Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

اولین مستر سرور ایرانی master server Mw2

خب دوستان...

میتونم با افتخار بگم که اولین مستر سرور بعد از آلتر خدابیامرز را راه انداختیم

تا این لحظه (17/1/90 ) هنوز هیچ سایت خارجی و به طبع داخلی نتونسته مستر سرور رو راه بندازه

حالا فقط کافیه شما این فایل رو دانلود کنید و در پوشه مربوط به بازی بریزید

حالا راحت میتونید با اجرای فایل iw4m2p.exe از تو سرور لیست (مثل قبلا ) سرور های بازی رو پیدا کنید


در آینده نزدیک هم فایل مربوط به سرور های ددیکیت (dedicated server) رو براتون میزارم.

فعلا صاحبان سرور ها میتوانند با قرار دادن دستور زیر در فایل server.cfg یا هر اسمی که دارد فایل تنظیمات سرور قرار دهید

set masterservername server.mw2.ir

یا

set masterservername server.mw2.in


فایل های درخواستی دوستان:

مشکلات رو در قسمت نظرات ببینید تا در صورت مشکلاتی همانند بقیه بتونید مشکل خودتون رو حل کنید:

دوستانی که مشکل پلی لیست رو دارند این فایل رو دانلود و در پوشه انگلیش بازی خود (که درون پوشه zone هست) بریزید.

فایل iw4mp.dat که باید در پوشه اصلی بازی قرار بگیرد و در صورت نبود اخطار پیدا نکردن فایل فوق توسط بازی را دریافت خواهید کرد.

فایل CrashRpt.dll که یکی از عزیزان مشکل این فایل رو در کلاینت خود داشتند.برای سرور این فایل رو نریزید.


عکس پوشه اصلی بازی هم با  حجم فایل هاش قرار داده شده در صورت نداشتن هر فایل ،به صورت نظر درخواست بدید تا براتون در این پست گذاشته بشه.دقت کنید که فایل های زیر باید با این حجم در پوشه لصلی بازی شما باشد فایل های اضافه مهم نیست این فایل هایی که میبینید کم و کسر نباشند (حجم را دقت کنید و مقایسه)


فایل ag.dll 

فایل aIW2.exe

فایل aIW.dll

فایل Interop_Shell32.dll

فایل aiwupdater.exe

فایل aIW-xmpp.dll

فایل CrashRpt.dll

فایل crashrpt_lang.ini

فایل CrashSender.exe

فایل iw4m.exe

فایل iw4mpOLD.exe

فایل Meebey.SmartIrc4net.dll

فایل MyGUIEngine.dll

فایل msvcr100.dll

فایل iw4mp.dat

فایل DBNetwork.IndigoSxS.dll

فایل libnp.dll

در صورتی که پوشه آلتر رو داخل پوشه زون بازیتون نمیبینید از اینجا یا لینک کمکی دانلود کنید.

نظرات 80 + ارسال نظر
علی 1391/01/17 ساعت 21:58

سلام دادا.
فایل ریختم بعد صفحه کنسول اومد نوشت iran mw2 بع غیب شد هیچ اتفاقی نیوفتاد
بعد یه سوال باید ادامه نصب آلتر برزیم؟

سلام
به زودی امکانات خیلی بیشتری برای دوستان فراهم میشه
مثل امکان دانلود کردن تک تک فایل ها و غیره
به شدت مشغولیم کمی تامل بفرمایید.

علی 1391/01/17 ساعت 22:36

پس صبر میکنیم دمت گرم.فقط دادا نگفتی این نصبیات ادامه الترانت برزیم؟

بله ادامه التر رو رو بریزین.

omid 1391/01/17 ساعت 22:39

سلام خسته نباشید
نمیدونم واسه همه اینجوریه یا واسه من
توی بازی Join Alter رو که میزنم همینجور روی connect میمونه و کانکت نمیشه
خیلی باید صبر کنم تا کانکت شه؟

اوایل کاره ممکنه باگ هایی باشه.نه نهایتا بعد از 5 ثانیه باید به بای وصل بشید

hamid 1391/01/18 ساعت 01:04

با سلام
میخواستم بگم وبلاگ ‏
arakgame.blogfa.com
اکثر مطالبش رو از شما کپی کرده.دلم براتون میسوزه آخه شما اینقد زحمت میکشید تا یه مطلب بنویسید و اینقد فایل رو از سایت های مختلف دانلود می کنید و دوباره آپلود می کنید تا ما راحت باشیم اونوقت یه آدم .... مطالب شما رو بدون ذکر منبع کپی می کنه!واقعا براش متاسفم
آخه این ظلم نیست در حق شما؟

عیب نداره دوست عزیز همه میدونن قدمت این بلاگ رو و مشخصه که کپی کردند گرچه فکر میکنم با بنده هماهنگ گردن و گفتن که با ذکر منبع این ککار رو میخوان بکنن.به هر حال ذکر منبع هم نکنن موردی نداره.

hamid 1391/01/18 ساعت 01:42

با سلام
یه سوال:
شما سرور از کجا می خرید؟
هزینش چقدره؟
سرور لینوکسه یا ویندوز؟
گیم سروراتون همش رو یه سروره؟
سرورتون اختصاصیه؟

سلام
چند سوال بود این که دوست من
سرور گیم-که برای خودمون محفوظ هست و از سایت های زیادی میشه خرید که میتونید سرچ کنید
سرور هم برای دوستان میتونیم راه اندازی کنیم در صورت درخواست
سیستم عامل هم لینوکس /ویندوز از هر 2 استفاده میکنیم برای کار های خاص.

hamid 1391/01/18 ساعت 01:44

با سلام
یه سوال:
شما سرور از کجا می خرید؟
هزینش چقدره؟
سرور لینوکسه یا ویندوز؟
گیم سروراتون همش رو یه سروره؟
سرورتون اختصاصیه؟

amir 1391/01/18 ساعت 02:14 http://codkings.ir

داش میتونم خودم dedicated بسازم بعد بره تو سرور لیست؟

momentum 1391/01/18 ساعت 03:04

ادمین محترم به فایل آلپودیتون فایل alterIWnet.ini رو هم اضافه کنید یا به آموزشتون اضافه کنید که برای کلاینت ها باید فایل alterIWnet.ini رو با Notepad باز کرد و سرور رو تغییر داد به این شکل:
Server=server.mw2.ir

dj hamid 1391/01/18 ساعت 09:26 http://divxdl6.ir

قربونت داداش . کار خیل یبزرگی کردی.

صادق 1391/01/18 ساعت 13:23

سلام دوست عزیز.
والا گیج شدم تا حالا دوتا راه حل دادی اون یکی که نشد یوز با پسورد می خواست.بعد این یکی امستر ایرانی فقط کنسول میاد بعد بسته میشه.
این راه حل واسه شما جواب داده؟پس چرا واسه ما نمیاد
داداش یه خواهش میشه از ب بسم الله تا آخرش با جزئیات راهنمائی کنی.مرسی
بعد اینکه اطلاع رسانی چقدر که سرورا از آلتر برگردن به مستر ایرانی.
یعنی میشه مثل گذشته شه!!!
خدا خیرتون بده با تشکر

عکسی از پوشه بازی در بلاگ گذاشته شده که ابتدا چک کنید که فایل های توی عکس رو دقیقا با همون حجم دارید یا نه.در صورت نبود فایل اطلاع بدید براتون آپلود بشه.

WOLF 1391/01/18 ساعت 13:31

سلام فایلو دانلود کردم و ریختم محل نصب بازی وقتی اجرا میکنک این ارورو میده
windows cannot find 'iw4mp.dat'. make sure you typed the name correctly, and then try again.

درود
لینک دانلود فایل فوق قرار داده شد در پس اول.

صادق 1391/01/18 ساعت 15:47

سلام داداش جواب سوال قبلی منو ندادین
خودمو کشتم یه طومار بود
حداقل یکم ارزش قائل شو
مرسی

مرتض 1391/01/18 ساعت 16:18

سلام دادا
ما تازه وبلاگتو پیدا کردیم،میشه یه پست مجهز بزاری
از اول تا آخرش معلوم باشه چه حرکتی بزنی چون این نصفست.
با تشکر مرتضی

درود
بله حتما این کار انجام خواهد شد.

علی 1391/01/18 ساعت 19:50

سلام دادا ببخشید بازم مزاحم میشم.
من همه کارا رو کردم ولی فایل رو فایل منظورم اینه هر چی دستم اومده و بوده ریختم ولی اجرا نشده مستر ایرانی امکانش هست واسه همین موضوع باشه؟

درود
متوجه نشدم دوست عزیز شما میتونید نسخه التر رو رو که آموزش داده شده رو اجرا سپس نسخه مستر سرور رو اعمال کنید و در سرور لیست مثل سابق بازی کنید.

Enzo 1391/01/19 ساعت 00:23

سلام
چرا هر کاری میکنم لیست سرورها نمیاد؟؟؟وقتی دستور connect server.mw2.in تو کنسول میدم مستقیم میره سرور mw2.blogsky.سرور دیگه ای راه نیوفتاده؟؟؟؟؟؟؟ممنون میشم کمکم کنی

سلام
چرا سرور های زیادی هستند که لیست شدند اگه پست اول رو بخونید و اجرا کنید میبینید بقیه سرور ها هم در این لیست هستند که میتونید به اونها هم وصل شید.
پست مستر سرور رو مطالعه بفرمایید.

Farbod 1391/01/19 ساعت 00:28

با سلام و عرض خسته نباشید.
یه مشکلی توی اجرای بازی دارم.
وقتی روی iw4m2p کلیک کردم، پیغام اومد که iw4mp.DAT پیدا نمیشه. این فایل رو از اینترنت دانلود کردم، بعد پیغام اومد crashrpt.dll پیدا نمیشه. بعد این فایل رو دانلود کردم. حالا پیغام میاد که
The Ordinal 19 Could not be located in the dynamic library CrasRpt.dll.
حدس خودم اینه که بازی به یک crashrpt.dll مخصوص به خودش احتیاج داره که اگه شما لطف کنید برام آپلودش کنید، ممنون میشم. ولی اگه مشکل راه حل دیگه ای داره، ممنون میشم بفرمایید.

درود
فایل های مورد نیاز شما به صورت تکی در پست مستر سرور قرار داده شد.در صورت اشکال نطر بدید تا سریعا مشکل شما مرتفع شود.

1213 1391/01/19 ساعت 12:20

داداش این مطلب برای سایت mw2.ir هستش لطفا ذکر منبع کنید

اه عجب!
اولا سلام
ثانیا سایت برای این بلاگ هستش.

ARMY _ Colonel 1391/01/19 ساعت 14:17

دمت گرم داش امیر گل کاشتی الان من 2 روذ دارم بازی می کنم هیچ باگی هم ندیدم
شیر مادرت حلالت باشه

Farbod 1391/01/19 ساعت 16:08

با عرض سلام دوباره و تشکر بابت جواب دادن به پیغام قبلی.
با توجه به عکسی که گذاشتید، بنده یه سری فایل رو ندارم. فایل ها اینهاست:
aIW.dll
aIW2.exe
aIW-xmpp.dll
crashrpt_lang.ini
CrashSender.exe
DBNetwork.IndigoSxS.dll
iw4m.exe
iw4mpOLD.exe
libnp.dll
Meebey.SmartIrc4net.dll
ممنون میشم آپلود کنید.

درود
فکرکنم همه فایل هایی رو که حواشته بودین هست.باز ببینید اگه چیزی از قلم افتاده یا باز دیدید که ندارید بگید دوستان پشتیبانی آپلود کنند.

هاشم 1391/01/19 ساعت 16:43

سلام دادا
فایل MyGUIEngine.dll
میشه یه جا دیگه آژلود کنی دمت گرم

امیر 1391/01/19 ساعت 16:45

سلام ، همه ی مراحل رو انجام دادم بعد از کلیک بر روی iw4m2p.exe با پیغام iw4mp.dat has Stopped working مواجه میشم ، ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
به زودی فایل های آماده و به روز ورژن 1.3 به مرحله انتشار میرسونیم که بعضی از باگ ها رو اصلاح میکنه و میتونید اونها رو دانلود کنید.حد اکثر 24 ساعت.

علی 1391/01/19 ساعت 17:33

داداش یه دونه ای،کارت درسته،دمت گرم
فقط اینا همون سرورای آلتر هستن چون ضعیف به نظر میرسن؟
دوس دار شما علی

سلام
اینها سرور های ایرانی هستند و سرور های قویی هستند چون هر کدوم از شرکتهای مختلفی اجرا شدن.

arian 1391/01/19 ساعت 18:24

فایل iw4mpold.exe رو بزار

arian 1391/01/19 ساعت 18:27

[:iw4old.exe رو بزار

Yoosef 1391/01/19 ساعت 22:02

سلام.
تمام مراحل رو رفتم
اما فکر کنم چون به طور پیشفرض روی کامم فایلهای DAT رو با KMPlayer باز میکنه، بعد از اجرای iw4m2p صفحه KMPlayer باز میشه (در واقع KMPlayer داره فایل iw4mp.dat رئ اجرا میکنه) و ارور میده
چکار کنم؟

درود
شما فایل هاتون رو با عکس ها تطبیق بدید و فایل های ناقص رو بگیرید در صورت عدم حل مشکل منتظر نسخه پایدار تر 1.3 بمانید.

امیر 1391/01/19 ساعت 22:44

ادمین من نمیتونم مشکلمو اینجا توضیح بدم لطفا یه ای دی برای تماس به من بده

ای دی پشتیبانی سمت راست بلاگ.

arian 1391/01/19 ساعت 23:15

با ارز تشکر اگه msvcr100.dll مهم است بگزارید

قرار داده شد.

arian 1391/01/19 ساعت 23:27

یک چیز دیگر چرا همش رو یک جا برای دانلود نمی زاری

این شیوه بهتره که هرکی فایلی رو میخواد دانلود کنه نه دانلودی که به خاطر 1 فایل 2 کیلو بایتی باید 30 مگ دانلود کنه دوست من.

Yoosef 1391/01/20 ساعت 10:01

آقا من همه فایلهامم گرفتم اما همچنان به جای اجرای بازی صفحه KMPlayer باز میشه
میشه شما فقط چک کنین روی کامپیوترتون پسوند DAT با چی باز میشه که منم بذارم با همون برنامه باز بشه.
ممنون میشم

برای بقیه هم مثل شما با نرم افزار های پخش کننده تصویر باز میشه.مشکل شما ویندوزتون هست که یک برنامه از اجرای صحیح بازی جلوگیری میکنه و خطایی در فایل iw4mp.dat رخ میده مثل این دوست دیگه که 2 تا از کامپیوتر هاش این مشکل رو داره ببینید:
درود بر شما ،همه کارهایی که فرمودید مو به مو انجام دادم رو چند تا از کامپیوتر ها جواب داد ولی رو 2 تا جواب نمیده در حالی که ویندوز و ورژن بازی یکسان هست!این هم ارورشه:IW4MP.DAT-APPLICATION ERROR

در صورت امکان یک ویندوز جدید نصب کنید بعد از نصب دایرکت ایکس -سی ++ و نت فریم ورک، امتحان کنید.

HAMID.SKY 1391/01/20 ساعت 10:48

درود بر شما ،همه کارهایی که فرمودید مو به مو انجام دادم رو چند تا از کامپیوتر ها جواب داد ولی رو 2 تا جواب نمیده در حالی که ویندوز و ورژن بازی یکسان هست!این هم ارورشه:IW4MP.DAT-APPLICATION ERROR

سلام
پاسخی که به دوست دیگه داده شده رو ملاحضه بفرمایید:

----------------------------------------------------------------------------------
آقا من همه فایلهامم گرفتم اما همچنان به جای اجرای بازی صفحه KMPlayer باز میشه
میشه شما فقط چک کنین روی کامپیوترتون پسوند DAT با چی باز میشه که منم بذارم با همون برنامه باز بشه.
ممنون میشم
----------------------------------------------------------------------------------

برای بقیه هم مثل شما با نرم افزار های پخش کننده تصویر باز میشه.مشکل شما ویندوزتون هست که یک برنامه از اجرای صحیح بازی جلوگیری میکنه و خطایی در فایل iw4mp.dat رخ میده مثل این دوست دیگه که 2 تا از کامپیوتر هاش این مشکل رو داره ببینید:
درود بر شما ،همه کارهایی که فرمودید مو به مو انجام دادم رو چند تا از کامپیوتر ها جواب داد ولی رو 2 تا جواب نمیده در حالی که ویندوز و ورژن بازی یکسان هست!این هم ارورشه:IW4MP.DAT-APPLICATION ERROR

در صورت امکان یک ویندوز جدید نصب کنید بعد از نصب دایرکت ایکس -سی ++ و نت فریم ورک، امتحان کنید.

امید 1391/01/20 ساعت 13:39

با سلام
من فایل Playlist رو به همون پوشه میریزم ولی وقتی که میخوام وارد سرور ها بشم ارور playlist میده !

درود
لطفا فایل iw4mp.cfg رو از بلگ دانلود و در پوشه اصلی بازیتون بریزید و جایگزین کنید سپس فایل پلی لیست رو در پوشه زون انگلیش بریزید و جایگزین کنید ، مشکلتون حل خواهد شد.

arian 1391/01/20 ساعت 14:54

منزورم اینه که تک تک برای دانلود بزاری

بله

arian 1391/01/20 ساعت 15:04

میگم وقتی من روی iw4m2p.exe کلیک می_ کونم هیچی نمی یاد

arian 1391/01/20 ساعت 16:01

مشکل قبلی حل شد اما وقتی تو بازی میرم و server listرو می زنم چیزی نمی یاد

مشکل از اینترنتتون هست شما 1 بار که رفرش میزنید 10 ثانیه صبر کنید نیاورد بعد باز رفرش بزنید
چک کنید فایر وال یا آنتی ویروستون بازی رو منع از دسترسی به اینترنت نکنه
گرچه وقتی شما بتونید وارد منوی سرور لیست بشید یعنی سرور mw2.ir رو میبینید.

eXc3LL3nT 1391/01/20 ساعت 16:43

سلام
ببخشید من وقتی می خوام وارد یه سرور بشم
ارورر پلی لیست میده
اون فایله هم چند بار دانلود کردم ریختم بازم نشد

سلام یکی دیگه از دوستان این مشکل رو داشته
راهنمایی شده
شما هم انجام بدید درست میشه قطعا.

سعید 1391/01/20 ساعت 18:20

سلام من 4 ساله دارم بازی میکنم..م یخواستم بگم دمتون گرم منتها من ارور میگیرم بعد از کلیک کردن روی فایل اجرایی iw4m2p

عکس ارور رو براتون آپ کردم:

http://upload.weblogbartar.com/images/xfigw280meisj53rq6eq.jpg

انشاء ا.. بعد از آپ دیت جدید حل خواهد شد.حل نشد حلش میکنیم نگران نباشید.

امید 1391/01/20 ساعت 20:20

iw4mp.cfg رو از کجا دانلود کنم ؟

محتویات زیر و درون فایل خودتون(iw4mp.cfg) بریزید و سیو کنید یا مطابق این تغییر بدین

enable_updates 0
enable_upload 0
cache_server http://mw2.ir/content/
caches aiw-client;aiw-content;aiw-dlc1;aiw-dlc2

همین.

محسن 1391/01/20 ساعت 21:35

آقا دمتون گرم خیلی حال دادین ممنون از سایت خوبتون خدا رو شکر من که به مشکلی نخوردم ولی نظراتو که خوندم خداییش خیلی کارت درسته که به همه سوالا با صبرو حوصله جواب دادی،موفق باشید.

ممنون از شما.

امید 1391/01/20 ساعت 22:55

اون کار هارو کردم ! ولی بازم همون ارور Playlist رو میده

اطمینان حاصل کنید که:
1-server=server.mw2.ir باشه در فایل ini
2-در فایل iw4mp.cfg
2 عدد 1 نباشد بلکه 0 باشد
3-فایل پلی لیست مخصوص کلاینت درون پوشه زون/انگلیش باشد با حجم 33 کیلو بایت.

R!S | MURPHY! 1391/01/20 ساعت 23:57

با سلام و خسته نباشید . به من هم ارور اقا سعید رو میده . لطفا هر چه زودتر رسیدگی کنید چون من دلتنگ mw2 شدم یعنی این ارور : http://upload.weblogbartar.com/images/xfigw280meisj53rq6eq.jpg

Qanea 1391/01/21 ساعت 19:59 http://www.monalisa.ljl.ir

dada join nemishe ke

Qanea 1391/01/21 ساعت 20:18 http://www.monalisa.ljl.ir

ba salam man nagereftam amma in kar nemikone alan 21e farvardin sat 8:18 vaghti join ro mizani minvise connecting vali connct nemishe

سلام
بله مشکلای داره سرور که داون شد و به زودی مرتفع میشه.

DJ Hamid 1391/01/21 ساعت 20:43 http://divxdl6.ir

سلام ، انگار سرور داون شده ، بالا نمیاد . یه چکی بکن.

سلام
بله مشکلای داره سرور که داون شد و به زودی مرتفع میشه.

امید 1391/01/21 ساعت 21:05

با سلام
همه اون کار هارو کردم ! ... الان ارور connecting to IWNet رو میده!

سلام
بله مشکلای داره سرور که داون شد و به زودی مرتفع میشه.

علی 1391/01/21 ساعت 23:08

سلام دوست عزیز
امروز سرورا لیستش نیومد ، چند بارمم کانکت نشد
میشه راهنمایی کنی؟
دمت گرم

سلام
بله مشکلای داره سرور که داون شد و به زودی مرتفع میشه.

مینا 1391/01/22 ساعت 16:45

سلام دادا
چرا connecting to IWNet میده؟!
یعنی از کار افتاده مستر؟؟؟
مشکل از ما یا خود مستر؟

سلام
نه موردی نداره دقت کنید آخرین ورژن رو دانلود کنید و وی ویندوز 7 هم به خوبی تست شده ا رو ی ایکس پیباگ هایی داره که سعی در برطرف کردنش داریم.

سارا 1391/01/22 ساعت 20:12

سلام بازم منم عزیز.بخشید دیگه انقدر مزاحم میشم.یه سوال کانکت میشه ولی سرور نیست چرا؟

سلام
جواب دادم،توی کنسول رو ببیند که ایا سروری نشون میده اونجا یا خیر.اینترنت با کیفیت کشور هست عزیز.

سارا 1391/01/22 ساعت 20:13

سلام بازم منم عزیز.بخشید دیگه انقدر مزاحم میشم.یه سوال کانکت میشه ولی سرور نیست چرا؟

پاسخ داده شده در ادامه مطلب همین پست اول.
توی کنسول ببینید میزنه که چند تا سرور و جند بازی کن پیدا شده یا خیر.

amoo 1391/01/23 ساعت 10:43

KHARETAMMMMMMMMMMMMMMM B MOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA M30

WOLF 1391/01/23 ساعت 18:22

سلام خسته نباشید من یه مشکل دارم هرکاری میکنم درست نمیشه
error:could not find zone ' dlc1_ui_mp.ff

سلام
فایل فوق رو ندارید. که میشه براتون آپلود بشه.اما در نظر داریم کلیه فایل ها رو برای دانلود بزاریم .فعلا یا در اینترنت فایل فوق رو دانلود و یا از دوستانتون بگیرید و در پوشه التر بریزید.ضمنا شما میتونید پوشه التر رو که درون پوشه زون قرار داره رو در همین بلاگ پیدا کنید چرا که فکر کنم کلا پوشه التری ندارید شما! لینک دانلودش رو که در قسمت آموزش آنلاین التر قرار داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد