Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Dedicated Server & Client MW2

خب دوستان...

همین طور که قول داده بودم براتون فایل Dedicated Server رو آماده کردم همچنین ورژن جدید فایل های بازی خودتون یا همون Client که از لینک زیر میتونید دانلود کنید.

Client  Mw2 V0.2b

برای تغییر نام خودتان اسم دلخواه خود را در فایل iran IWnet.ini تغییر و ذخیره کنید فایل فوق را.

دقت کنید که ورژن بازیتون بهv 0.2b برسه.

در صورتای که بازیتون اجرا نشد با اجرای فایل iw4m2p.exe این فایل ها رو دانلود کنید و در پوشه اصلی بازیتون بریزید.

در صورتی که پوشه alter رو داخل پوشه zone ندارید از اینجا یا لینک کمکی دانلود کنید.

توسط این فایل ها میتونید سرور اختصاصی خودتون رو بسا

دوستانی که میبینند که سروری براشون لیست نمیشه :

بازی رو با الت + تب پایین بیارید و پنجره سفید رنگ (کنسول) رو ملاحظه بکنند که در صورتی که چنین چیزی میبینند:

Requesting servers from the master...

CL_ServersResponsePacket

8 servers parsed (total 8)

0 servers listed in browser with 0 players.

8 servers not listed due to packet loss or pings higher than 500

مثل خود بنده! این یعنی همین الانی که سرور هایی برای بنده نیز نمایش داده نمیشه علتش:

1-بالا بودن پینگ بنده نسبت به سرور ها است (بالای 500 همونطور که خود بازی داره میگه)

2-اینترنت با کیفیت 128 کیلو بایتی ایران رو قربون

3-نظر شما چیه؟


در حالی که خود بازی داره میگه 8 سرور در لیست هستند.

نظرات 41 + ارسال نظر
arian 1391/01/20 ساعت 15:10

لینک دانلود کجا هست

لطفا منتظر بمانید

eXc3LL3nT 1391/01/20 ساعت 17:52

fast

سعید 1391/01/20 ساعت 18:25

خداکنه با این فایل جدید برای کلاینتها خود بازی باز بشه...

این عکس ارور من

http://upload.weblogbartar.com/images/xfigw280meisj53rq6eq.jpg

راستی من ۴ ساله بازی می کنم مشکل از فایلهای شماست که احتمالا به زودی درست میشه با آژدیت توسط خودت

R!S | MURPHY! 1391/01/21 ساعت 00:09

با سلام و خسته نباشید و تشکر فراوان از تلاش شبانه روزانه شما من هم مشکل اقا سعید رو دارم لطفا یک کاری بکنین mw2 ما هر چه زودتر درست شود چون خیلی دلتنگ mw2 هستم یعنی این مشکل : http://upload.weblogbartar.com/images/xfigw280meisj53rq6eq.jpg

سلام
شما در عکسی که دارید ظاهرا فایل iw22 و 23 رو در پوشه اصلی گذاشتید!!!
اونها باید در پوشه مین (main) باشند.این ها رو برسی کنید در صورت مشکل عکسی از پوشه مین از یک بازی صحیح قرار داده خواهد شد
بازی صحیح!!
نصف شبه خوابم میاد منظور بازی سالم بود

کاربر 1391/01/21 ساعت 00:37

سلام

دوست عزیز فکر کنم این فایلی که برای سرور گذاشتی هنوز مشکل داره . من زمانی که التر بود راحت سرور رو ران میکردم . اموزش چند روز پیش رو انجام دادم اما جواب نمیداد . توی کنسول قسمت اخر آی پی و پورت رو نشان نمیداد . اپدیت امروز 20/1/91 بهتر شده حالا آی پی و پورت رو نشان میده اما توی قسمت سرور لیست نمایش داده نمیشه . لطفا کمک کنید

با تشکر فراوان از شما

درود
مطمئنا مشکل از بازی یا ارتباط شماست چرا که هیچ موردی نداره بازی و به زودی در صورت فرصت کردن فیلمی هم خواهم گذاشت گرچه که بقیه دوستان بازی کردند مدونن درسته
جوابی برای یکی از دوستان در مورد عدم نمایش سرور داده شده اون رو مطالعه کنید
خود کنسول منیگه که چند بازی کن و چند سرور هست و کدامیک لیست شده و غیره

امین 1391/01/21 ساعت 02:00

سلام .

من فایل ها را ریختم ولی سروری ساخته نشد . لطفا یه راهنمایی بکنید . باید چکار کنم؟

درود
شما باید پست آموزش ساخت سرور در سرور لیست رو بخونید
و اگر فایل های پست سرور رو بریزید دیگه بازیتون اجرا نمیشه پس برای ساخت سرور دقت کنید که در یک پوشه جداگانه از بازیتون اون رو تست کنید.
شما فایل های مورد نیاز ساخت سرور رو ندارید.

max 1391/01/21 ساعت 12:40

دادا کارت عالیه من دارم بدون مشکل بازی میکنم
ممنونم از زحماتت
فدای تو.یا علی

سلام
ممنون عزیز.موفق باشی
یا علی (ع)

R!S | MURPHY! 1391/01/21 ساعت 14:21

با سلام و خسته نباشید مجدد . خیر فایل های iw22 و iw23 در پوشه ی اصلی نیست بلکه در پوشه ی main است .
این عکس از پوشه ی بازی من : http://upload.weblogbartar.com/images/eptgghn46y4byzgf4ao9.jpg
این عکس از پوشه ی main من : http://upload.weblogbartar.com/images/7voocx6idr43mpktupz.jpg
این عکس از ارور من : http://upload.weblogbartar.com/images/ui1i4evncz72rp0l1k23.jpg
خودتان چک کنید ببینید .
لطفا مشکل من را هر چه زود تر حل کنید چون دیگه دلم طاقت نمیاره

درود
عزیز این عکس ها رو نمیشه کاریش کرد
شما 1 سیستم عامل جدید و تازه نصب کن
سی ++ و نت فریم رو نصب کن هیچ برنامه امنیتی دیگه ای نریز
بعد اگه باز مشکل داشتی یک عکسی از پوشه هایی که الان گذاشتی رو میزاری با این تفاوت که حجم فایل ها رو توی عکس نشون بده مثل عکسی که توی پست مستر سرور گذاشته اند دوستان این بلاگ.

سلام 1391/01/21 ساعت 14:26

سلام خسته نباشید

کلاینت ورژن ۲ چه موقعی آماده میشه؟؟

ون من هر روز۵ مرتبه سر میزنم می خواستم وقت دقیقشو بدونم که هر روز نیام

با تشکر

Farbod 1391/01/21 ساعت 16:28

وقتی میخوام بازی رو اجرا کنم، فقط صفحه ی کنسولش میاد و خودش خود به خود توی بازی نمیره. باید دستور خاصی رو اجرا کنم تا وارد بازی بشه؟ وقتی هم میزنم connect server.mw2.in مینویشه Unknown command "connect".

شما ورژن داخل بازیتون رو ببیند که درست هست یا نه؟کلا چیه الان ورژن بازی شما ؟

محسن 1391/01/21 ساعت 18:39

سلام
من تا دیروز 20/01/91 مشکلی در اجرای بازی نداشتم..ولی بعد زدن اخرین پست update تو بازی ارور connecting iwnet..... میده.ما که مشکلی نداشتیم باید اپدیت انجام بدیم؟؟اصلا dedicated server چی هست؟؟؟ببخشید من یه خورده بوووووووووووق تشریف دارم

سلام
بله مشکلای داره سرور که داون شد و به زودی مرتفع میشه.

سعید 1391/01/21 ساعت 20:47

نمیشه دان کرد! یوزر پس میخواد

سلام
بله مشکلای داره سرور که داون شد و به زودی مرتفع میشه.

Farbod 1391/01/21 ساعت 22:50

خوشبختانه مشکل حل شد و تونستم بالاخره بازی کنم. خیلی ممنون بابت راهنمایی هاتون.
فقط چون بنده تازه واردم، می خواستم بپرسم سرورها همیشه اینقدر خلوته یا الان چون خیلی ها هنوز وصل نشدن، اینطوریه؟ به طور متوسط 4-5 نفر بیشتر نبودیم.

باید همه اطلاع رسانی کنیم که بقیه هم خبر دار بشند خیلی ها فکر کردند که این بازی دیگه مرده.

امید 1391/01/22 ساعت 12:56

اقا ما خودمونو کشتیم name عوض نشد...با alter iwnet configuer اسم عوض نمیشه..فایل جدید باید دانلود کنیم؟

بله
پست اول ویرایش شد و توضیحی در این مورد داده شده که در کدوم فایل باید اسم خودتون رو ادیت و تغییر بدین.
iran IWnet.ini
در فایل بالا.

[ بدون نام ] 1391/01/22 ساعت 16:48

سالام من فایل Client MW2 v0.2b رو ریختم وقتی می خواد بره تو بازی ارورر
the application failed ro initializ properly میده

نگید که ویندوزتون ایکس پی مال 17 سال پیشه؟
ویندوز 7 هستید بر روی یک ویندوز تازه و فرش تست کنید fresh
جواب خواهد داد.

سعید 1391/01/22 ساعت 17:24

سلام ...خسته نباشید..آقا این فایلهایی که گذاشتید برای کلاینت روی ویندوز 7 فقط جواب میده برای من روی xp باز

همون ارور که عکسشو گذاشتم میداد اومدم گفتم برم روی ویندوز 7 تست کنم که دیدم بله مثل گل سالمه..

ولی موقع که خود آلتر بود من همیشه روی xp بازی می کردم..

پس اگر کسی مشکل مشابه من رو داشت بهش بگید
چارش ویندوز 7 فقط روی ویندوز xp اون ارور رو میده...

http://upload.weblogbartar.com/images/xfigw280meisj53rq6eq.jpg

هر کی این ارور رو می گیره بره روی ویندوز 7 تست کنه ..قشنگ میره تو بازی من خودم 150 بار تست کردم...

سلام
ممنونم.این احتمال رو میدم گرچه سعی میکنم این و برای ایکس پی هم درست کنم.
اما به هر حال نکته خیل یخوبیه که دوستان دیگه بلکه راضی بشن و ایکس پی رو ول کنند.

هاشم 1391/01/22 ساعت 19:51

سلام دادا
Client MW2 v0.2b ریختم دیگه لصلا بالا نمیاد
چه کار کنم؟

سلام عزیز
1- شکر خداوند متعال رو به جا بیار که هنوز میتونیتلاش کنی رایگان بازی کنی
2-یک عکس از ارور بده اگه ویندوز ایکس پی هستی برو وینذوز 7 بریز.

سارا 1391/01/22 ساعت 20:10

سلام عزیز
منظور از Client MW2 چیه؟
ما که نمی خوایم سرور شیم نیازه استفاده کنیم از این پست لطف میکی جواب بدی؟

درود
چرا دیگه
کلاینت یعنی هر بازیکنی که میخواد بازی کنه و وصل بشه به سرور های دیگه
لازمش داری عزیز.

Yoosef 1391/01/22 ساعت 23:37

برای من الان یه صفحه ای اومده یوزر نیم و پسورد میخواد
چکار کنم؟
مگه اصلا اکانت لازمه برای بازی؟
از کجا اکانت درست کنیم؟

شما ممکنه عکسی از ارور وربوطه بزارید، من ندیدم چنین چیزی رو
آخرین ورژن کلاینت (برای بازی) رو از بلاگ بگیرید.

امین 1391/01/23 ساعت 04:43

سلام خسته نباشید.

لینک اموزش ساخت سرور را میدید. میخوام یه سرور بسازم .

ممنون

آموزش ساخت سرور در سرور لیست هست درون بلاگ ، اون پست رو برید کامل انجام بدید بعد این فایل های سرور MW2.ir رو بریزید.در صورت باز بودن نت سرورتون لیست خواهد شد.

wanted 1391/01/23 ساعت 16:35

سلام یه خواهش داشتم
لطفا یه سرور rust free for all 18 نفره بسازید که دائما همین مپ باشه+پینگ پایین داشته باشه و خونش رو مینی باشه ممنون میشم
یه سوال
من ipسرور هارو میزنم مینویسه:
joining game session
چکار کنم؟

سلام
درخواست شما حد اقل ماهی 60 هزار تومان هزینه داره شاید هم بیشتر
سرور ها دست صاحب سرور ها هستند و نمیتونیم اجبار کنیم مد و مپ بازی چی باشه در حالی که اونها هزینه سرور رو میدن.
از سرور لیست فقط استفاده کنید.

Yoosef 1391/01/23 ساعت 20:48

ارور نیست
این صفحه میاد که یوزر و پسورد میخواد اما نمیدونم از کجا بیارم؟
http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up2/51758116664708129407.jpg

سلام
مطمئن بشید فایل اضافی ندارید همون فایل هایی که توی عکس پست مستر سرور گذاشته شده باشن فایل هات ،مخصوصا dll های اضافی رو پاک کن.
در صورت حل نشدن مشکل:
1- ویندوز 7 بریز
2-منتظر رفع اشکال بر روی ویندوز ایکس پی توست دوستان توسعه دهنده سایت ما باشید.

Yoosef 1391/01/24 ساعت 15:19

این ارور میاد
البته گاهی هم نمیدونم چرا نمیاد بگیر نگیر داره
http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up2/50461347879749518130.jpg

روی ایکس پیه که برادر ....
ایکس پی به خدا 2 سال دیگه مایکرو سافت هم پشتیبانیش نمیکنه
بخیال ایکس پی شو...

ahmad 1391/01/26 ساعت 20:49

سلام
من کلاینتو سرورو ریختم تو پوشه بازی اما وقتی کنسول باز میشه یه سری نوشته میاد بعد همینجوری میمونه و بازی بالا نمی اد . 10 دقیقه هم صبر کردم اما نیومد. کممممک

درود
لطفا یک عکس از آخرین پیغام کنسول بازیتون بزارید.

wanted 1391/01/27 ساعت 14:30

سلام
من تا دیروز 3 تا سرور در server list میدیدم اما امروز هیچی نیست
?pleasse help
یه خواهش هم داشتم
اگه میشه vote دادن رو بصورت کامل توضیح بدین
با تشکر

درود
الان (1391/02/01)همه چیز مرتب هست و سرور هم در سرور لیست هست (2 سرور).
نحوه وت یا رای دادن هم بدین صورت هست که شما در بازی با تایپ
vote!
میتونید ببینید که دسترسی شما در چه حد هست و برای چه چیز هایی میتونید رای بدید مثل کیک و بن بازیکن یا تغیر مپ یا مد بازی.

امید 1391/01/27 ساعت 18:34

با سلام
من تا دیروز داشتم بازی میکردم ... ولی الان لیست سرور ها نمیاد :|

درود
بله مستر سرور مدتی مشکل داشت ولی الان مشکلش حل شده.

مهرداد۱۲۳ 1391/01/27 ساعت 19:27

سلام
دادا میشه یه پست مجزا قرار بدی
این جوری خیلی توهم توهم شده کلی فایل دانلود کردم و ریختم وقتیم میزنم سرورا نمیاد یا کانکت نمیشه

درود
بله کاملا درست هست گفته شما و سعی داریم کلیه فایل های لازم رو یک جا و در یک پکیج و هم به صورت تکی برای دوستان دریک پست بزاریم اما باور کنید مشغله هایی هم داریم بنده و دوستان همکار بلاگ.
اما برای وصل شدن ممکنه گاهی مستر سرور ما خارج از سرویس دهی باشه اما در لحظه تایید نظر شما مشکلی وجود نداره و 5 سرور دوستان (همیار نت) در لیست هستند.(1391/02/01 16:40")

مبهم 1391/01/27 ساعت 20:01

سلام
از کجا ورژن بازی و متوجه شیم
مرسی
ولی واسه من سرورا نمیاد شلید واسه ورژن باشه

درود
ورژن بازی بالا سمت راست نوشته شده،در صورتی که سرور لیست رو دارید اما موقع اتصال به سرور بازی بسته میشه اون یعنی اینکه فایل هاتون مشکل داره و بازیتون رو درست طبق ورژن ما آپ دیت نکرده اید.

محسن 1391/01/28 ساعت 00:24

با عرض سلام خسته نباشید من از دیروز نمیتونستم بازی کنم آخه تو قسمت سرور لیست سروری نیست میخاستم بدونم مشکل از بازی یا سیستم منه یا از سرور اصلی؟
اینم عکس کنسول بازی
http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up3/29906767728704404719.jpg
ممنون میشم راهنماییم کنید مر30

سلام
با این عکس که شما گذاشته اید مشکا از سرور ما بوده.اما در حال حاظر این مشکل مرتفع شده.

کمک 1391/01/28 ساعت 19:01

ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام
http://up98.org/upload/server1/02/i/4mv6c5gug1449jpz458.jpg
چه کنم دادا هر سه تا فایل mw2 همین ارور میده

ای داد ویندوز ایکس پی !
درود
سعی کنید به ویندوز 7 نقل مکان کنید اما بوده دوستانی که روی ایکس پی هم حل کردند مشکلشون رو ، اما در کل فایل هاتون رو در صورتی که تک به تک درست میبینید ، نت فریم ورک و سی++ در ورژن های دیگه رو نصب کنید.
نت فریم 4.0
سی++ 2008و 2010 و 2005

hamid 1391/02/01 ساعت 00:04

سلام داش امیر
یه خبر داغ
نسخه ی
M2 alterRev
هم رسید!!
لینک دمو:
http://www.mediafire.com/?yfuefruuu6s7o7j

bahram 1391/02/01 ساعت 22:05

سلام دادا
من همه کارا رو کردم ولی سروری که ساختم تو لیست نیستش.کنسول مخصوص سرور کامل اجرا می شه و هیچ اروری هم نمی ده و همزمان که وارد بازی خودم که می شم و سرور لیست رو می زنم سرورم رو نمی بینم.
نات تایپم رو هم باز کردم و مشکلی نداره یعنی بچه ها می تونن بصورت پرایوت به من وصل بشن.
لطفا کمک کنید

درون تنضیمات سررورتون دستور
set master servername server.mw2.ir
یا
set master servername server.mw2.in
رو بزنید مشکلتون حل خواهد شد.

رضا 1391/02/01 ساعت 22:09

آقا من privet که دوستام به من جوین می شن هیچ مشکلی نیست ولی وقتی که می ریم تو بازی بعد از 5 ثانیه که همه میان این ارور رو Steam authorization failed واسه دوستام میده و همه میافتن بیرون . میشه بگید مشکل چیه
ممنون

مشکل از کلاینت هست و ما باید این مشکل و برطرف کنیم فعلا منتظر بمانید.

فرهاد 1391/02/01 ساعت 23:01

آقا چطور میشه واسه سروری که تو سرور لیست ساختم پسورد بزارم . یعنی کسی که می خواد بیاد باید پسورد وارد کنه . لطفا دقیقا بگید
تشکر

توی فایل تنظمیات سرور دستورش هست:
set privateMatch_serverPassword
یا اینطور چیزی.

مبین 1391/02/05 ساعت 21:37 http://manzome.blogfa.com

با سلام و عرض خسته نباشید
یک سوال دارم:چند وقتی است که من به طور پیاپی توسط سرور ها kick میشم وبرای چند دقیقه هم بن می شم من این سوال رو تو خود سرور هم گفتم ولی کسی جواب نداد!!! البته یه چیزایی در مورد xf گفتن که من اصلا نمی دونم این xf چیه؟ به هر حال می خواستم بدونم این kick شدن های بی دلیل برای چیه؟
البته همه ی این سرور ها hamyarnet shiraz هستن و چون تو سرور های دیگه کسی نیست منم مجبورم برم تو این سرور

درود
حتما مشکل از پینگ بالای شماست ، بدین شکل که یک محدودیت پینگ وجود داره که مثلا پینگ شما نباید از 250 بالا تر باشه وگر نه سیستم بازی خودکار شما رو اخراج خواهد کرد که البته قبلش به صورت قرمز رنگ به شما هشدار داده میشه که با داشتن همین پینگ کیک خواهید شد.در مورد xf هم منظور xfire هست که یک پیام رسان مخصوص بازی هست بیشتر وچیز خاصی نیست.
البته دقت کنید که در صور های همیار به صورت ناشناس دوستان ادمین حضور پیدا میکنند گاهی و به صورت ناشناس هم کسانی رو به دلایلی اخراج میکنند.

مبین 1391/02/05 ساعت 21:39 http://manzome.blogfa.com

با سلام و عرض خسته نباشید
یک سوال دارم:چند وقتی است که من به طور پیاپی توسط سرور ها kick میشم وبرای چند دقیقه هم بن می شم من این سوال رو تو خود سرور هم گفتم ولی کسی جواب نداد!!! البته یه چیزایی در مورد xf گفتن که من اصلا نمی دونم این xf چیه؟ به هر حال می خواستم بدونم این kick شدن های بی دلیل برای چیه؟
البته همه ی این سرور ها hamyarnet shiraz هستن و چون تو سرور های دیگه کسی نیست منم مجبورم برم تو این سرور

سهراب 1391/02/08 ساعت 14:10

آقا چطور می شه سروری ساخت که امکان رای گیری هم داشته باشه
چه برای مپ چه برایgame type
ممنون

به این شکل:
google.com===>آقا چه طور میشه....

armin 1391/02/11 ساعت 01:36

سلام
اول از همه تشکر میکنم بخاطره گذاشتن آموزش
Dedicated Server & Client MW2
لطفا آموزش کارهای بعد از دانلود کردن فایل ها و ریختن آنها در پوشه بازی رو قرار بدید
من نمی دونم چطری اسم سرور و به نایش در آوردن اون در سرور لیست و ...
با تشکر

درود
حتما ، با دوستان روی این موضوع کار میکنیم و فکر نکنید که همینطور رها کردیم حتما این کار رو خواهیم کرد سیستم آنتی چیت و موضوع های ویندوز ایکس پی فعلا موانع ما هستند
قسمت دوم رو متوجه نشدم؟
اسم سرور رو" نایش " ؟؟؟...

[ بدون نام ] 1391/02/11 ساعت 11:57

سلام
ممنون از جوابتون من پچ هایی که در سایت شما بود رو دانلود کردم و ریختم درون پوشه بازی بعد از اجرای فایل IWNetServer.exe
رفتم درون بازی که در جای دیگری کپی کرده بودم(البته بازی با پچ iw4m2p نه پچ التر جدید) ولی من سرور خودمو تو سرور لیست ندیدم و نمی دونم چطوری میشه نام سرور رو انتخاب کرد

درود
همونطور که با شما مذاکره شد:
"جان مادرتون ببینید کسی میتونه با ای پی اکسترنال شما بهتون وصل شه بعد برید سراغ ساخت سرور اختصاصی"
NAT شما بسته است دوست عزیز.

armin 1391/02/11 ساعت 11:58

سلام
ممنون از جوابتون من پچ هایی که در سایت شما بود رو دانلود کردم و ریختم درون پوشه بازی بعد از اجرای فایل IWNetServer.exe
رفتم درون بازی که در جای دیگری کپی کرده بودم(البته بازی با پچ iw4m2p نه پچ التر جدید) ولی من سرور خودمو تو سرور لیست ندیدم و نمی دونم چطوری میشه نام سرور رو انتخاب کرد

علی 1391/02/15 ساعت 17:25

kld n,kl ]vh hv,v ld ni?

چی رو نمیدونی چرا ارور میده ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد