Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

آموزش مولتی پلیر Modern Warfare 2 نسخه کرک شده AlterRevolution

1391/01/16

خب دوستان فعلا با این روش میتونید بازی کنید


ابتدا این فایل ها را دانلود کرده،فایل alterIWnet در پوشه بازی خود ریخته و فایل mp_playlists رو در پوشهenglish که خود این پوشه درون پوشه zone هست بریزید ، سپس بازی ر اجرا و در کنسول دستور connect server.mw2.ir رو زده و به بازی بپردازید.


سرور TeamDeathMach  و غیر HardCore هست و میتونید درخواست سرور های خودتون رو بدید تا براتون به صورت دلخواه و کاستومایز ست بشه که صد البته شامل هزینه سرور خواهد بود به صورت ماهانه.


1391/01/15


تست شده تا تاریخ:             1391/01/12

                                       2012/03/31

ورژن بازی در تاریخ فوق:         AlterRevolution V1.0 (ورژن در بالا سمت راست نشان داده می شود)

خب...

با توجه به مسائل پیش آمده و از دسترس خارج شدن سایت (و صد البته فیلتر شدن سایت درکشور) و سرور های alteriw.net گروهی ادامه کار رو در روشی مشابه با اسم AlterRevolution یا به اختصار alterrev در پیش گرفتند.

شما برای اینکه بتونید در این روش بازی کنید فایل های مختصری نیاز دارید که با قرار دادن انها در مسیر درست میتوانید همانند قبل منتها در قالبی جدید به بازی بپردازید.


برای این کار ابتدا این فایل ها (با حجم  342 کیلو بایت) رو دانلود و در هر فایل رو در مسیر مشابه در پوشه بازی خودتون قرار بدید.

سپس با اجرای فایل iw4m2p با 1 پیغام  لذت از بازی

مواجه خواهید شد که بعد از تایید میتونید مثل سابق به سرور ها در سرور لیست وصل شده و بازی کنید.

تمامی فایل ها و موارد پست های آموزشی روش آلتر و همچنین پست ساخت سرور آلتر دقیقا مشابه همین روش هست با این تفاوت که برای بازی کردن نیازمند فایل های فوق و برای ساختن سرور در سرور لیست نیازمند این فایل ها هستید.

نظرات 26 + ارسال نظر

زنده باشید و پاینده.مرسی از عنایت و لطفی که به من داشتید.باعث افتخاره اگه تشریف بیارید..

!!!!
ب_____ع_____ل___ه

ناصر 1391/01/12 ساعت 16:50

آقا این که یوزر پس میخواد کجا باید ثبت نام کنیم چی باید بزنیم

بله ظاهرا
در سایت اصلی ثبت نام کنید و با اون یوزر و پس وارد بشید
http://www.alterrev.net/

man 1391/01/12 ساعت 17:22

سلام.
من وقتی می خوام در این روش جدید به سروری وصل بشم,
با پیغام fetching playlist...
updating ranks and unlock complete.
connecting to IWnet complete
میده و همینطور میمونه.
مشکل از چیه ؟
تشکر

درود
شما باید فایل mp_playlist.ff رو در پوشه زون/انگلیش بریزد.

من 1391/01/12 ساعت 19:01

سلام آقا یه سوال داشتم من وقتی میرم تو بازی صفحه سیاه میشه همینطوری میمونه و بازی not respownding میده و مجبورم از بازی بیام بیرون ممکن شما بدونید مشکل از کجاست ؟

درود
نمیخوام اطلاعات غلط بهت بدم اما معمولا وقتی کسی بن میشد این مشکل رو داشت.شما آموزش آتتررو رو انجام بدید نباید مشکلی باشه.

ناصر 1391/01/12 ساعت 20:07

دوباره سلام
تو سایت هم ثبت نام کردم ولی باید از این لینک این فایل هارو دانلود و در پوشه بازی بریزیم تا اجرا بشه که حجمش حدود 10 مگ هستش

http://alterrev.net/alterRev.zip

و بعد میشه با یوزر پس وارد شد

درود
چه عرض کنم برای بنده که هیچ یوزر پسی نمیخواد!

Aria 1391/01/12 ساعت 22:17

salam. dadash in error male chie?
http://photoupload.org/images/02929973949167451790.jpg

درود
کاش شما از دیتیلز خطا عکس هم میزاشتی معلوم نیست علتش چیه خیلی علل میتونه داشته باشه اینه که نمیخوام اطلاعات غلط بدم.

hamid 1391/01/13 ساعت 01:40

سلام
این جدیدا اومده؟
آیا سروری دارید تو این؟
اگه بن شدیم فقط عوض کردن ‏mac‏ کافیه؟
آیا چیت های قبلی روی این کار می کنن؟

Aria 1391/01/13 ساعت 20:48

dadash inam detail baazi dg az barname ha hamin error ro mide.

http://photoupload.org/images/11167968636927757381.jpg

http://photoupload.org/images/40801296799855432336.jpg

مشکل شما c++ هست .حالا یا ورژن مناسبش رو نریختین که بهتره همه ورژن های
2005
2008
2010
رو نصب داشته باشید چون حجمی نمیبره بر روی هارد دیسک.یا اینکه برنامه ای دارید که تاثیر داره بر روی dll های c++ که اون دیگه راه طولانی در پیش دارین معمولا برنامه های شکلک یاهو و بعضی انتی ویروس ها این مشکل رو پیش میارن.
برای حل قطعی مشکل باید
depency از فایلی که ارور میده بگیرید که همون iw4mp.dat هست.

behzad 1391/01/13 ساعت 23:15

حاجی من این mp_playlist.ff رو از کجا بیارم؟ :|
میشه ماله خودتو برام بزاری ؟plz

دوست عزیز شما کلا آموزش رو خوندین؟
فایل داخل پوشه هست که تو همین پست آپلود کردم وقتی گفته شده که هر فایل رو در پوشه مشابهش در بازی بزارین یعنی اگه تو فایل هایی که اپلود کردم پوشه علی هست فایل های توی پوشه علی رو بریز تو پوشه علی بازی خودت.

behzad 1391/01/14 ساعت 10:03

http://myup.ir/images/75890589558671635091.png
مشکل از کجاست؟
ممنون

مشکل از سرور آلتر رو هست ، فعلا اول کارهست و سرور نا پایدار هست.

behzad 1391/01/14 ساعت 10:06

اینم یه ارور جدیده که وقتی iw4m2p.exe رو باز میکنم اینو میگه , داداش شرمنده :X
http://myup.ir/images/15308569781263492693.png

شما فایل iw4mp.dat رو ندارید خب! خود ارور گفته توی پست اموزشی التر یا ساخت سرور آلتر (روش های قدیمی ) این فایل رو میتونید پیدا کنید یا از دوستانتون بگیرید.

max 1391/01/14 ساعت 19:32

سلام داداش.
من همه کارارو انجام دادم و لی ظاهر بازی عوش نشد .و از همه مهم تر اینکه وقتی رو join alter کلیک می کنم فقط رو

connection to iwnet....

میمونه یعنی نمیره تو منوی اصلی 1ساعتم صر کنم بازم نمیره

این یعنی سرور التر رو داونه مشکل از شما نیست.

hojjat74 1391/01/14 ساعت 20:48

سلام داداش جدیدا رو conecting iwnet گیر میکنه شما میدونی مشکل چیه؟مال همه همین طوریه!

سرور آلتر رو داونه.

امیر 1391/01/14 ساعت 22:02

سلام ، من mw2 رو پاک کردم ، حالا میخوام با این روش جدید دوباره جوین بشم ولی میگه پوشه ی im4mp.dat رو نداری . حال باید چکار کنم ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید .

درود
فعلا که سرور داون هست.اما فایلش رو خواهم گذاشت توی پست.

amir 1391/01/15 ساعت 01:30 http://codkings.ir

سلام دادا.داش من از همون اول که وارد شدم نوشت شما برای 3 روز و 19 دقیقه از alteriwnet بن شدید.بعد هم تو سرور لیست چیزی نبود.الانم که connecting iwnet گیر کرده.من موندم چرا بن شدم:|

درود
این مشکل مربوط به شما نمیشه و دیدم کسان دیگه ای که اصلا بازی نکردن که بلا فاصله بن شدند و این باگ سرور های تاید هویت التررو بود اما خب متاسفانه 2 روزی هست که سایت هم بالا نمیاد و فعلا امیدواریم تحت تعمیر باشه و این پروژه هم به این زودی به پایان نرسه
alterrev.net رو میتونید چک کنید شما هم.

امیر 1391/01/15 ساعت 11:40

ممنون از جوابتون . پس منتظر میمونم تا فایل هاش رو آپلود کنید . با تشکر مجدد .

hossein 1391/01/16 ساعت 01:11

salam.
chand vaght server alter down hast ta key on mishe?
bad 1 soal dige oon aksi ke gozashtin matne english neveshte chi hast mishe 1 mokhtasar az tarjomash ro farsi benevisid aslan az tarafe ki be ki hast ? mamnoon misham ty

درود
بهتره فارسی تایپ کنید
سرور آلتر برای همیشه داون هست
کسانی دیگر دارند راه التر رو ادامه میدند که در همین پست در باره اش خوندید
اون عکس هم متن شکایت نامه اکتیویژن شرکت ناشر بازی هست که علیه التر انجام شده،و میتونید توی
taranslate.google.com
بفهمید متن دقیق چی میگه.

پوریا 1391/01/16 ساعت 13:41

آقا چرا جواب نمیدی؟
من ۲۵ تا کلن بازی دارم در سراسر ایران
۴ نفر کلن برا سایت
عزیز بیا باهم دوست شیم.
خیلی دوست دارم با کسی آشنا شم که حرف دلمو میتونه بخونه....
احساسی شد!!
بیا دیگه عزیز
من قراره سایتمو تو تابستون راه بندازم.
پولی نیست
خیالت جمع
یا علی مدد

با ایدی پشتیبانی تماس بگیرید.بحث پ.لی بودن یا نبودن نیست.وقت این کار رو ندارم.

Poorya 1391/01/16 ساعت 16:31

نامرد شمارتو بده دیگه این ID منه ADD کن منو
pooryaamini56@yahoo.com
من الان وارد امتحانات خرداد شدم پس تا تابستان

خودم 1391/01/16 ساعت 19:39

سلام با این روش جدیدی که گذاشتین میشه توی سرورای دیگه هم بازی کرد ؟ چون این سرور خودتون که اغلب خالیه اگه میشه ممنون میشم IP چند تا از این سرور ها رو برام بزارین !

درود
هر صاحب سروری میتونه اطلاع بده تا سرورش اینجا به صورت رایگان تبلیغ بشه و مشخصاتش اعلام بشه تا بقیه بتونند استفاده کنند.مشکلی در این ضمینه نیست.

محسن 1391/01/17 ساعت 13:58

سلام
این دستور connect server.mw2.in کجا باید بدم.منظورت از console کجاست.داخل بازی console باز نمیشه .توضیح بدی ممنون میشم عزیزم

داخل بازی نه با آلت و تب بازی رو به پایین انداخته سپس در پنجره سفید رنگی که عنوان کنسول دارد در نوار سفید پایینی میتوانید این دستور را وارد کنید.

[ بدون نام ] 1391/01/18 ساعت 00:07

سلام اقا کارت درسته. یه مشکل داشتم. من همه کارا رو که گفتین کردم. سرور هم پیدا میکنم. ولی ارور pelylist میده. میگه old pelylist نمیدونم چیچی. mp_playlist.ff اینم ریختم داخله english . اگه ممکنه کمکم کنید؟ مرسی

امید 1391/01/18 ساعت 00:12

سلام اقا کارت درسته. یه مشکل داشتم. من همه کارا رو که گفتین کردم. سرور هم پیدا میکنم. ولی ارور pelylist میده. میگه old pelylist نمیدونم چیچی. mp_playlist.ff اینم ریختم داخله english . اگه ممکنه کمکم کنید؟ مرسی

ببینید فعلا ابتدای کار هست و کلی مشکل میتونه باشه لطفا اجازه بدید محله به مرحله پیش بریم.

amoo 1391/01/19 ساعت 14:23

سلام دادا خسته نباشی واقعا ممنونم که به فکره بچه های منم همیشه پیگیر منابع شما هستم
دادا با این فایل جدیدت اون مشکل کانکت شدن حل شد اما وقتی رفش سرور رو میزنم سروری نمیاد
دادا واقعا ممنون یه راهنمایی کن لطفا

ممکنه مشکل ارتباطی از اینترنت شما باشه ولی همین لحظه که جواب شما داده شد ابتدا تست شد و بدون مشکل سرور ها لیست شد برای بنده
10:57
1391/01/19
تست فوق بر روی سرور های mw2.ir بودند و آلتر رو دیگه داونه و فعلا ندیدم که بالا بیاد.پست اول رو انجام بدید.
شما بهتره ابتدا از چندین دوست که بهتره از شهره ای مختلف بپرسی که ایا اونها هم همین مشکل رو دارند یا خیر در صورتی که خودتون تنها این مشکل رو داشتید مشکل از ارتباط اینترنتی و یا فایل هاتون هست.بهتره فایل های پوشه اصلیتون رو برسی کنید.

amoo 1391/01/19 ساعت 14:30

دادا لینک mY GUIEENGINE.DLLخرابه

مجدد آپلود شد.

اسماعیل 1391/01/26 ساعت 19:20

آقا من همهی کار ها رو درست انجام دادم

ولی تو سرور لیست هیچ سروری نمیاد

سلام
برای بنده که هست:
تاریخ 26 فروردین ساعت: 10/33

Requesting servers from the master...
CL_ServersResponsePacket
3 servers parsed (total 3)
3 servers listed in browser with 20 players.
شاید فایل هاتون مشکل داره ! ورژن بازیتون رو هم چک کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد