Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

آموزش بازی آنلاین (مولتی پلیر) Alterops نسخه کرک شده Black ops

تست شده تا تاریخ:             1390/12/17

                                       2012/03/07


ورژن بازی در تاریخ فوق:        T5 7.0.164 (ورزن در بالا سمت راست بازی نشان داده می شود)


فقط بلاک اوپس رو نصب کنید فعلا...


***الزام به داشتن نام کاربری با سابقه 6 ماه و داشتن حد اقل 25 پست برداشته شد.***


در صورتی که تمایل به دانلود دارید:


فایل تورنت


این هم اولین سرور اختصاصی آلتر اوپس که در سرور لیست آورده شد.حالا باز برین بگین فیرست،اولین...

با توجه به فیلتر شدن سایت آلتر تمامی آپ دیت ها باید با ای پی غیر ایران انجام شود

چند نکته:

*این نسخه از بازی روی سیستم عامل ویندوز ویستا و 7 به بعد اجرا میشه و ویندوز ایکس پی رو ساپورت نمیکنه.(فعلا و دارن تلاش میکنن بشه روی ویندوز ایکس پی هم اجرا بشه)


*windos xp,server 2003 همه و همه الان با یک پچ جدیدی قابل بازی وران کردن سرور اختصاصی هست.زیباست نه؟


*بازی بلاک اوپس شما باید آخرین نسخه استیم باشه.


پس شما یا با اکانت یکی از دوستاتون که بازی رو به صورت قانونی داره به روز کنید و بازی رو کرک کنید

ویا به دنبال آپ دیت های استیم باشد که در سایت ها وجود داره ولینکش رو هم به ما بدید تا برای همه انتشار بدیم.

(در صورتی که نسخه ارجینال دوستتون رو هم توی کول دیسک بندازین میشه!!!)


فعلا به علت فشار زیادی که به سرور ها خواهد آمد در صورت هجوم کاربران ، ورود به بازی


محدود شده به یوزر های قدیمی (مثل من!!!) التر که حد اقل 6 ماه از عضویت انها گذشته و 25


پست دادن میتونند وارد بازی شوند.


پس پست دادن الکی نمیتونه کاری کنه چون 6 ماه زمان رو نمیشه به عقب برگردوند.


اما در صورتی که یوزر شما 6 ماه از زمان ثبت اون گذشته چند نفر از دوستان خیلی بی صرو صدا به این فروم رفتند و پست دادن و مشکلشون حل شد.اما دقت کنید:


*حتما 6 ماه پیش یوزرتون رو ثبت کرده باشید

*حتما فارسی پست بدید و در مورد بازی mw2 یا BO سوال و جواب الکی( جنگ زرگری) کنید.


چون فارسی پست ندید و فینگلیش بنویسد ممکنه فکر کنند که دارید اسپم میکنید.



و اما آموزش:

با فرض اینکه شما یک نسخه به روز اورجینال از بازی بلاک اوپس رو دارید(نسخه به روز استیم)


این فایل ها رو دانلود کنید و در پوشه اصلی بازی بلک اوپس بریزید و بزارید بازتون اپ دیت بشه.


مثل تصویر زیر:



دقت کنید در صورتی که آپ دیت شما با مشکل مواجه شد باز هم از ابتدا شروع کنید.سعی


کنید ای پی که نمیشه آپ دیت کرد و در وسط به روز رسانی خطا میده رو عوض کنید!!


دقت کنید بعد از یک بار به روز رسانی موفق باید مجدد فایل Alterops.exe  رو اجرا کنید.


بعد از پایان آپ دیت شما با تصویری مثل این مواجه میشید:



در صورتی که با خطا هایی مثل:



یا



مواجه شدید این فایل رو در پوشه اصلی بازی قرار بدهید و مشکل حل خواهد شد.

پسورد: mw2.blogsky.com

باید وارد بازی بشید بعد از وارد کردن نام کابری و رمز عبور.

و این یعنی که شما بازیتون رو به طور صحیح به روز رسانی کرده اید.


دقت کنید (در صورتی که یوزر و پسورد دارید برای ورود) که ورژن بازی شما مانند تصاویر برابر


T5 7.0.164  باشه.


اگر بعد از ورود به بازی با مشکل connecting.... یا در دسترس نبوذن سرورها... مواجه شدید فایر وال و برنامه آنتی ویروس خودتون رو غیر فعال کنید ، بازی رو ببنید و 2باره امتحان کنید.


در صورتی که میخواین دی ال سی های بلک اوپس رو دانلود کنید:


از اینجا میتونید دانلود کنید با لینک مستقیم.


همچنین از لینک های زیر:


http://www.filesonic.com/file/1753037064
http://www.filesonic.com/file/1753041754
http://www.filesonic.com/file/1753042974
http://www.filesonic.com/file/1753044774



و اما چند سوال و جواب و راهنمایی:


1-کی نسخه کامل اماده انتشار میشه؟

معلوم نیست!!!


2-ایا میشه نسخه سینگل یا زامبی التر اوپس (سینگل پلیر)رو بازی کرد؟

خیر فعلا آلتر اوپس مولتی پلیر رو به صورت خیلی محدود و ابتدایی ساپورت میکنه.


3-چرا رنک و پرستیژ من سیو نشد و پرید؟

هنگامی که سرور اصلی بازی داون میشه و مجدد آپ نمیشه نمیتونه سیو کنه رنک و پرستیژ رو، سرور ناپایدار هست فعلا.


4-در هنگام Connecting/Downloading  و همچنین Game Setttings/Fetching Stats من با ارور مواجه میشم؟

ابتدا فایر وال و آنتی ویروستون رو غیر فعال کنید و مجدد سعی به ورود به بازی کنید چرا که سرور فعلا نسخه ابتدایی رو داره و پایدار نیست.


5-هک لول مجار هست یا خیر؟

خیر مجاز نیست



نظرات 24 + ارسال نظر
پیام 1390/05/31 ساعت 22:35

کرک شد؟

بله فعلا تا این حد کرک شده.

ostad Hamid 1390/06/01 ساعت 05:25

بگیو.... الان سرور رو نشون میده ولی نمیره تو سرور؟

بله؟
نخیر توی سرور هم میره از توی سرور هم باید عکس بدم خدمتت.ن اینطور که معلومه!!!

osTad Hamid 1390/06/01 ساعت 21:13

نزن عزیزم دردم گرفت...

مهدی 1390/06/02 ساعت 19:00

سلام برای دوستانی که ویندوز xp دارن ساپورت نمیشه ...
xp یوزر ها اپدیت نکنن که بازیتون اصلا اجرا نمیشه

بله.اما اصلان وجود نداره ممکنه بعدا ساپورت کنه.

IRIS MD 1390/06/02 ساعت 22:56

سلام دوست عزیز
من اپدیت و به روز رسانی هم کردم ولی با اکانتم مشکل دارم چه کنم؟باید صبر کنم همگانی بشه؟

یکی از راه ها اینه.یا اینکه از اکانت دوستتون که مشکلی نداره استفاده کنی.اما فعلا صبر باید کرد.

محمد 1390/06/22 ساعت 17:41

سلام
من بازی رو نصب کردم ولی این آپدیت که گفتی رو نفمیدم قضیه چیه ؟
چطوری باید آپدیت کرد ؟
من کرک رو میریزم و بازی هم بالا میاد و
connecting - fetching و بقیه هم میاد و میره تو بازی ولی تو سرور چیزی پیدا نمیکنم
کسی راه حل داره

سلام
قضیه آپدیت اونه که مثلا شما همه مپ هایی که تا به امروز برای بازی ساخته شده رو داشته باشی.
سرور مادر التر اوپس مشکل داره و برای همه همینطوره حتی نمیشه کمبات ترینینگ هم بازی کرد.اینه که هیچ ساپورتی و رفع مشکلی نمیکنند فعلا نو پا هست سرور آلتر اوپس و نا پایدار.باید صبر کرد.من هم نمیتونم هیچ سروری توی سرور براوزر ببینم.

میلاد 1390/10/21 ساعت 18:01 http://forum.se7enprince.com

یعنی الان اگه یک نسخه کرک شده رو سیستمم نصب کنم و بازی رو آپیت کنم میشه آنلاین بازی کرد؟

بله.میشه.عکس گذاشتم براتون که!ولی فعلا در سرور های خارجی باید بازی کنی سرور ایرانی نیست تنها مشکل همینه.

khashayar 1390/10/25 ساعت 20:01

ba hameye in harfa alanam mishe bazi kard
dishab to in site bodam ke mige be khatere cheat to mw2 alterops monhal shode
inam sitesh
http://www.blackops.blogsky.com/#
akharin posto nega konin mifahmin chi migam

نه اینطور نیست.منحل نشده و چیت همه جا هست حتی تو بازی های فلش و تحت وب.

mohammad 1390/10/26 ساعت 14:21

سلام
با این کرک میشه بازی رو شبکه آفلاین _lan آفلاین بدون اینترنت_بازی کرد یا نه.ممنون .

نه
این کرک فقط برای آنلاین هست.

khashayar 1390/10/30 ساعت 18:04

دوستان من لیست فایل هایی رو که آلتراوپس دانلود می کنه رو پیدا کردم
که خیلی هاشون رو باید خودتون داشته باشن
http://www.torrentroom.com/torrent/3514881-alterOps.html
از اینجا تورنتش رو هم گذاشته
ولی من تاحالا امتحان نکردم برا دانلود و از خیلیا شنیدم
malware دارن پس فقط الیستو نگا کنین و دانلود به عهده خودتونه

البته آنتی ویروس هم هست
و میشه آنلاین هم تستش کرد
این حرف ها رو بیشتر شرکت ها میزنن تا ترس مردم باعث رعایت کپی رایت شه
صد البته ویروس و تروجان هم هست اما نه به اندازه ای که تبلیغ میشه
از اطلاع رسانی خوبت ممنون.

khashayar 1390/11/02 ساعت 14:10

باسلام دوباره
من بازی رو آپدیت کردم و رفتم داخل بازی
دیروز ظهر نشد (سرورها در دسترس نبودند)
دیشب رفتم تو بازی توی سرور بروزر هیچی نبود من راهشو بلدم چه شکلی بیاد
وقتی توی سرور بروزر رفرش رو زدین و هیچی نیومد
از سرور بروزر خارج شین و وارد کامبت ترینیگ شین
وقی وارد منو شدین دوباره برگردین به سرور بروزر و سرور ها رو پیدا می کنین
ولی
1 هیچ سرور ایرانی پیدا نشد و پینگا از 250 شروع می شه تا 1000 مگه سرعتتون زیاد باشه مال من 512
2 صبح و ظهر انگار در دسترس نیستن چون الانم چیزی نیست
3 کامبت ترینینگ همون هوش مصنوعیه چیزه زیادی نیست ولی حالا که پینگا زیاده به درد می خوره
شرمنده به خاطر پستای زیادی که دادم

ممنون از اطلاعاتی که به اشتراک گذاشتی
امروز سرور blood brothrs رو لیست کردم اما پسورد داره پسوردش هم هست:
mw2.blogsky
برای کسانی که دوست داشته باشند با مبلغ 60 هزار تومان ماهانه واگذار خواهد شد.

khashayar 1390/11/04 ساعت 00:50

sorry dobare post midam
vali hich servere irani peida nashode
rahnamai koni mamnon miham

ای کاش که فارسی تایپ میکردید
بله سرور یک روز آپ بود باز دوان کردم.میتونی با ایدی پشتیبانی تماس بگیری تا سر ساعات مشخص سرور رو بتونی پیدا کنی بری یه تست بکنی.

Mr.X 1390/11/05 ساعت 15:23

آقا این آپدیت AlterOps چند مگ هست !؟

آپ دیتش زیر 10 مگ هست.

دوستان من یه وبلاگ رو راه انداختم که اختصاصی ماله آنلاینه بلک اوپسه
بیاین نگاه کنین شاید مفید باشه

گرچه پست تبلیغاتی نداریم اما مسله ای نیست.پست/ نظر شما رو تایید میکنم که نمایش داده بشه.

یک سوال فنی .
من امروز رفتم یک سیدی دیگه بلک آپس رو خریدم که 3 تا دی وی دی بود.
و بعد از نصب متوجه شدم فایله BlackOpsMP.exe
توی پوشه بازی هست.
اما وقتی توش میرفتم گیر میکرد.
فایل آپدرتر ور ریختم اما بعد 30 دقیقه که 7 درصد رفته بود اروور داد؟
مشکل خاصی وجود داره؟

سلام
مشکل اینترنت زیبای ایران است.

علی 1390/11/14 ساعت 21:21

این فایل تورنت برای چی هست؟
اجزا که نمیشه!!

این فایل ادرس دانلود کل فایل های بازی هست که حدود 8 گیگ هست
شما باید با نرم افزار تورنت و آموزشی که گذاشتیم فایل های مورد نیازت رو دانلود کنی.

یک سوال فنی.:
من بلک آپس رو خیلی وقت پیش نصب کرد بودم اون موقع تو بازی یک گزینه بود به نام زامبی که روش کلیک میکردم نمیرفت توش و میگفت برو تو سایت کا آف و آپدیت کن و از این حرف ها اما یک بار که روش کلیک کردم رفت تو بازی و خیلی هم حال داد.
حالا دوباره بازی رو از دوستم گرفتم نصب کردم از اون پرسیدم اونم گفت میره اتما واسه من توقسمت زامبی نیره چی کار کنم؟
مرسی اگه جواب بدید

والا چون بحث مولتی پلیر و انلاین هست زیاد پیگیر این قضیه نشدم اما
میتونید دنبال کرک سینگل پلیر بلک اوپس باشید که قطعا هست به شرط داشتن فایل های سینگل پلیر توی اون نسخه ای که نصب کردید حتما اجرا میشه.

max 1391/01/06 ساعت 17:03

سلام.داداش اگه امکان داره فایل هایو که آلتر اوپس آپدیت میکنه رو آپلود کنید ودر پست قرار بدین آخه برامن آپدیتش ارور میده
یا علی

آلتر اوپس رو فایل های پایه اش رو گذاشتم ولی در صورت ادامه کار پروژه آلتر خواهم گذاشت فعلا میتونید با یک اینترنت خوب آپ دیت کنید زیر 100 مگ دانلود لازم داره.

max 1391/01/07 ساعت 14:32

داداش .من فایلایه پایه ایشو تو پست پیدا نکردم.تورخدا فایلا رو یه جا آپلود کن لا اقل اسم فایلارو بده.
دمت گرم

ابتدا این فایل ها رو دانلود....
اون این همون فایل های پایه و بیسیک هستند
در ضمن آلتر اوپس سرورش معلوم نیست باشه یا نباشه.
متاسفانه نمیتونم آپ کنم فعلا.

omid 1391/01/14 ساعت 13:08

سلام
دوست عزیز من بازی رو آپدیت کردم و رفتم تو سایت alter و یه یوزر نیم ساختم و اکتیوشم کردم ولی وقتی همون یوزر و پس رو میزنم میگه یوزرنیمت اشتباس!
مشکل از چیه؟

اون مشکل از طرف شما نیست وقتی سرور داون باشه این مشکل پیش میاد هر چند که برای بنده اصلا احراز هویتی نمیخواد (یوزر پس خواسته نمیشه)

omid 1391/01/16 ساعت 11:18

جدی خواسته نمیشه؟
من رفتم یه بار دیگه درست کردم و این بار قبول کرد و رفت توی بازی ولی سرور ها خیلی کمه ایرانی هم که اصلا نیست
شما سرور نمیسازید اونجا؟ سرورای خارجی که میریم پینگ بالاست بازی نمیچسبه به آدم

توی آلتر اوپس رفتید شما؟؟!؟! نظرتون توی این پست هست دقیقا کی رفتید شما ؟

omid 1391/01/17 ساعت 13:17

په نه په رفتم mw3 !
داداش خب نبود دیگه
همش حدود 10 تا سرور بود
باید بیشتر باشه؟ سرور ایرانی هم هست؟

متوجه نشدم.بنده که نتونسم آلتر اوپس رو بازی کنم شما اگه میتونید یک توضیحی بدید و یک عکس بروز از محیط بازیتون بزارید.

omid 1391/01/17 ساعت 17:08

جدا" بازی نکردید؟ جالبه ها
دوست من بازی رو نصب کرده و با همون فایل آلترااوپس بازی رو آپدیت کرده و منم فایلایی نصب شده بازی رو ازش گرفتم ریختم تو کامپیوتر (یعنی من بازی رو نصب نکردم)
بعد یوزر پس درست کردم رفتم تو بازی
آخرین باری هم که بازی کردم نیم ساعت پیش بود اینم چندتا عکس که خیال نکنید خالی میبندم
http://up.vatandownload.com/images/9i9yu82d7q8277wczbmh.jpg

http://up.vatandownload.com/images/eysvthiwqz7848u85b4.jpg

http://up.vatandownload.com/images/vffo2pu5advcvbukhhj7.jpg

http://up.vatandownload.com/images/tzp6y1dw7z2epyhhe4lf.jpg

نه عزیز بحث خالی بستن نیست.فعلا پروژه دیگه ای در دست داریم که سرمون خیلی شلوغه.انشا الله مرحله به مرحله به همه چیز خواهیم رسید.

omid 1391/01/17 ساعت 22:28

چه پروژه ای؟ MW2 ؟
خلاصه خوشحال میشم توی آلترااوپس هم یه سرور ایرانی باشه توش بازی کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد