Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

نسخه مولتی پلیرتحت (LAN) شبکه MW3 بدون اینترنت (تست شد + فیلم)

خب..

دوستانی که نسخه Mw2 تحت شبکه رو دیده اند اطلاع داشته باشید که نسخه مولتی پلیر MW3  بدون اینترنت مخصوص گیم نت ها هم شبکه شد.


میتونید ویدئوی رو که با عجله از این مراحل گرفتم رو اینجا ببینید با حجم 4.41 مگا بایت و فرمت MP4.

و همچنین ورژن 2 فیلم رو که آماده کردم رو از اینجا میتونید ببیند.هرچند فیلم کج هست عذر خواهی میکنم.

بازی تست شده و بدون مشکل هست و این پکیج در قالب 4 دی وی دی شامل تمامی فایل های سینگل پلیر (بازی انفرادی ) مولتی پلیر (چند نفره) و کو اپ هست.

قیمت این نسخه نیز 60 هزار تومان خواهد بود که بعد از پرداخت 3 روزه به تمامی نقات کشور ارسال خواهد شد در اولین روز کاری.


کسانی که مایل به داشتن این نسخه هستند میتونند اطلاع رسانی کنند از طریق بلاگ ،آیدی پشتیبانی و یا تماس (9363382745).

اس ام اس جواب داده نخواهد شد و این شماره فقط برای امور تجاریست.

شیوه های پرداخت هم که در صفحه پرداخت وجه موجود میباشید.(سمت راست بلاگ)


1391/04/30

رسید پستی تعدادی از مشتریان با حفظ حریم خصوصی ایشان

که به پیشنهاد یکی از مشتریان در یک بازه چند روزه (از اواخر تیر ماه تا اوایل مرداد)قرار داده شده

رسید های سال 89 و ااغاز  فروش مدرن 2 شبکه موجود نبودند بعد از 2 سال طبیعتا.

اهواز-کرمانشاه-خراسان شمالی-اصفهان-تبریز-اهواز









نظرات 6 + ارسال نظر
mohammad 1391/01/05 ساعت 13:43

سلام اگر ممکنه سیو هایه درست بازی رو در سایت بزارید که یک دفعه درجمون بشه 50 همه سایت ها من وقتی از سیوهاشون استفاده میکنم بازم درجم همونه ممنون میشم سیوهایه این بازی رو در سایت بزارید با تشکر

سلام
با این نرم افزار میتونید به نیجه دلخواه برسید:
http://mw2blogsky.persiangig.com/mw3/MW3%20Ultimate%20Trainer.exe

mohammad 1391/01/06 ساعت 10:16

من تست کردم نشدش میتونید اگه تا آخر بازی رفتید پوشه players2
و zone رو در سایت آپلود کنید اینجوری سیوهایه شما رو و درجه ها رو ما هم میتونیم داشته باشیم
این برنامه رو تست کردم نشدش

به به!!!
دوست عزیز
1-اینجا رو با ممالک کافر و بی دین خارج اشتباه گرفتی!پوشه Zone حد اقل 4 گیگ هست و اینترنتی برای آپلود چنین چیزی توی ایران به مشترکین خانگی نمیدن.
2-پوشه پلیر هم ربطی نخواهد داشت چرا که امتحان کردم و نشده.فایلی رو که گذاشتم برای بالا بردن رنک و پرستیژ و... مولتی پلیر هست نه سینگل.

erfan 1391/01/10 ساعت 16:46

agha salam. dahane ma ke service shod az in mw2
har dafe ye giri mide
Mp ro ke baz mikonam avval : http://img4up.com/up2/37161874880396239032.png

baad ham too load mimoone : http://img4up.com/up2/76313540937367662406.jpg

rahe hal bedid lotfan. file iw4mp.cfg ro ham 1 haro 0 kardam

سلام
شما با مراحعه به این سایت میتونید ببینید که سرور های آلتر داون هست یا خیر اگه داون باشه کاریش نمیشه کرد و نمیتونید بازی کنید
http://aiw.jeremych.com/
دقت کنید که M1 باید برای ورژن Old فعال و آپ باشه.

erfan 1391/01/10 ساعت 17:43

کرک دیگه برا cod mw2 وجود نداره؟ یعنی باید برم کانتر بازی کنم؟! :| wow هم که خبری نیس :D

متاسفانه ، ظاهرا ، فعلا ، خیر.

Amoo 1391/01/15 ساعت 13:32

ممنون دادا که به روز هستین
داد من تست کردم وارد میشه ولی وارد سرورها نمیشه
دادا یه کاری کن وتست کن
دمت گرم مردیم از بیکاری

http://178.63.251.238/
در دست اپ دیت هست.

حسین 1391/01/16 ساعت 13:38

AGHA DAMETON GARAMMMMM PIYGIR BASHIN

حتما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد