Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

یه تیر سه نشون های جدید !!!New Triplle Killes


نویسنده : امیر(NIN9S   AMIR) - در تاریخ : سه شنبه 20 مهر ماه سال 1389 - دسته : 


خب دوستان خسته شدم اینقدر تریپل کیل کشف کردم براتون


دو تریپل کیل جدید رو باز هم در مرحله Hidden براتون اماده کردم


یکی از این ها کاملا جدیده و دیگری در لوکیشن تریپل کیل شماره 2 هستش


اما فقط محل اونجاس سبکش کاملا متفاوته.



منتها این دفعه لینکش رو نمیزارم تا ببینم اصلا دوستان علاقه ای دارن به دیدن این ویدو ها یا نه


البته از دفعات دانلود مشخصه علاقه بازدید کنندگان نسبت به این پست ها


اما از اونجایی که یه تریپل کیل دیگه هم فکر کنم هست


صبر میکنم و اون رو هم اگه بتونم فیلمش رو آماده میکنم.


اما تا اون موقع در صورتی که تمایل دارن دوستان ترپل کیلل های فعلی و آماده رو ببینند به صورت


نظر درخواستشون رو اعلام کنن


یه حد اقل درخواست برای خودم مشخص کردم که در صورت رسیدن به حد نصاب میزارم.


اگر هم که نه اصلا نمیزارم که شلوغ نشه بلاگ.


یا علی (ع)


             :i see that we have visitor from other country and let i say simply what is this post

             

  !!!I Found some new triple kill in hidden mission but it seems that visitor do not  like them


                                         .Vote it to upload and see more triple kill with Your comments


نظرات (6)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد