Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Blood Brothers M2 Server اولین سرور M2 ایرانی در سرور لیست

خب...

دوستان با عرضه نسخه دمو پروژه M2 سرور اختصاصی این پروژه هم برای عزیزان راه اندازی شد.

سرور Blood Brothers M2 Server لیست شد و در سرور لیست قرار گرفت.



برای اموزش و اجرای بازی در حالت M2 به پست زیر مراجعه کنید.

http://mw2.blogsky.com/1390/03/21/post-28/


توجه داشته باشید که برای بازی کردن در این نوع سرور نیازمند ورژن M2 این بازی هستید که مپ های

oilrig

gulag

burger town

.....

رو احتیاج داره.همچنین شما نیازمند آکانت التر هستید برای ورود به بازی.

بازی باگ ها و ارور هایی هم ممکنه داشته باشه ، پس ساپورت فعلا ارائه نمیشه و فقط برای اینکه بتونن بازیکنان حد اقل استفاده رو بکنن ریلیز شده.

در صورت نیاز برای فایل های این نسخه در بخش نظرات مشکلتون رو اعلام کنید.

نظرات 15 + ارسال نظر
F!C SanDMan 1390/09/27 ساعت 17:55

سلام من که میشناسین من یه ای دی داشتم که اصلا باش تاپک نداده بودم تو آلتر برای اونجای که ایدی میخواست زدم به راحتی رفتم تو و بازی کردم توی همین سرور Blood Brothers مپ برای تنوع زیاده فقط یه ای دی بسازیدو بیاید که حال کنیم 100% بهتون خوش میگذره :)

چه خوب که این اطلاعات رو به دوستان دادی.

امیر 1390/09/29 ساعت 15:33

داش من میرم تو بازی با ارور fetching playlist میگیرم.چی کارش کنم؟

متاسفانه این ارور رو من هم داشتم و مشکل کیفیت اینترنت ایرانه
بازی رو ببندید و باز کنید و بعد از لود شدن 1 دقیقه صبر کنید و به چیزی دست نزنید تا کلاینت شما ریجستر کنه با سرور مادر.

amir 1390/09/30 ساعت 17:11

تقریبا 1 ساعت صبر کردم.
هیچ اتفاقی نیوفتاد.
هنوزم ارور میده!!
از وی -ی ان استفاده کنم چی؟
جواب میده؟

والا فکر کنم بعد از استفاده از وی -ی ان ارور تفاوت فست فایل های لول رو بخورید
اما این امکان هم هست که مشکل ازسرور مادر (التر ) باشه.
متاسفانه من هم همینطور که میگید گاهی اصلا وصل نمیشه و مجبورم به دفعات بازی رو باز وبسته کنم.تمامی این مشکلات هم به خاطر نو پا بودن و دمو بودن این ورژن هست.

amir 1390/10/02 ساعت 18:59

hala fetching playlist dorost shod neveshte Updating rank & unlocks...
ino bas chi kar kard?

قبلا که برای من با بستن و مجدد باز کرن بازی جواب میه الان توی همون مرحله اول باز میمونم با وی ی ان هم تست کردم ارور استیم میخوره.نمیخوام اطلاعات غلط بدم اما مطئنا از اینترنت با کیفیت کشور هست مشکل.

Black | WOLF 1390/10/15 ساعت 00:07

age mishe khodetun vase dl bezarinesh va ye rahnamii darbarash bokonid
bayad ye acc to alter dashti bashi ya free e?

با این پست مراجعه کنید برای اجرای بازی اگه پس از انجام کارهای گقته شده باز هم ارور داشتید بگید.
http://mw2.blogsky.com/1390/03/21/post-28/

Black | WOLF 1390/10/18 ساعت 13:34

salam
vase man ro loade mapa erore DX mide
direx encountered an unrecovable.......!
HELP!
ip servertun ro ham bedin chun ke man asan serveri ke male BB bashe nadidam!

آخرین ورژن از برنامه دایرکت ایکسس
DIRECTX
رو نصب کنید درست میشه
اما همونطور که نوضیح داده شده نباید بازی رو مینیمایز کنید یا به بندازید پایین ارور میده.
اگه در یک میپ خاص این ارور هنگام ورد پیدا میشه اون مپ رو ندارید.

Black | WOLF 1390/10/19 ساعت 10:51

man ke harchi niga mikonam servere shoma nis!IP midi?!

سرور M2فعلا در دسترس نیست و برای 2 ماه اول بود الا نسرور بک اپس هم حتی نیست
اما مطمئن باش وده که عکس گذاشتم و هیچ چیز الا قیامت نیست حتی بشر وا این زندگی هم برای همیشه نیستند.س

sina 1390/11/01 ساعت 21:13

من هر چی میگردم نمبتونم سروره شما رو پیدا کنم(نسخه ی معمولی) میشه لطفا راهنمایی کنین

با سلام
فعلا سرور های ما در هیچ کدوم از پروژه ها فعال نیست
alterops
m1
m2
mw3
cod 4
همه اش همین.

مرتضی 1390/11/13 ساعت 12:32

من همه این کارهارو میکنم ولی وقتی میخواد بره داخل مپ این ارور رو میده

http://www.axgig.com/images/38797153311903561039.jpg

یکی دیگر از دوستان هم همین ارور رو داره یک فایل 1 کیلو بایتی لینک براش گذاشتم با اسم
localized.text
یا اینطور اسمی شما هم اون کار رو بکنید.

مرتضی 1390/11/13 ساعت 17:57

خیلی ممنون ولی از کجا دانلودش کنم ممنون میشم لینکشو برام بزاری

دوست عزیز ظاهرا با اون فایل مشکل حل نشد برای mw3
اگه شما هم مشکلتون توی mw3 هست در همون قسمت اعلام بفرمایید اگه نه که در نظرات بخش mw3 یکی از دوستان رو خواستم که حجم فولدر ها و تعداد فایل هاشو بگه شما هم همین کار رو بکنید و به صورت نظر ارسال کنید.نظرات هر 1.5 ساعت 1 بازر برسی میشه.

علیرضا 1390/11/14 ساعت 12:51

من همه این کارا را می کنم ولی وقتی بازی رو اجرا می کنم هر قدر هم صبر میکنم conecting to online servises تموم نمیشه.
چی کار کنم؟

مشکل یا از فایر وال شما هست(فایر وال ویندوز،مدم،ای اس پی...)
یا از سرور اصلی

مرتضی 1390/11/14 ساعت 14:06

سلام دوستان هر کسی اروری مشابه این رو داره
http://www.axgig.com/images/38797153311903561039.jpg
بدونه که نسخه بازیش کامل نیست و باید با این فایل تورنت اپدیتش کنه http://alteriw.net/download/file.php?id=8991
حدود 800 مگابایت باید دانلود کنه تا درست شه

کلن ما هم با نام |7P| راه افتاد :
http://finalonline.mihanblog.com/post/19

مرتضی 1390/11/21 ساعت 19:35

سلام به مدیر سایت

من وقتی میخوام برم داخل بازی این ارور رو میده

http://axgig.com/images/25795706604610383326.jpg

مشکل چیه؟

درود
1-فایر وال شما نمیزاره به سرور اصلی دسترسی پیدا کنید
2-سرور اصلی داون هست
3-اینترنت با کیفیت پر سرعت 128 کیلو بایت ایران زنده باد.

mamad 1390/12/06 ساعت 19:44

سلام دوست . من هر وقت میرم تو بازی میخوام شروع کنم
conecting to awi میزنه البته با ای پی ایرانی هر وقت شی پی ان میزنم وارد میشه الان یکی دو ماهی هست این مشکلو دارم .

سلام
در مرحله اول فایر وال ویندوز و در صورتی که آنتی ویرویس هم فایر وال داره اونها رو آف کنید.از اونجایی که اینترنت ایران توی این یک ماه بسیار با کیفیت شده و معنای واقعی پر سرعت 128 رو داره نمیشه گفت مشکل از ما که از این اینترنت استفاده میکنیم نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد