Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

جدید ترین کلید های کاسپر اسکای

جدید ترین کلید های کاسپر اسکای

نویسنده : امیر(NIN9S   AMIR) - در تاریخ : شنبه 20 شهریور ماه سال 1389 - دسته :


سلام به همه


گفتیم  مطالب جدیدی به وبلاگ اضافه کنیم


که جو یک نواخت نشه که یکی از اونها یوز و پسوورد


روزانه ی کاسپراسکی (ویروس اسکن) هست...

دوستان فایل های جدید ریجستری (کلید) آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی کاسپر اسکی رو برای عزیزان به صورت روزانه قرار دادم.که استفاده کنید.


KAV&KIS     ۱۲-۱۱-2010

لینک دانلود


فایل ها فشرده است.برای استفاده WINRAR  باید نصب داشته باشید روی کامپیوترتون.


*اگه ندارید از اینجا میتونید دانلود کنید

(نسخه 32 بیتی)



:i see that we have visitor from other country and let i say simply what is this post


Dally Key For Kaspersky Antivrus and Internet security


.When your Key Blocked Then Try new Keys here



نظرات (2)

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران 1392/04/23 ساعت 12:21

سلام ببخشید من آنلاینش کردم ولی یه اشتباه کردم که تو یک سرور رفتم و snipe بود و من با m4 میزدم و در نتیجه BAN شدم میشه یه راهنمایی کنشن که چطوری من IP عوض کنم؟….

لطفا نظرات و سوالات رو در سایت پیگیری فرمایید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد