Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

فقط سینگل پلیر (کمپین) رو تموم کردی؟ + COD 6 PATCHER


نویسنده : امیر(NIN9S   AMIR) - در تاریخ : پنجشنبه 25 شهریور ماه سال 1389 - دسته :




خب دوستی در یه سایت سوال کرده بود که


 چه طوره که 50% مرحله کمپین...


رو نشون میده در حالی که من مرحله ای نمونده که تمومش نکنم.


جواب بنده این بود:


نوشته ای از b.yasini View Post
یک سوال از دوستان
من بازی رو تموم کردم بعد توی کمپین می زنه 50 درصد تموم شده 50 درصد دیگش چیه؟



خب شما برو تو مرحله موزه و روی پیشخان یه کلید هست که با F میتونی فعالش کنی.ولی توصیه میکنم نکنی!!!


در ضمن همه مراحل رو با نهایت درجه سختی به پایان برسان.50 درصد بالا تر میره.



ضمنا لپ تاپ های همه مراحل رو هم بگیرید.فکر کنم درصد بالا بره.نظر شما چیه؟



ضمنا کسایی که توی ACT III گیر میکنن باید این فایل رو دانلود کنن و  بعد آدرس پوشه


ZOne/english رو به برنامه بدند تا بتونن بازی رو راحت به پایان برسونن. اسم فایل


COD 6 PATCHER  هست.


در صورتی که هنگام بازی سینگل پلیر ارور:


iw net invalid version


رو میگیرید این فایل رو دانلود و در پوشه اصلی بازیتون ریخته و با فایل قبلی جایگزین کنید.


:i see that we have visitor from other country and let i say simply what is this post


.How to Increase 50% of single mode or story mode in Modern warfare 2


.Patch for Single playing COD 6 PATCHER.exe that fix ACT III Crash


نظرات (11)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد