Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

سرور دائمی Blood Brothers

خب

سرور دائمی رو هم که راه انداختیم در ادامه همین پست

میتونید جزئیات و قوانین رو بخونید.

از اوناجایی که سرور رو چند نفر از دوستان و برای بازی هایی که معمولا روزی 4-5 ساعت دور هم بازی میکنن راه انداختن.و در همین ساعات سرور پسورد خخواهد داشت.عضویت برای بقیه هم مقدوره اما با شرایط خاص


در صورت تمایل برای عضویت خصوصی با ایدی پشتیبانی تماس بگیرید


در بقیه ساعات هم که پسورد نداره سرور.عزیزانی که راه در راه اندازی سرور مشارکت داشتن و در سرور هستند رو میتونید به اسم ادمین ببینید.


لانچر ها ممنوع هست.


در صورت کیک شدن توسط ادمین ها دلیل رو مودبانه بپرسید در صورت تمایل به بازگشت در سرور که بن نشید.

توجه کنید سرور خصوصی هست و ادمین ها میزبانان هستند.....


مثلا:


سلام چرا من رو کیک کردید        Hamed fm


پاسخ:
سلام
1-پینگت میتونه کیکت کرده باشه یعنی از حد مجاز پینگت بالا تر بوده
2-استفاده از اسلحه های غیر مجاز که باز هم سیستم خود کار بن میکنه شما رو
3-چیت و تقلب
که دقت کنید هر چند ممکنه 90 درصد این کیک ها اشتباه بوده اما اگه این سخت گیری ها نباشه سرور مثل سرور هایی میشه که بدون چیت و تقلب اگه بری داخل سرور نمیتونی بازی کنی.

پس این سخت گیری ها فقط برای سلامت سرور و بازی کنانی هست که بدون چیت میان بازی میکنن.


سرور برای ادمین ها هست و در صورتی که اشتباها کیک یا بن شدید بعد از بازگشت مجدد خیلی مودب بفرمایید که اشتباها کیک شدید اگه برای چیت بوده

شاید موارد بالا یا کمپ بیش از حد و غیره بوده

باز هم عرض میکنم که سخت گیری اگه نباشه سرور میشه سرور های دیگه ای که بازی رو از چشم ادم میندازن.

پس بدونید که چی به چیه.


نظرات 13 + ارسال نظر
sh4nk 1390/01/07 ساعت 15:18

agha man esmam to bazi PFC-INT|SH4NK HAST

NEMIDOONAM CHERA ALAKI KICK MISAHM

MIKHAM BIYAM TO SERVER BEPORSAM CHERA KICK SHODAM NEMIZARAN VA FST KICK MIKONAN

BABA MA YE RANK HACK DOWNLOAD KARDIM HEY MA RO BE ONVANE CHEATER DETECT MIKONE

قوانین سرور رو بخونید.
ادمین ها که هزینه سرور رو تقبل کرده اند میتونن بدون هیچ دلیل هم کسی رو راه ندن به سرور
من متوجه نمیشم چرا بعضی از دوستان فکر میکنن که هیچ وقت ممکن نیست کیل کم و یا اسپکت نشه بازیشون.
فقط دنبال یه چیر هستند :
فرگ اول شدن به هر قیمتی

امیر

امیر گیمر 1390/01/07 ساعت 23:49

In che kari bood kardi

Chera kick kardi chikar kardam mage

kheli namardi

قوانین سرور رو بخونید.
ادمین ها که هزینه سرور رو تقبل کرده اند میتونن بدون هیچ دلیل هم کسی رو راه ندن به سرور
من متوجه نمیشم چرا بعضی از دوستان فکر میکنن که هیچ وقت ممکن نیست کیل کم و یا اسپکت نشه بازیشون.
فقط دنبال یه چیر هستند :
فرگ اول شدن به هر قیمتی

امیر

mohsen 1390/02/02 ساعت 17:03

کیر تو کون هر چی ادمینه نوبه بی جنبه خصوصا از نوع nine amir

نمونه تربیتی که یک خانواده میتونه رو یه فردداشته باشه.

IP: 195.93.21.65

حرف هایی که توی اجتماع نمیتونه بزنه میاد پشت پی سی قایم میشه و مینویسه.
دوران کودکی سختی داشتی عزیزم.اگه نداشتی با وی پی ان وصل نمیشدی
به یک روانشناس مراحعه کن
امیر

BENYAMIN 1390/02/12 ساعت 13:21

سلام میخوام عضو گروه بشم
3 ماهه بازی میکنم
ویکی از دوستانم این وی رو معرفی کرد
ممنون

با ما تماس بگیرید.
ایدی یاهو ایکس فایر بگردی پیدا میکنی.

pr!nce 1390/03/06 ساعت 14:39

سلام و عرض ادب
اقا من جدیدا وقتی وارد سرورتون میشم هنوز تیم انتخاب نکردم کیک و بان میشم چرا ؟؟؟

با عرض تاسف:
You are temporary banned from this server.

ممنوع ورود شدین.بن شدین.

htv 1390/03/07 ساعت 17:37

سلام من وقتی بازی میکنم یدفعه کیک می شم
قوانین بازیتونو هم خوندم
چیت و حک هم نمیزنم
از اسلحه غیر مجاز هم استفاده نمیکنم
کمپ هم نمی کنم
بعضی موقع ها هم بند میکنید
تو بازی هم می پرسم بچه ها یا سرور جواب درست نمی دهند
لطفا علت را توضیح بدید؟
من تو سرورهای jhrm ya b h e persian clan بازی میکنم
کیک نمیشم ولی اینجا...

والا همین امروز صبح بن شدی دوست عزیز.بنت کردم یعنی دقیقا
چرا؟
من دانم و تو دانی و عبید ذاکانی

برادر من وال هک داری تابلو آخه مگه ...

حالا برو توی سرور های دیگه سرور ما شدیدا گیر میده به چیت.و 2 هفته صبر کن همه از بن در میان همه 40-45 نفری که بن شدن.

htv 1390/03/07 ساعت 19:43

be khoda val hak nadaram
to bare chi migi val hak dari man taze varedam
be khoda in val hak ke migi nemidoonam chi hast
man taze adsl gereftam bazi online ham
rx13(666
behem yad dad nemidoonam mishnasish ya na
lotfan man ro az band dar biarid

ببینید مدت بن شدن 31 روز هست.
و برای احترام به سایرادمین هایی که بن کردن من نمیتونم خود سرانه شما رو از بن در بیارم.
بله بله بله کاملا میشناسم جناب آر ایکس 666 رو.

hossein_htv 1390/03/07 ساعت 22:37

be khoda in val hak ke migi nadaram
aslan nemidoonam chi hast
man taze adsl gereftam online bazi kardan ham
rx13 (666
behem yad dade
nemidoonam mishnasish ya na to in server bazi mikone
age val hak ya cheet zade boodam ke hich vaght to bazi esmam akhare list naboo
lotfam man ro az ban dar biarid

ببینید مدت بن شدن 31 روز هست.
و برای احترام به سایرادمین هایی که بن کردن من نمیتونم خود سرانه شما رو از بن در بیارم.
بله بله بله کاملا میشناسم جناب آر ایکس 666 رو.
سرور های دیگه ای هم هست دوست عزیز
دیروز شما بن شدی یعنی تا 29/6/2011 شما بن هستید.

مهران 1390/03/15 ساعت 11:05

سلام . من کاربر Raptor هستم . چرا من نمی تونم وارد سرور بشم ؟ همش پیام می ده که شما بن شدید یا کیکم می که در صورتی که من هیچ گونه چیتی نمی زنم!

شما بن شدید.

Mr.Anderson 1390/03/22 ساعت 14:15

من نمیدونم چرا از سرور شما کیک شده ام اصلا هم چیت نزده ام لطفا کاری کنید تا بازم بتونم به سرور شما وصل بشم mer30

ممکنه برادر کوچیکت چیت زده باشه (به قول خارجی ها که چیت میزنن و می خوان توجیه اش کنن:یا گربه خونگی شما ) پس باید اون ها رو چک کنی و 1 ماه منتظر بشی تا زمان بن شدنت به پایان بسه.

CapTa!N|ReZaTaK 1390/04/13 ساعت 13:23

اول سلام هم وبلاگ قشنگی داری من 2 ساله CoD4 تو گارنا بازی میکنم همچی راحته ولی تو6 سخته وارد کلان شد یا سرور خاصی پیدا کرد راستی اینو میخواستم بگم سرور زامبی چرا بسته است مال شماست دیگه ؟!؟! یکم راهنمایی کنید بد نیست
me30

سرور موقتی هست و همیشگی نیست اما در حر حال یک سرور همیشه آن لاین هست یا سرور عادی و یا سرور زامبی ولی بیشتر سرور عادی ران هست.

CapTa!N|ReZaTaK 1390/04/13 ساعت 17:45

ولی اون سرور خیلی عالی بود تو اکثر سرورا که میرم میگه که پینگت بالاست بجر سرور زامبی شما ولی الان همین یه سرورم با این مشکل مواجهم من 512 پارس آنلاین دارم

مشکل از کیفیت اینترنتت هست وگر نه مشکل پهنای باند نداره این بازی و با 128 هم میشه بازیش کرد به شرط خوب بودن سرویس اینترنت.

مهدی 1390/04/25 ساعت 01:45

چرا منهتن مادر مرده رو نمیزارید بیاد تو.از روزی که سرور زدین کیک بوده.چرا؟

دهنت سرویس مهدی......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد