لطفا راهنمایی کنید...

شما سعی کنید با دکمه های alt+ctrl+delet و سپس انتخاب تسک منیجر بازی رو بندازین پایین و با قرار دادن ماوس روی پنجره بازی ارور مذکور رو بخونید و دنبال فایلی که ندارید باشید.در غیر این صورت و اگه نتونستید چنین کاری بکنید در همین پست فایل های 2 پوشه اصلی تون رو چک کنید که حجم و تعداد فایل هاش درست باشه و فایلی رو که توی عکس هست داشته باشید.چیز ی اگه اضافه دارید مهم نیست مهم داشتن فایل هایی که عکس هاش گذاشته شده با حجم یکسان هستش.

rasool 1390/11/15 ساعت 02:20

این ارور رو میده، یعنی چی میتونه باشه این؟

http://myup.ir/images/87390250701527081358.jpg

rasool 1390/11/15 ساعت 03:03

پوشه zone/english رو که چک کردم این فایل ها نبودند آیا باید دانلودشون کنم؟

http://myup.ir/images/81668149772933701543.jpg

بله حتما باید دانلود کنی،این ارور مربوط به اینه که نسخه بازی شما ناقص هست.

hamid 1390/11/15 ساعت 18:12 http://divxdl5.ir

سلام ، خوبی ؟ ممنون بابت راهنمایی . من یه مشکلی دارم اونم اینه که بازی اپدیت نمیشه . وقتی روی alterMW3 کلیک میکنم تا 5 درصد میره بعد روی steam_api.dll ارور میده میده که شما دسترسی ندارین . میدونین مشکلم چیه ؟ اگه میشه این فایل رو برام اپلود کنین و لینکشو بهم بدید . ممنون.

سلام
فایل رو فکر کنم بهتون دادم از طریق پشتیبانی اما باز اگه خواستین تماس بگیرید.

RANGO 1390/11/16 ساعت 18:11

خواستم بگم که الان چند روزه سرور اصلی ALTER افلاینه

پس زوره الکی نزنید!!

HasteMaster 1390/11/17 ساعت 18:42

چند وقتیه سرور آفلاین شده ، درسته؟ مدام اررور کانکت رو میگیرم ، فایروال هم ندارم!

اینترنت هم سالمه ، اون ارور رو میگیرم ، بعضی اوقات میره داخل ، Find Game Standard Team Deathmatch یا هر کدوم دیگه رو میزنم ، هیچکس نیست! و نمیاد ، ..

قضیه چیه؟

ببنید سرور ها ناپایدارن یعنی همین دیگه
بازی ورژن الفا هست و هنوز ناپایداره یعنی پر از ارور و باگ هست.متاسفانه اینترنت با کیفیت 128 کیلو بایتی پر سرعت ایران هم طوریه که نمیشه با اطمینان گفت مشکل از اون وره و مشکل از اینترنت ما نیست.
قضیه اون هم که توی لابی کسی رو پیدا نمیکنی مال اینترنت با کیفیت کشور هست.

آرش 1390/11/19 ساعت 23:13

سلام.آقا با اجازه جواب حمید رو میخواستم یدم.منم همین مشکلو داشتم.باید اون فایل و فایل های توی zone/english رو پاک کنی تا دانلود انجام بشه.البته فایل iw_23.iwd رو هم پاک کن.(یک بک آپ هم بگیر) البته اینم بگم که دارند سرورهارو دستکاری می کنند فعلا کار نمیکنه.

rf 1390/11/20 ساعت 11:49

چطور بفهمیم سرور آن هست یا آف؟

در صورتی که این ارور رو داشتید:
The Call of Duty: Modern Warfare 3 server is not available at this time but the website says it's online.
یا اینکه در اینجا گیر کردید
"Connecting to Online Services"
و در صورتی که مطمئنید در هر 2 حالت بالا فایر وال شما باعث عدم دسترسی شما به سرور بازی نمیشه.

حسین 1390/11/20 ساعت 22:34

سلام داداش
ما اگه خود بازی رو دان کنیم دیگه اون فایلای دیگه و آموزشا لازم نیست؟

اگه نه...فایلای تورنتت که اوکیه؟ها؟

سلام
پایه کار اون فایله ایی هستند که عکسشون رو براتون گذاشتم
شما هر ورژن از بازی رو که نصب کردین فایل هایی رو که توی عکس ها میبینید رو باید با همون سایز داشته باشید سپس با قایل های بروز رسانی که در پوشه اصلی بازی قرار میگیره بازی آماده خواهد شد (زیر 10 مگ دانلود در صورت کامل بودن فایل های 2 پوشه ذکر شده).
پس توسط اموزش دریافت فایل های تورنت میتونید فقط فایل هایی رو بگیرید که حجمش درست نیست
گرچه دریافت کل فایل ها هم موردی نداره و میتونید کل تورنت رو دانلود کنید.

حسین 1390/11/21 ساعت 14:09

مرسی
منم منظورم این بود که اگه کل فایلای تورنت رو دان کنم دیگه راحت بازی اجرا میشه یا بازم باید کرکش کنم و اون فایلای دیگه رو دان کنم

حسین 1390/11/21 ساعت 14:11

مرسی
منم منظورم این بود که اگه کل فایلای تورنت رو دان کنم دیگه راحت بازی اجرا میشه یا بازم باید کرکش کنم و اون فایلای دیگه رو دان کنم و کل آموزش رو انجام بدم؟

نه فقط اول کار رو کلیک میکنید یه کم اپ دیت میشه و بعد بازی خواهید کرد.

محمد 1390/11/21 ساعت 15:50

سلام وقتی که روی iw5mp کلیک میکنم بعد اینکه لاگین میشم این ارور رو میده: Could not reach the alterMW3.net . error code from CURL: 1C.

1-سرور اصلی داون و غیر قابل دسترس هست
2-فایر وال شما نمیزاره به سرور دسترسی پیدا کنید
3-اینترنت با کیفیت کشور نمیتونه پیدا کنه سرور رو

سلام.
نمیدونم این سایت رو دیدید یا نه.
ولی کرک همه بازی ها رو میده بیرون.
تو بخش کرک هاشیک کرک مولتی پلیر mw3 میخواستم بدونم کار میکنه یا نه:

http://www.skidrowgames.net/call-of-duty-modern-warfare-3-retail-dvd-eng.html#more-2150

درود
این پک کرک شده سینگل هست به نظر من
ولی خب میتونید امتحان کنید در صورتی که فکر میکنید برای مولتی پلیر آنلاین کرک کردند و نتیجه بدست اومده رو با دیگران در همین جا به اشتراک بگذارید.

حسین 1390/11/22 ساعت 20:44

موقع آپىیت این ارور رو میده:
http://img4up.com/up2/28714714797557321180.png

فایل گفته شده توی عکس رو پاک کنید که در پوشه انگلیش هست یا کات کنید یه جای دیگه
کلیه فایل هاتون رو چک کنید که حجمش درست باشه طبق عکس هایی که اخر پست آموزش براتون گذاشته شده
بعد از اظمینان از درست بودن حجم فایل ها
فایل cachSxS.xml رو پاک کنید و فایل altermw3.exe رو ران از ادمین بفرمایید.
باید بازی اپ دیت بشه
سعی کنید از ای پی غیر از ای پی ایران در صورت ناموفق بودن آپ دیت استفاده کنید

حسین 1390/11/23 ساعت 21:57

فایل cachsxs رو پیدا نکردم

فایلی با این اسم دقیقا: cachesSxS.xml
نبود چنین فایلی ؟
اگه هست پاک کنید اگه نیست که هیچی همونجور بزارید آپ دیت بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد