Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

آموزش کنسول داخل بازی،مپ های جدید...(پروژه M2 آلتر)

تست شده تا تاریخ:             1390/12/17

                                       2012/03/07


ورژن بازی در تاریخ فوق:        IW4M2:2.0-416-demo  (ورزن در بالا سمت راست بازی نشان داده می شود)


ویرایش:                         1/4/90

از اونجایی که چند امکان دیگه هم اضافه شده من فقط یک عکس براتون میزارم که با دوستان به صورت خصوصی (پرایویت) بازی کردیم

بقیه رو خودتون میتونید با رفتن توی منوی بازی کشف کنید


آموزش:

ابتدا این فایل رو دانلود کنید و در پوشه اصلی بازیتون بریزید با حجم 173 کیلو بایت:

لینک


در صورت وجود فایل های مشابه Replace کنید.


فایل aIW2.exe رو اجرا کنید تا بازی اجرا بشه


* این فایل ها قابلیت اجرا در ویندوز آیکس پی رو ندارن که بر میگرده به نسخه نت فریم ورکش


* فقط تا زمانی که درون منوی اصلی هستید میتونید بازی رو Minimiz  بکنید در هنگام اجرای مپ


ها با ارور دایرکت ایکس مواجح میشید پس یادتون باشه همیشه مینیمایز نمیشه کرد.


فکر کنم تصاویر گویای همه چیز باشند...



Always on top

حالا شروع کنید بدون ذکر منبع کپی برداری دوستان....




و اما ادامه آموزش:


اگه اولین بارتون باشه بازی ابتدا یه سری فایل رو دانلود میکنه و آپ دیت میشه.


* دقت کنید که مپ Gulag  اسکرین شاتی نداره و به صورت شطرنجی هست بازیتون هنگام لود مپ.


دکمه ~ روی کیبورد رو فشار بدین تا کنسول داخل بازی ظاهر بشه


برای بازی به صورت انفرادی دستورات زیر رو در کنسول داخل بازی بزنید :


Devmap gulag


Devmap oilrig


برای بازی به صورت آنلاین هم که میتونید مثل عکس های بالا در قسمت Find game بازی رو به کسانی که دارن مثل شما جستجو برای رقیب بازی کنید و یا در کنسول دستورات زیر رو وارد کنید:


map oilrig/

map gulag/


برای تغیر نام در بازی از دستور زیر در کنسول استفاده کنید:

name MW2@AMIR

که با توجه به اسم پیش فرض کامپیوتر اسم شما هم همونه و برای تغیرش به"MW2@AMIR" متن فوق رو در کنسول  داخل بازی برای مثال می زنیم.


برای مپ Gulag  میتونید خودتون اسکرین شات بگیرین بسازین و درون فایل قرار بدین


این اسکرین شاتی که من گرفتم:



برای گرفتن عکس شما باید دستور (بستگی به هر مپی که میخواینعکس بگیرین داره )زیر رو در کنسول وارد کنید تا بتونید به صورت بیننده از بالا یا از هر زاویه ای عکس بگیرید:


scr_game_spectatetype 2;devmap gulag


scr_game_spectatetype 2;devmap oilrig


وقتی که محل مورد نظرتون رو پیدا کردین دستور زیر رو وارد کنید در کنسول قبل از گرفتن عکس


cg_draw2d 0


بعد عکس رو بگیرین و با برنامه های گرافیکی ویرایش کنید.


اما چه جور داخل فایل قرار دادنش رو یک مبحث طولانی داره با استفاده از چندید برنامه باید فایل iwi رو تبدیل کرد که در این پست نمیگنجه.


اما میتونید با سرچ در گیم های مختلف دوستانتون رو پیدا کنید و با هم بازی کنید:



نظرات 16 + ارسال نظر
aman rasa 1390/03/21 ساعت 11:10

سلام دمت گرم منم دانلودشون کردم اجرا شد.راستی یک کمک می خواستم.
توprive match تونستم یک مد بزارم و بازی کنم.

ولی تو deaside server باید چی کنم. تا بیاد.


دستور fs_game mods/mod folder vid_restart هم جواب نمی ده ممنون.

شما که دانلود کری و اجرا شده یه عکس بده ما هم ببینیم.برای مد ها هم کمکت کنم منتظرم ها...

sadeghheydari 1390/03/21 ساعت 14:29

agha amir ina ro az koja bayad dl kard?

ظرف یک هفته تا 10 روز آینده
آموزشش رو میزارم .

aman rasa 1390/03/21 ساعت 20:48

salam amir jan inam filehaei ke gofte boodi amoozeshe kamelesh ham ta 23 mizaram. rasati nagofti babat moda chi kar bayad bokonam.

قسمت اول رو که متوجه نشدم.اما برای مد سازی همون دستور رو وقتی داخل لابی بازی هستی میزنی
وبازی رو استارت میکنی مد مورد نظر اجرا میشه.

aman rasa 1390/03/21 ساعت 20:50

rast esme man game moonde nemishe avazesh konam chi kar konam.

فارسی بنویسید متوجه میشم ها.الان اسم گیمت مونده از توی فایل ini میتونی تغییر بدی خب یا با فایل اجرایی که آیکن آلتر هست.

aman rasa 1390/03/23 ساعت 14:28

zadam vali man mikham to server ejra beshe na too privte match.lotfan bishtar tozih bede.bazam bebakhshid...

اون دستور رو توی فایل کانفیگ سرور میزنی با یه set اولش بعد فاصله بعد دستور و اون voidrestart رو حذف میکنی فقط میشه:

set ...../Mode name here

amir 1390/03/29 ساعت 19:33 http://www.ammgame.mihanblog.com

آقا امیر.من این فایل ها رو بعد از اینکه دان کردم ریختم تو فولدر بازی.فیل aiw2باز نمیشه و iw4m.exeهم میگه که بازی expire شده.باید چه کنم؟

سلام
ببینید اگه ویندوزتون ایکس پی هست که نمیتونید اجراش کنید
اما اگه ویندوز 7 دارین یه عکس از ارور مربوطه و نحوه انجام کارت رو بنویس تا ببینم کجای کارت مشکل داره و اگه تونستم کمکتون کنم امیر خان.

مهران :.IRIS:.MD 1390/03/31 ساعت 23:29

سلام دستتون درد نکنه عالی بود
ولی این ها نسخه دمو اند که....

بله دمو هستند

ali 1390/04/01 ساعت 17:35

سلام عالی بود ولی ارور دایرکت ایکس میده. چی کنم؟

راهی نداره
ارور میده چون دمو هست ورژن و برای تست هست.

مرات 1390/04/02 ساعت 02:06

اینم یه سر بزن خوبهhttp://www.khanwars.ir/?
recruit=4H80055


امیر دمت گرم

چشم.

امان 1390/04/02 ساعت 15:12

سلام آقا امیر امان هستم.می دونم مزاحمم. ولی ازت خواهش می کنم. کمکم کنی.هر چه قدر هم لازم باشه......

من عکس هایی رو از مراحل کارم براتون آپ کردم.
امیدوارم که کمکم کنید.

۱

http://up.vatandownload.com/images/rktb37e3tl2csqwe63.png

۲

http://up.vatandownload.com/images/t9qkyoht1x6slsdex7rt.png

۳

http://up.vatandownload.com/images/2lop64cyw4rknito80ku.png

۴

http://up.vatandownload.com/images/4zqylrn2ak0lotz7u847.png

۵

http://up.vatandownload.com/images/p92omblaxk9fs5t96a98.png

۶

http://up.vatandownload.com/images/nuuw5jd1arhkdyfh6d7.png

۷

http://up.vatandownload.com/images/b4t5aufcvc7rwekw45.png

۸

http://up.vatandownload.com/images/7kts6a476afg0puzx74h.png

۹

http://up.vatandownload.com/images/n16v6td100j16c7pmw8p.png





با تشکر امان . لطفا جواب بده

نمودی ما رو با ایدی یاهو پشتیبانی تماس بگیر
اگه ایگنور نشدی

امان 1390/04/03 ساعت 13:49

امیر آقا آیدی xfire یا skype رو بم بده...ممنون

Yahoo secretjail
Skype secretjail
Xfire secretjail
secretjial147

ali_bizhani 1390/09/28 ساعت 17:35 http://newsgames.vcp.ir

سلام دوست عزیز من فایلی رو که گفته بودی ریختم توپوشه بازی و بعد اپدیت شد حالا وقتی می خواد وارد بشه یوزر و پسورد می خواد چیکار کنم.

نوشتم توی همین پست که شما نیازمند اکانت (یوزر/پسورد) سایت التر هستید.
alteriw.net
ریجستر کنید اونجا.

Black | WOLF 1390/10/19 ساعت 10:49

agha inayi kje injas vase sl ghadimie!
har ki inaro rikht bayad bazi ro ham unistal ham delet kone badesh dobare nasb kone ta dors she!
aval unistal bad delet!

بله
ممنون از اطلاع رسانی لینک اصلاح شد.
M2-basic files-by-MW2.blogsky...
این لینک جدیده که در پست هست.

bahram 1390/11/01 ساعت 10:35

برادر این یوزرنیم و پسورد می خواد.
ریجستر کردن چطوریه خب اونم می گفتی دادا.
نکنه پولیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حسن 1390/11/01 ساعت 10:53

سلام
واسه من آپدیت شد و اکانت هم ساختم ولی وقتی بازی اجرا می کنم این ارور رو می زنه ویندوز من هم سون هست.
steam must be running to play this game

سلام
برادر حسن/بهرام
1-آکانت ساختن پولی نیست.
2-فایر وال و آنتی رو آف کن.

ghost 1390/11/02 ساعت 15:24

داداش انجام دادم ولی باز نشد و همون ارورو میده.
دمشم آپدیت کردم و ازم یوزرنم و پسورد میخواد.تورو خدا کمکم کنید. چی کارکنم ؟امکان داره مشکل از کرک بازی باشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد