Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

آموزش بازی آنلاین (مولتی پلیر) MW3 نسخه کرک شده TeknoGods

تست شده تا تاریخ:             1390/01/12

                                       2012/03/31


ورژن TeknoMW3.exe در تاریخ فوق:      2.7.0.1

ورژن بازی در تاریخ فوق:                      1.4.382 (ورژن در پایین سمت راست بازی نشان داده می شود)

خب...

با عنایت به خواب خرگوشی دوستان در آلتر و عملکرد بهتر تکنو گادز روش بازی کردن آنلاین مولتی پلیر و بازی در سرور های اختصاصی که فراهم شده توسط تکنو گادز رو برای دوستان میزارم.


لازم به ذکر هست که هر کسی که موفق به بازی با روش التر شده احتیاج به دانلود فایل های زیادی نداره و واقعا ارزشش رو داره که امتحان کنه.


خب ابتدا این فایل ها رو که در لحظه نگارش این پست ، آخریت ورژنش 2.5.3 هست رو دانلود و در پوشه اصلی بازیتون قرار بدید.

رمز فایل(هر 2 قسمت سایت و خود فایل): mw2.blogsky.com

دوستان توجه داشته باشید بعد از تایپ 2 صفحه و تنظیم آموزش زحمت تایپ رمز احترام به نویسنده هست.

دانلود مستقیم آخرین ورژن تکنو گادز 2.7.0.1 لینک کمکی

دانلود مستقیم آخرین ورژن تکنو گادز 2.6.0.3

دانلود فایل مولتی پلیر iw5mp.exe با حجم 5.035 زیپ شده

فراموش نمیکنید که درایور های سی++ و نت فریم ورک رو شما نصب شده دارید.

تنها تفاوت اینه که شما برای بازی در نسخه التر احتیاج به فایل مخصوص steam_api.dll آلتر دارید و در این روش هم احتیاج به فایل مخصوص تکنو رو دارید.

دوستانی که مشکل ورود به سرور ها رو دارند توجه کنند که همه فایل هایی رو که در عکس های انتهای پست میبینند رو با فایل های خودشون چک کننید و در صورتی که فایل هایی که به صورت عکس گذاشته شده رو با همون حجم دقیقا ندارید ، نیازمند به اون فایلها هستید که علاوه بر روش های گفته شده روشی دیگری رو هم هست که از سرور های استیم دانلود میکنه فایل های بازی رو اما عزیزانی که مشکل اینترنت حجمی دارند توجه کنند که از لحاظ حجمی کمی بیشتر دانلود خواهد شد برایشان در حدود 300 مگ بسته به ورژن بازیشون کمتر یا بیشتر.

برای دانلوداز سرور های استیم ابتدا این فایل ها رو دانلود و در پوشه اصلی بازیتون بریزید.سپس فایل mw2.blogsky  رو اجرا کنید و بزارید بازیتون آپدیت بشه.شما باید با عبارت

HLDS server installation up to date
Press any key to continue...

که یعنی به روز رسانی به اتمام رسیده.سپس فایل teknoupdate 1.4 رو اجرا کنید تا وژن بازی شما به ورژن صحیح برسید.نهایتا انطباق فایل های خودتون با عکس ها مشگل گشا خواهد بود.


پس شما فایل ذکر شده در نسخه آلتر رو که در حال حاضر 5 کیلو بایت هست رو تغییر اسم میدید مثلا به: steam_api(alter).dll و فایل steam_api.dll مخصوص تکنو رو در پوشه اصلی بازیتون قرار میدید.

دانلود فایل های ورژن 1.4 بازی

قبل از ورود به مرحله بعد دقت کنید که ورژن بازی شما 1.4.382 باشه و حجم فایل iw5mp.exe و همچنین فایل iw23.iwd شما درست باشه.

با اجرای TeknoMW3.exe باید شما با تصویری مثل زیر رو برو بشید:


(موارد منکراتی حذف، و بسیار زیبا هم از آب در اومده عکس ادیت شده توسط بنده)


با کلیک بر روی مورد مشخص شده و سپس کلیک بر روی گزینه ( Start ( Lan/Online شما با یک پنجره کوچک (Game is Running) که نشان دهنده اجرای بازی خواهد بود مواجه، و سپس بازی مولتی پلیر باید اجرا بشه.شما با کلیک بر روی سرور ها در منوی اصلی بازی وارد سرور لیست خواهید شد البته بعد از اندکی تامل برای اتمام اتصال کلاینت شما به سرور تکنوگادز.


دوستانی که چنین گزینه ای ندارند در محیط بازی باید به قسمت option رفته و از اونجا Dedicated server رو انتخاب و گزینه Enable Server Browser رو به حالتYES  قرار بدید با برگشت به منوی اصلی بازی قسمت رور براتون نمایش داده خواهد شد.

نهایتا بعد از کلیک بر روی SERVERS باید با شکل زیر مواجه بشید:



و شما لیست سرور هارو داشته باشید و با کلیک بر روی گزینه پینگ و منظم کردن سورر ها بر حسب کمترین پینگ به سرور دلخواه خود متصل خواهید شد.

در صورتی که لیست برای شما هیچ سروری رو پیدا نمیکنه به دوستانتون بگید که امتحان کنند و مطمئن بشید که سرور اصلی تکنو خارج از سرویس و داون نیست.

سرور بلاگ دارای رمز هست و برای بازی خصوصی دوستانی که هزینه اش رو متقبل شدند هست.در صورتی که دیگران تمایل به داشتن سرور دارند میتوند با 70 هزار تومان به صورت ماهانه صاحب یک سرور با پینگ پایین و بدون لگ شوند.برای این کار میتونید نظر بزارید تا شرایط پرداخت براتون ارسال بشه.


برای بالا بردن رنک و پرستیژ هم میتونید از این برنامه استفاده کنید.ابتدا بازی رو اجرا سپس با این برنامه رنک و پرستیژ و سایر جزئیات مد نظرتون رو تغییر بدید.


دوستانی که مشکلی دارند ابتدا فایل های 2 پوشه بازی که در انتهای پست قبل گذاشته شده(در این پست نیز اضافه شد) رو چک کنن.در صورت وجود مشکل عکسی از فایل های پوشه اصلی بازی رو هم قرار دادم که حجم فایل هاتون رو بتونید چک کنید.پوشه ها مهم نیست فقط فایل های تنها رو چک کنید در عکس زیر.


1- پوشه main

2-پوشه zone/english

3-پوشه اصلی بازی



این روش بر روی ویندوز 7 تست شده و قابل اجرا بوده.

نظرات 87 + ارسال نظر
علی خان 1390/11/28 ساعت 11:03

من با برنامه Teknomw3 اجرا میکنم بعد داخل بازی میشم Find game میزنم بعد دو گزینه میاد اولی Standard Play list دومی که همچیش غیره فعاله Advance playelist حالا من اولی رو میزنم بعد یه مد مثل TDM رو انتخاب میکنم خیلی طول میکشه که یه سرور پیدا کنه آیا این روش درسته یا روشه دیگه ای باید برم خیلی ممنون میشم که راهنمایی کنید

درود
علی خان جان،عزیز شما طبق آموزش از طریق سرور لیست برو برادر.
اونجوری طول میکشه بسیار زیاد.اما از طریق سرور (اگه فعال نیست فعالش کن توی بازیت طبق آموزش)کمتر از 156 ثانیه میتونی سرور ها رو پیدا کنی.

آرش 1390/11/28 ساعت 13:35

با سلام مجدد.
من دیشب بازی کردم سرورها هم اومد و عالی بود.ولی امروز هیچ سروری رو پیدا نمیکنه.مشکل چیه؟

سلام
ظاهرا سرور های تکنو هم خارج از دسترس هستند.برای بنده هم هیچ سروری در سرور لیست نمایان نمیشه.میتونید برای اطمینان بیشتر به دوستانی که از ای اس پی شما نیستند هم سوال بکنید که آیا اون ها هم نمیبینند هیچ سروری در سرور لیست ؟

محمد 1390/11/28 ساعت 13:49

سلام این TeknoGods یرای بازی های کرکی هم هست؟

سلام
بله دقیقا برای بازی کرک شده و غیر اورجینال هست و احتیاج به نسخه قانونی و پرداخت پول نیست.

محمد 1390/11/28 ساعت 14:04

آره مثل اینکه سرور ها down هستند، من از مشهد هستم.

بله
ظاهرا اینطور هست و سرور ها داون هست.

محمد 1390/11/28 ساعت 14:54

ُلام همین الان سرور ها اومد. ولی من بعد اینکه connect رو میزم ارور files different from server رو میده. دقیقا مشکلم چیه؟ ممنون

درود
اون سرور هایی که شما این ارور رو میگیرید نسخه روسی هست و مال شما انگلیش.

محمد 1390/11/28 ساعت 15:23

ببخشید هی من سوال میکنم.هر چی سرور من CONNECT میشم files different from server میده. باید چیکار کنم؟

عزیز شما حتما نسخه درست بازی رو ندارید
عکس فولدر های اصلی بازی رو گذاشتم چک کن فایل هات با همون حجم باشند.
اگه نبودند فایل هایی و که نداری با تورنت و آموزشش بگیر.
سعی کن به سرور های ایرانی وصل بشی.

علی خان 1390/11/28 ساعت 15:47

من هم مشهد هستم و اینطوریه خواهشا اگه راه اندازی شد بگید من تو کفش موندم
تمام آموزش رو دیدم درست شد فقط سرور پیدا نمیکنه
میگم اگه توی برنامه ی TeknoMw3 تو بخش IP Address And Port آی پی خودمون رو وارد کنیم درست میشه

الان که دارم پاسخ میدم به نظر شما سرور ها به راه هستند و درست هستند.نه لازم نیست آی پی خودتون رو واردکنید.سعی کنید به سرور های ایرانی وصل بشید.

محمد رضا 1390/11/28 ساعت 16:02

همه ی سرورهایی که روشون کلیک میکن بعد load کردن map ارور files different from server رو میده. باید چیکار کنم؟ مرسی

فایل های بازیت ناقص هستند حتما.راهنمایی که به دوست دیگه شده و بخون.

حسن 1390/11/28 ساعت 17:56

میشه آموزش پریویت مچ رو بزراید؟

پریویت مچ نداره هنوز عزیزم.

اوهوی! 1390/11/28 ساعت 21:53 http://kir.com

آخه تف به در سولاخ بازت!!! چه خبره 70 تومن؟
کس کش اومدیم و ما 70 تومن دادیم و یه وقتی که می خواستیم بازی کنیم، سرور شما فول بود.
آخه فکر کردی زرنگی کونی؟ دلارم گرون شده آخه بدبخت. دیلدو هم نمیتونی بخری بکنی تو کونت.......
حالا منو بلاک کن چاقال!

نمونه ای از فشار مقعدی به حسودان و عنودان
و
نمونه ای از تربیت مادری یک بچه
please check your mother
برای یک احمق که نمیدونه باید چه جور مدیریت کرد یک سرور رو ،توضیح همانند تعارف شیرینی و بیسکویت به چهار پا است.
اونقدر بد بخت و ضعیفی که مهم نیست برام و میزارم که همه ببینن و قسمت سوخته بدنت رو ملاحظه کنند.

حسن 1390/11/28 ساعت 22:51

داداش راهی نداره بشه با دوستام بازی کنیم؟
حتی یک سرور ثابت برای چند اعت درست کنم با دوستام بازی کنم؟
چون این ایرانی ها بلا نصبت خیلی بیشورن میمیرن فحش میدن.
سلام میدی بهشون فحش میدن نمیشه تو یک سور باهاشون بازی کرد.

:))
راه که داره و این سرور های ایرانی که زدن بالاخره از همین فایل ها استفاده کردند.متاسفانه ار حوصله خارج هست آموزش ساخت سرور اختصاصی اش در این پست.

محمد رضا 1390/11/28 ساعت 23:13

سلام ، من دیگه خسته شدم، با استفاده از اون تورنتی که گفتین فایل ها رو دقیقا چک کردم، هیچی کم ندارم ( مطمئنم) بازم ارور files different from server رو میده. چیکار کنم. ):

ببینید شما در صورتی که برای اتصال به سرور ایرانی ما مثل hamyarnetshiraz
باز هم مشکل دارید یک فایل کم حجم localized.txt یا اینطور اسمی که در نظرات پست آموزش انلاین التر (پست دوم) هست رو دانلود کنید و به محل بازیتون بریزد در صورت عدم ورود به سرور ها مطمئنا فایل هاتون مشکل دارند

علیرضا 1390/11/28 ساعت 23:56

سلام
من ورژن بازیم پایین تره از اونی که گفتید
باید چه کنم؟!
از alter هم تا حالا استفاده نکردم
ممنون

شما باید حتما بازیتون رو به روز کنید.راه حل ساده است با کرک التر بازی رو به روز کنید و با روش تکنو بازی کنید.

علی خان 1390/11/29 ساعت 11:55

سلام و درود
خوشبختانه کار کرد و وارد سرور های ایرانی شدم ولی متاسفانه سرور کمه و بعضی وقتا شلوغ میشه
یه خواهش از شما داشتم
در مورد پرک ها و اسلحه ها و سایر چیز های جانبی مثل اتاچمنت ها و کیل استریک ها یه پست بزارید و توضیح بدید چون بعضی از این نمیدونم چه کار بردی دارن اگر هم نتونستید یه وبلاگی چیزی معرفی کنید بازم سپاس که زود جوابم رو میدی :*

سلام
خوبه که تونستید این کار رو انجام بدید و بازی شما درست شده.انشائ الله اگه فرصتی باشه توضیح خواهم داد.

mamad 1390/11/30 ساعت 22:01

اقا دمت گرم بابت زحماتت مال من همون سری اول درست شد با تکنوگودز ولی با فایل iw5 ارور اپ میده ممنون میشم اگه راهنماییم کنی بازم تشکر میکنم بابت این زحمتاتون

دقت کنید که با فایل altermw3.exe باید اپ دیت کنید.
نسخه سیستم عامل و عکسی از اروری که دارید رو بزار،بیشتر میتونه مشخص کنه مشکلتون رو.گرچه عملا فعلا استفاده از نسخه آلتر کارایی نداره در حال حاظر و باید صبر کرد تا 2 هفته دیگر که قول راه اندازی سرور های اختصاصی این نسخه توسط آلتر داده شده.

amir 1390/12/01 ساعت 16:05

عزیز چرا برا من هیچ سروری رو پیدا نمیکنه؟؟
راستی میشه اینو لن بازی کرد؟

درود
توی بلاگ و توی همین پست که نوشتم علتش رو.خیر لن نمیشه بازی کرد.

esi 1390/12/03 ساعت 10:04

سلام
از راهنمایی‌ها و توضیحات مفیدتون تشکر می‌کنم.
تکنو گاد 2.5.3 ظاهرا قابلیت راه اندازی شبکه داخلی LAN رو هم داره، اما کار کردن باهاش کمی دشواره و فکر می‌کنم نواقصی هم داره،(بازی رو فقط برای یک نفر لود میکنه و نفرات بعدی نمی‌تونند کانکت شن و بعد از مدت کوتاهی server time out میزنه) ،اگه در این مورد راهنمایی کنید ممنون میشم.

سلام
ظاهرا لن رو برای نرم افزار های مجازی ساز لن ولی از طریق اینترنت محیا کردند مثل هماچی که دوستان استفاده میکنند هنوز برای لن بدون اینترنت خبری در دست نیست و نمیخوام اطلاعات غلط بدم.

آرش 1390/12/03 ساعت 14:14

سلام.
ای کاش این هرگز نمیومد.این هک ها باعث میشه چیترها زیاد بشن.همه تو سرورها wh زدند.نمیدونم از چی لذت میبرند؟!!! حالم از هر چی بازی بهم خورده!!!
عذر میخوام همینجوری خواستم درد دلی کرده باشم.

سلام
کاملا موافقم وقتی میبینی یک عده از عزیزان که ادای حرفه ای بودن رو دارن هنگام استفاده از آنتی چیت مثلا UAC به یک موش تبدیل میشند و بازیشون خنده دار میشه اونقد هست که لعنت میفرستی که به تکنو گادز و التر که چرا رایگان این بازی ها رو در اختیار یک بچه 13 ساله فکری (حالا ممکنه 30 سالش باشه طرف اما هنوز طرز فکر 13 ساله ها رو داره) قرار میده.باید اینهایی که یلی ادعای حرفه ای بودن در استفاده از چیت میکنند هر دفه که کارشون ناموفق باشه و چیتشون برملا بشه CDKey شون رو از دست بدن و یک 25-30 هزارت ومن دیگه بدن.اینجوری خیلی بهتره
پیشنهاد من:
UAC رو در بازی هایی که با دوستانت برگزار میکنی استفاده کن.

من میخوام سرور بسازم اما وقتی شروع میکنم به زدن کد ها ارور میده برای چی؟
http://www.jetScreenshot.com/demo/20120222-ve7-76kb.jpg

نمیدونم دوست عزیز. آموزش ساخت سرور اگه گذاشتم بعد پشتیبانی رو هم انجام میدم.
پست تبلیغاتی هم تایید نمیشه.

RANGO 1390/12/04 ساعت 01:58

سلام دادا میشه هاستتون رو hc کنید؟

!!!
البته که میشه.

Black | WOLF 1390/12/04 ساعت 17:38

Salam
migam shoma host mishin ip ro bdin plzzzzzzzzzzz
alan to versione 2.6 hich servere irani nis!!

سلام
فعلا که سرور ها در دسترس نیست .حتی سرور دوستان هم فعلا قصد آپ شدن نداره (سرور همیار شیراز).

PunisheR 1390/12/04 ساعت 17:43

دادا ورژن جدیدش اومد.بزارش!!
در ضمن ببین این ورژن لن میشه یا مثه قبلیه!با تشکر
PunisheR
http://www.mediafire.com/?nsgrg3lppd3b493
Inam LvL hackesh
http://wdl.persiangig.com/pages/down...r-Tekno%29.rar

بله ورژن جدیدیش رو اطلاع داشتم که اومده اما از اوجایی که کلی تغیرر کرده و باگ های زیادی داره مطمئن نیستم به کاراییش در انلاین چرا که اکثرا کرش میکنه و فعلا نزاشتم این ورزن رو تا آپ دیت بشه و فیکس بشه .انلاینش نمیشه چه برسه به لن.

meysam 1390/12/07 ساعت 17:05 http://freeforall.loxblog.com

dadash dargire en edite axetam
exesh to halgham.ounjash ke arme shoraviro zade to halgham :D
damet garm.

شما میتونید هر جایی رو که دوست داشتید توی حلقتون کنید حتا اونجاهایی که با چشم بصیرت دیده نمیشه.
شما در این تصور مختارید.تصور و ترسیم زهنی برای شماست دوست من !

meysam 1390/12/07 ساعت 22:11 http://as

manzoret chiye?
:|
janbe nadari?
ye khorde janbe dashte bash.
adame mozakhrafi hasti

esi 1390/12/09 ساعت 08:25

سلام
بالاخره teknogods یه نسخه سالم جهت ملتی پلیر آفلاین lan ارائه کرد. نسخه 2.6.2 بدون نقص کار میکنه و من خودم رو چهار تا سیستم بدون اتصال به اینترنت تستش کردم.

سلام
تبریک میگم.در صورت امکان عکسی رو که نشون میده 4 تا سیستم رو وصل کردید بزارید.

بهرام 1390/12/10 ساعت 15:32

سلام
من اصلا تازه همه فایلا نصب کردم رفتم تو بازی و تو هر سروری می رم می گه که بن شدن .
میشه بگید دلیل چیه

سلام
والا این سوال رو باید از تکنو گادز بپرسین نه بنده.اما برای کمک یک عکس از ارور مربوط به اینکه شما بن هستید رو بزارید شاید کمکی شد بهتون.

آرش 1390/12/10 ساعت 20:18

سلام گلم.خسته نباشید.سرور زدید مبارک.فقط خواهشا یا نزنید یا نظارت کنید دیگه.هرچی چیتره تو این سروره.یک مشت بچه و نوبو و عقده ای اومدن.یک دست بر هیچ میبازند تا کم میارن wh روشن میکنند.بعضی سرور میزنن رعایت میشه.اما همیشگی نیست.

سلام
والا دیگه نظارتش خیلی سخته
کسی که شعورش رو نداره و میاد چیت میزنه چاره اینمیزاره برای بقیه که یا ترک کننن بازی رو یا اونا هم مثل اون برن دنبال چیت.متاسفانه چاره ای نیست.نهایتا میشه روی سرور پسورد گذاشت.

omid 1390/12/11 ساعت 12:00

سلام دوست عزیز
میگم من سرور درست میکنم فقط نمیدونم چجوری باید فقط مدهایی که خودم میخوام به صورت چرخشی بین مپ هایی که فقط خودم میخوام بیاد؟
و این که سطح امتیازها رو چجوری باید ببرم بالا که بازی زود تموم نشه
مثلا تو مد Domination تو حالت پیش فرض خیلی زود تموم میشه بازی
ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام
براتون به صورت خصوصی ارسال شد.

PunisheR 1390/12/11 ساعت 13:43

dash in serveraton passeshon chie?yechi begin dge.dar zemn man mw3 ro lan kardam.kheili ssakht bod valy tonestam

توی وبلاگ همین پست توضیح داده شده که پسورد متعلق به کی هست دوست عزیز.

max 1390/12/11 ساعت 15:09

درود دوست من.
آپدیت جدیده 1.5 mw3 اومده من دانلودش کردم ولی نریختم میخوام بپرسم میتونم ازش استفاده کنم؟

سلام
اگه بخوای اون اپدیت رو بریزی دیگه نمیتونی توی تکنو یا آلتر بازی کنی چون ورژن 1.4 فعلا سازگار هست با این 2 شیوه.

حمید 1390/12/13 ساعت 18:57

سلام
لطف میکنید لینک دانلود اخرین نسخه ی تکنوگارد 3.6 رو بذارید.مدیافایر هیلتر شده.

درود
لینک مذکور در پست اول اضافه شد.

jasem001 1390/12/14 ساعت 13:12

salam dadash . agha man ye moshkeli daram , ounam in ke vaghti varede menu bazi misham tasvir shoroo mikone be tik tik (monitor na khode graphice bazi manzurame) bad vaghti too server ham miram hamin halate yani vaghti darhale davidan ya tir zadan ham hastam intori mishe va bade chand bar tekrar in halat safhe desktop yebar miyad bala va dobare miyad too bazi ke ye dafe bade oun bazi gir mikone va bayad ba ctrl+alt+delete azash biyam biroon va vaghti miyam biroon ye alamate ta'ajobe zard rang miyad ke mige your nvidia version 1.3.84 recoverd succesfully . bayad be inam eshare konam ke pingam ham too bazi 130 inast , va inke singel playero ham kamel bazi kardam ba hamin karte graphic . be nazare shoma moshkel az chiye ? damet garm age komakam koni

mer30

سلام
دوست عزیز شما بازیتون رو باید به ورژن 1.4 ارتقا بدید ورژن 1.3 کار نخواهد کرد.برای این کار یک دانلودر در پست اول خواهم گذاشت که همه بتونند از اون استفاده کنند.گرچه بهتره که نوع سیستم عامل و مشخصات رم و سی پی یو و کارت گرافیکت رو دقیقا بگی تا شاید مطمئن بشیم که مشکل از سخت افزار شما نیست.اما فعلا ورژن بازی خودت رو به روز کن شاید مشکلی نداشتی.

حمید 1390/12/14 ساعت 18:17

جان من جواب بده....با این روش میشه با نسخه ی black box هم آنلاین زد...

علیکم السلام
نه برادر.باید ورژن 1.4 باشه بازیت.با هر ورژنی اما میتونی توست التر بازیت رو به روز کنی و بعد با تعویض یک فایل که گفته شده که همون استیم دات آ پی آی هست تکنو بازی کنی.

mbahiraei 1390/12/15 ساعت 01:24

سلام از اینکه اینقدر خوب کار کردین ممنون
آقا من وقتی بازی ران میشه این ارور میده چیکار باید کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Fastfile for zone 'code_pre_gfx_mp' is newer than client executable
(version 276, expecting1)

سلام
فایل مورد نظر رو سعی کنید از دوستانی که مشکل ندارند بگیرید یا از طریق تورنت دریافت کنید همون 1 دونه فایل رو.

jasem001 1390/12/15 ساعت 13:39

سلام . آقا اینم اطلاعات سیستم من

systeme man : ram 2gig ddr2 - graphic geforce 7300 LE( asli na chini) - mother board asuse p5ld2x ba fsb1333 - cpu 3.06 ghz

به این اشاره کنم که سینگل پلیر رو راحت با این سیستم بازی کردم ولی تو مولتی همون حالتی که بالا اشاره کردم پیش میاد . ممنون میشم کمکم کنی ، مرسی .

سلام
جواب ساده است یک سرچ بکنید برای حد اقل سیستم مورد نیاز میبینید که رم-سی پی و شما زیر حد اقل هست.حالا گرافیک رو بر فرض اینکه روی کمترین جزییات بزارید باز رم شما کمه.

HeW 1390/12/16 ساعت 21:38

سلام لول هک Mw3 هم بزار ممنون

ali 1390/12/17 ساعت 00:03

سلام عزیز
من این بازیو با کرک التر بازی کردم اما الان که کرک Teknogods رو کپی می کنم فایل steam_api.dll همون فایل 5kb التر هست.
اگه میشه فایل رو بارام اپلود کنید

سلام
به پست اول اضافه شد.
http://mw2blogsky.persiangig.com/mw3/steam_api.dll

سلام!
عکس ورژن 2.6.3 رو هم با حجاب کن :))
منتظرم ها!

M!A!M!A!D 1390/12/18 ساعت 12:11

Amir joon male man too bakhshe server list , aslan server peyda nmikone:| faghat ye server oonam to bakhshe officalesh ke esmesh tekno gods e va pass dare:)) chi kar konam

سلام
عرضم خدمتت که به اینترنت ایران نمیشه زیاد اعتماد کرد مسله اینه وگر نه یا سرور تکنو داونه
یا اینترنت با کیفیت ایرانی 128 کی کارش دزسته
یا فایروالی چیزی نمیزاره ببینی
یا ورژن لودر و بازیت به روز نیست.

sina 1390/12/18 ساعت 19:17

salam man miram to bazi ama mikhad map load kone ama map load nemishe error e menu_content_not_avaliable

سلام
توضیحات پست altermw3 رو بخونید مشکل حل خواهد شد.فایل لکلیزد دات تکست رو کم دارید فقط 22-3 کیلو بایتی.

شهرام 1390/12/24 ساعت 12:01

salam agha axe in jigaro chera hamchin kardi hade aghal dasto pasho miposhondi
in kar asaln dorost nist azize del
:D

درود
چشم قربان هرچی مشا امر بفرمایید
دفعه بعد ایشالا
مخلص اقا شهرام گل هستیم

sina 1390/12/24 ساعت 13:40

alter update nemishe age mishe update sho baram up konid

با تورنت سعی کنید بگیرید فایل هاتون رو ضمنا با التر دقت کنید که باد فایل cachsxs.xml رو پاک کنید و همچنین در همه فلدر ها فایل هایی با اسم های طولانی مثل:
A343fD343fslj54543kjf
رو پاک کنید بعد اپ دیت بکنید.نهایتا نتونستید بگید تا روشی دیگر پیشنهاد بشه.

محمد 1390/12/24 ساعت 14:09

از وقتی که ورژن 2.7 اومده میگه باید بازی اریجینال داشته باشید، و نمیشه بازی کرد، ممنون میشم توضیح بدین چیکار کنیم

اون مشکل برطزف شده شما باید از ورژن 2.7.0.1 استفاده کنید تا این مشکل رو نداشته باشید.

محمد 1390/12/24 ساعت 15:35

سلام با همه ی روژن ها امتحان کردم ولی سرور پیدا نمیکنه، چندتا سرور ایرانی تو favorite هام بود ولی وقتی connect میشم میگه the server version is different:1.4

ورژن بازی شما باید 1.4.382 باشه
ورزنی غیر این رو ساپورت نمیکنه
فایل های پوشه های بازی رو با عکس هایی که گذاشتم چک کنید در 2 پست التر و تکنو انتهای پست ها.

sajad 1390/12/25 ساعت 12:09

من همه مراحل رو رفتم وقتی میزنه gamerunnig یک پنجره مربوط به بازی میاد بعد هر چی صبر می کنم چیز دیگری نمیاید

فایل های بازیت رو چک کن حجمش درست باشه مخصوصا پوشه اصلی بازی رو.

محمد 1390/12/26 ساعت 04:06

سلام داداش خسته نباشی
من بازیم مال شرکت مدرن هست و 3دیوی دی
تکنو گادز رو که باز میکنم میگه فایل iw5mp.exe
رو پیدا نمیکنه این فایل در سیستم من اسمش هست iw5mp_server.exe و وقتی اسمشرو به iw5mp.exe خودم تغییر میدم نمیشناسه و میگه بازی رو دوباره نصب کن حالا چیکار کنم

درود
فایل های لازمه توی 3 پست هست که میتونی پیداشون کنی
1-پست اموزش آلتر
2-پس اموزش سورویال یا بخش 2 نفره با استفاده از ورژن 1.3 تکنو
3-همین پست
فایل مذکور باید حجمی برابر 5.035 کیلو بایت داشته باشه.
نهایتا در صورتی که همه فایل هایی که در این 3 پست هست رو گرفتی و در جای درست ریختی و مشکلت حل نشد از طریق تورننت فایل های رو که نداری رو بگیر.

محمد 1390/12/26 ساعت 04:11

راستی چطوری بازی رو آپدیت کنم

از طریق آموزش آلتر
یا تورنت
یا راه حل سومی که با فایل های بت میشه انجام داد و از استیم هست.
به پست اضافه خواهم کرد.

محمد 1390/12/26 ساعت 18:44

سلام داداش خسته نباشی دمت گرم
من از تورنت سر در نیاوردم رفتم سراغ روش التر اون خودش فال های ناقسم رو ردیف کرد بعد با تکنو گادز رفتم جای سرور ها بعد هر سروری که زدم میگفت
files different form the server
میده توی هر سروری اینو میگه وقتی لویدش پور میشه بعد اینو میگه
داداش قضیه چیه

درود
اگه ورژن بازیت درسته
فایل هاتو با عکس هایی که گذاشته شده در 2 پست اموزش آلتر و تکنو تطبیق بده فایل هایی رو که توی عکس ها گذاشتم حتما باید دقیقا با همون حجم باشه.

محمد 1390/12/26 ساعت 19:11

راستی توی بازی پینگم رو از کجا بدونم

وقتی که به بازی وصل بشی معمولا در سرور های ایرانی در صورتی که اجازه دسترسی داشته باشی با دستور
ping!
میتونی پینگت رو ببینی یا با نگه داشتن دکمه Tab

aWin 1390/12/27 ساعت 21:50

AGH MAN FILE steam_api.dll RO ESHTEBAH PAK KARDAM HAL CHIKA KONAM PLZ BE ID YAHOO MAN JAVAB BEDID

مذاکره شد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد