Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

آموزش بازی آنلاین Modernwarfare 2 نسخه کرک شده (AlterIW)

خب !

دوستان آموزش ساده و مفید رو براتون میزارم

تست شده تا تاریخ:            1391/01/08
                                      2012/03/27

ورژن بازی در تاریخ فوق:       IW4M1:1.2-441  (ورزن در بالا سمت راست بازی نشان داده می شود)



برای بازی کردن آنلاین Modernwarfare 2 بدون استیم (Steam) / بازی کردن آنلاین کد 6 نسخه کرک شده

شما 2 سناریو در پیش دارید:

با توجه به فیلتر شدن سایت آلتر تمامی آپ دیت ها باید با ای پی غیر ایران انجام شود

1-اگه DVD های بازی رو ندارید:

این فایل و این فایل تورنت  رو دانلود کنید و با استفاده از آموزش تورنت از اینجا فایل اجرایی برنامه رو دانلود کنید.حجم کلی 7.8 گیگ حدودا

سی++ در این پکیج هست اما درایور دات نت رو باید دانلود کنید.

Netframework)Dotnet) بستگی به نوع ویندوزتون رو بگیرید.برای ویندوز ایکس پی از اینجا   لینک کمکی

برای ویندوز ۷ از اینجا   لینک کمکی فایل کاملش رو بگیرید.



2-اگه DVD های بازی رو دارید:


نرم افزار های درایور (راه انداز ) بازیMicrosoft Visual C++ 2008 Redistributable یا بالاتر  دانلود ورژن 2010  که به اختصار سی++ مینویسم.


Netframework)Dotnet) بستگی به نوع ویندوزتون رو بگیرید.

یا برای ویندوز ایکس پی از اینجا   لینک کمکی و برای ویندوز ۷ از اینجا   لینک کمکی فایل کاملش رو بگیرید.


نکته مهم اینه که نت فریم ورک و سی ++ در مجموعه های نرم افزاری LORD,Assistance,.....

هم هست فقط کافیه کمی بگردید و  احتیاج به دانلودش مرتفع میشه.


با فرض اینکه نسخه ای(فرق نمیکنه هرنسخه ای باشه) از بازی رو بر روی DVD های رایج در بازار دارید ودرایور های بازی رو هم تهیه کرده اید:



شما در کل (بخش C)احتیاج به چند فایل زیر دارید:


2 فایل 22 IW و IW 23 


20 فایل dlc (که 2 به 2 یک نام هستند و هر 2 فایل مربوط به یک نفشه/مپ هستند)

اینها 10 نقشه جدید هستند که در اینجا میتونید ببینید:



همین! حال ، فایل های مورد نیازتون رو از یکی از روش های زیر نهیه کنید




                                                                                                                      A

iw22.iwd    

                     محل کپی کردن: پوشه main

iw23.iwd



IW22 لینک دانلود       سرور 4shared

         لینک دانلود       سرور Mediafire

         لینک دانلود       سرور Mediafire


IW23 لینک دانلود       سرور 4shared

        لینک دانلود       سرور Mediafire



                                                                                                                          B

dlc1

                      محل کپی کردن :پوشه dlc

dlc2


*دقت کنید دی ال سی 1 و 2 مجموعا شامل 20 فایل که در زیر لینکش رو گذاشتم براتون*


1-دریافت فایل ها به صورت تک تک


فایل ها به صورت RAR و 2 به 2 هستند.


Abandon                سرور Mediafire

 

Vacant                           "        "

 

Trailerpank                    "        "

 

Compact                        "        "

 

Complex                        "        "

 

Overgrown                     "        "

 

fuel 2                             "        "

 

Storm                            "        "


Crash                             "        "


Strike                             "        "


پوشه dlc داخل پوشه zone هست اگه نیست یه پوشه با همین نام بسازید.


2-دریافت مجموع فایل ها


ویا اینکه همه این فایل ها رو که حدود 900 مگ هستن براتون توی یه فایل تورنت براتون گذاشتم که میتونید از اینجا / لینک کمکی

فایلهای تورنت رو دریافت ، و توسط نرم افزار تورنت کلیه فایل های اصلی رو دانلود کنید.


میتونید به جای قسمت های  A و B به صورت یک جا این فایل ها رو دانلود کنید.               


*پکیج5 قسمتی زیر شامل فایل های IWD.22 و IWD.23 نیز میباشد(علاوه بر کلیه مپ های دی ال سی) و فایل های مذکور در این پکیج 5 پارتی موجود است    .   سر خط



دانلود کنید و در پوشه های انگلیش  در مسیر zone و main قرار بدید.File  های دی ال سی رو داخل پوشه dlc در داخل پوشه zone  و فایل های iw  رو در داخل پوشه  main  قرار بدین و جایگزین کنید.




دقت کنید اگه باز هم مشکل داشتید در ورود به بعضی مپ ها چک کنید که در همین بالا مسیر فایل های زیر رو دارین یا نه.


*materials.ff

*materials01.Arch01

در صورت نداشتن فایل های فوق (که در پوشه زون/انگلیش هست ) دی وی دی هاتون مشکل دارن و نسخه خیلی قدیمی و ناقصه.باید فایل های انگلیش 1 و 2 رو که لینک دانلودش پایین همین صفحه هست دانلود کنید تا  مشکلتون حل بشه.


تا اینجا نصب بازی و کلیه فایل های لازم رو باید داشته باشید و بعد به مرحله بعد برید.

              ___________________________________________________

                  _______________________________________________

                     ___________________________________________

                             ___________________________________


*

بعد این فایل فشرده رو دانلود و بعد از اکستراکت فقط فایل ها رو بدون فولدر در پوشه اصلی بازی کپی کنید یک پوشه زون هست که لازم نیست.

 

پس:

در هر دو سناریو بالا در صورت داشتن درایورها(سی++و نت فریم ورک) و داشتن فایل های مورد نیاز یعنی:

1-   iw22.iwd

2-   iw23.iwd

3-   مپ/نقشه های dlc (که 20 فایل هستند و همگی در پوشه dlc درون پوشه zone هسند)

4-    گذاشتن فایل های اینجا باید:


با اجرای بازی بازی خودش رو آپ دیت کرده *(توضیحات این آپ دیت در اخر پست) و یک تعهد از شما میخواد که متن زیر رو تایپ و یا کپی کنید:


I am aware of the repercussions of cheating, and will do my utmost best to ensure I do not cheat.


که ازشما میخواد در بازی تقلب نکنید.

همین!!!

بازی شما آمده و کامل هست.


1390/09/27

در به روز رسانی جدید نحوه اجرای بازی در ابتدای آن کمی فرق داشته و یک رابط کاربری جدید ایجاد شده که عکسش رو براتون میزارم:



که شما باید old IW4M1 رو انتخاب کنید.اما خب میتونید پروژه M2 رو همن تست کنید که نیاز به کمی به روز رسانی داره ودر پست های مربوط به همون پروزه توضیحاتش داده شده.



دقت کنید که اگه بازی خطایی مبنی بر غیر قابل دسترس بوذن سرور آلتر یعنی این عکس بهنون داد مشکلی نداره ولی برای اولین بار باید این ارور رو نداشته باشین تا بازی به سرور آلتر معرفی کنه کلاینت شما رو و ریجستر بشه.


در صورتی که در مپ های کراچی(Karachi) و دریل(Drail) مشکل دارین در هنگام ورود  به مپ های ذکر شده، من این مپ ها رو براتون آماده کدم که دانلود کنید. 


دوستانی که مپ های غیر دی ال سی (دیفالت کراچی-دریل) براشون ارور میده این فایل ها رو دانلود کنن و در پوشه zone/english  بریزن در صورت نیاز به مپ های معمولی اعلام بفرمایید تا آپ لود کنم و لینک بزارم.


English 1               سرور Mediafire


English 2               سرور Mediafire


English 3               سرور Mediafire


دقت کنید فایل های فوق کل پوشه English  هست منهای مپ های پیش فرض بازی.


***

بعضی از دوستان در خواست مپ های معمولی و پیش فرض بازی رو داشتن که هنگام ورود به این مپ ها با پیغام خطایی مواجه میشن که منجر به بستن بازی میشه، این مشکل از ناقص بودن و خراب بودن فایل های مپ/نقشه بازی هست که دارند پس در هر مپی که با خطا مواجه شدید فایل سالمش رو میتونید از همین صفحه دانلود کنید


مپ های معمولی بازی:

Afghan                  سرور  Mediafire 

Scrapyard                   "       "     "

Westerland                 "       "     "

4shard      "                      Karachi

Derail                        "       "     " 

Estate                        "       "     "

Favela                       "       "     "

Highrise                     "       "     "

Skidrow                     "       "     "

Invasion                     "       "     "

Quarry                       "       "     "

Rundown                   "       "     "

Rust                          "       "     "

Subbase                     "       "     "

Terminal                    "       "     "

Underpass                  "       "     "


دوستان در صورت خرابی هر لینکی (غیر قابل دانلود بودن و نه فیلتر شدن)گزارش بدید به صورت نظر تا لینک اصلاح شود.


*اسم شما در بازی

شما برای تغیر نام  (که به صورت پیش فرض ID00XXXX یا چیزی شبیه این هست) باید فایل alterIWnet_configure.exe رو اجرا کنید و اسم دلخواهتون رو توش بنویسید و ذخیره کنید.اگر هم احیانا باز نشد فایل مذکور به هر علتی میتونید اسمتون رو یا همون nickname دلخواهتون رو توی فایل alterIWnet.ini جلوی   =Nickname   بنویسید و ذخیره کنید فایل مذکور رو.



*اسم رنگی color name

برای اسم رنگی میتونید از کد  ^  استفاده کنید.به این صورت که علامت  ^ قبل هر عدد 1 رقمی معنی رنگ های زیر رو میده:


1^        قرمز

2^        سبز

3^         زرد

4^         آبی

5^         فیروزه ای

6^         بنفش

7^         سفید

8^          سیاه

 

پس اسم روبرو     II^3IIRR^6RRRA^2AAANNNN^8N


میشه:          IIIIRRRRRAAAANNNNN



*

با توجه به پست های به روز رسانی 156  و 166 امکان آپ دیت نشدن با ای پی های ایران وجود داره توضیحات رو در پست های ذکر شده بخونید.

نظرات 53 + ارسال نظر
S.T.A.R.S 1389/12/04 ساعت 19:29

سلام...
باورم نشد وقتی به آدرس مراجعه کردم با یه سایت ایرانی مواجح بشم...
راستش دیگه از دست چیترا خسته شده بودم گفتم سایتش لابد خارجی ه بیام ازش پسورد بگیرم..
حالا که ایرانیه چه بهتر..
می شه پسوردو برام سند کنین ؟
ممنون از وبلاگ خوبت

خب با ای دی های پشتیبانی تماس بگیر
البته به یاهو مسنجرت هم پی ام دادم.
امیر

مهران 1390/01/08 ساعت 12:45

سلام و خسته نباشید.
من یک مشکلس برای ورود به سرور های ایرانی دارم.
هر کدام را که میرم من را به عنوان چیتر اتوماتیک کیک میکنند.ولی من به هیچ وجه چیت نزدم.
خواهشا رسیدگی کنید.
توی بازی اسم من .:MD:.است.

قوانین سرور رو بخونید.
ادمین ها که هزینه سرور رو تقبل کرده اند میتونن بدون هیچ دلیل هم کسی رو راه ندن به سرور
من متوجه نمیشم چرا بعضی از دوستان فکر میکنن که هیچ وقت ممکن نیست کیل کم و یا اسپکت نشه بازیشون.
فقط دنبال یه چیر هستند :
فرگ اول شدن به هر قیمتی

امیر

علی 1390/03/24 ساعت 19:30

سلام دوست عزیز
من این قسمت توضیحاتت رو نفهمیدم:

««پوشه dlc داخل پوشه zone هست اگه نیست یه پوشه با همین نام بسازید.



که من همه این فایل ها رو که حدود 900 مگ هستن براتون توی یه فایل تورنت براتون گذاشتم که میتونید از

اینجا / لینک کمکی



دانلود کنید و در پوشه های انگلیش در مسیر zone و main قرار بدید.File های دی ال سی رو داخل پوشه dlc در داخل پوشه zone و فایل های iw رو در داخل پوشه main قرار بدین و جایگزین کنید.



دقت کنید اگه باز هم مشکل داشتید چک کنید که در همین بالا مسیر فایل های زیر رو دارین یا نه.



*materials.ff

*materials01.Arch01

در صورت نداشتن فایل های فوق (که در پوشه زون/انگلیش هست ) دی وی دی هاتون مشکل دارن و نسخه خیلی قدیمی و ناقصه.باید فایل های انگلیش 1 و 2 رو که لینک دانلودش پایین همین صفحه هست دانلود کنید تا مشکلتون حل بشه.
»»»

اون ۹۰۰ مگ رو مگه نباید تو پوشه dlc بریزیم؟!
شما گفتی : (که من همه این فایل ها رو که حدود 900 مگ هستن براتون توی یه فایل تورنت براتون گذاشتم که میتونید از

اینجا / لینک کمکی

دانلود کنید و در پوشه های انگلیش در مسیر zone و main قرار بدید)
من اون دوتا فایلی که شما گفتی رو هم ندارم(این دوتا رو میگم :

*materials.ff

*materials01.Arch01)

بعد شما گفتی که در صورت نبودن دو فایل مذکور تو پوشه بازی نسخه بازی قدیمی و ناقصه!!
بعدشم لینک دوتا فایل english 1 و english 2 رو دادی!
که دانلود کردم ولی غیر اون دو تا فایلی که شما گفتی هستن!
نهایتا وقتی بازی رو اجرا می کنم این ارور میاد:
http://s1.picofile.com/file/6805783698/Error_mw2.jpg
ممنون میشم راهنماییم کنی.

ببینید:
پوشه dlc شامل 20 فایل هست که 10 مپ رو تشکیل میده

مثلا:
یک مپ که شامل 2 فایل هست به این صورت هست :
mp_crash.ff
mp_crash_load.cff
و به همین صورت 10 اسم مشابه که در 2 فایل هستند و مجومعا 20 فایل کل پوشه دی ال سی هست.

اون 900 مگ فایل تورنت شامل همه این ها + فایل های iwd 22
و 23 هست پس شما این 22 و 233 رو توی پوشه main میزارید و نه دی ال سی.
اون ارور هم برای اینه که اینترنتتون وصل نیست یا مشکل داره که بازی نمیتونه با سرور اصلی ارتباط بر قرار کنه.بازم مشکلی بود با ایدی پشتیبانی تماس بگیر

sap 1390/05/30 ساعت 19:27

سلام
من وقتی میخوام وارد سروری بشم مثلا نقشه crash ارور میده میگه
could not found image crash_mp.ft

سلام
مپ رو ندارید در پوشه zone/english
حالا یا اشتباه ریختین جای دیگه پس هر دو فایل کرش رو انتقال بدین به پوشه انگلیش
یا فایل های مپ رو از قسمت آموزش انلاین دانلود کنیدو در پوشه فوق الذکر بریزید.

hossein 1390/07/15 ساعت 00:19

salam
man vaghti mikham bazi ro ajra konam ba in error mvaje misham
send error report
sont send
windows xp astefade mikonam

اگه قصد نداری بازی رو خودت برای مقاصدی دست کاری کنی ، خیلی کم پیش میاد اون ارور اما اگه برنامه ای چیزی بخوای اجرا کنی که روی بازی تاثیر بزاره همون فایل اطلاعاتت رو میفرسته و بعدا مشکل درست میشه برات.
ولی به صورت معمولی اگه دایرکت ایکس ،درایور گرافیک به روز باشه خیلی کم اون ارور رو میبینی.

مهدی 1390/07/20 ساعت 15:57

با سلام

من هر چی میخوام نرم افزار dotnet رو نصب کنم اصلا نمیزاره.
هر چی هم میخوام AlterIWinet رو باز کنم اونم نمیاره یا حتی خود بازیو !

چرا؟

سلام
اگه بتونی یه اسکرین شات از موقع ارور نصب نت فریم ورک و موقع اجرای بازی بزاری بهتر میشه کمک کرد.ضمنا نوع یندوز مهمه.
قبلش باید سی++ 2010 رو نصب کنی.

شاهین 1390/09/06 ساعت 15:13

سلام
فایل english 1 رو دانلودکردم ولی رو english 2 کلیک میکنم لینک 4shared میگه لینک اشتباهه.

بله درست میگید ظاهرا مشکل داره لینک.در کوتاه ترین زمان سعی میکنم مشکلش رو حل کنم.

mohsen 1390/09/11 ساعت 15:26

سلام
ممنون از کمکت فقط میخواستم بدونم میشه با دسته هم بازی کرد؟
چه جوری

نه متاسفانه با دسته من تست کردم و نشده
فعلا نمیشه اما یک فکر دیگه ای هم دارم و امید چندانی به موفقیتش ندارم، که بعد تست کردن اون شاید بشه گفت اصلا نمیشه با دسته این بازی رو انجام داد.

علی 1390/09/14 ساعت 08:15

با عرض سلام و خسته نباشید واقعا ممنون از وقتی که میزاری من همه مراحل شما رو طی کردم یعنی بازی خودش رو هم اپدیت کرد ولی وقتی وارد iw4mp میشم بعد چند ثانیه این پیغام
http://up4.iranblog.com/images/2boiu7d53uqxpqxndonb.jpg

رو میده لطفا راهنمایی کنید ممنننننننننننننننننننننون

عرضم حضورت که این ارور یا ایراد سخت افزاری هارد دیسک شماست
که چون خودم با این مشکل رو برو بودم عرض میکنم
یا اینکه فایل های بازیتون مشکل دارند ساده ترین روش هم برای تستش اینه که فایل های بازیتون رو کامل بندازن رو یه کول دیسک و ببرین روی یه کامپیوتر دیگه که نت فریم ورک و سی ++ نصب داره تست کنید در صورت اجرای بازی مشکل از هارد دیسک شماست و در صورت عدم اجرا مشکل از فایل های بازیتونه که باید تک به تک حجمش تست بشه و فایل های معیوب رو عوض کنید.

علی 1390/09/19 ساعت 16:01

بازم ممنون از پاسختون راستش من این چند روز مسافرت (اهوار) بودم حتما انجام میدم

Mr.X 1390/09/22 ساعت 15:40

آقا این آپدیت AlterIW چند مگ هست!؟
با وی پی ان وصل شدم، الان نیم ساعت هست فقط 0.2% رفته!!!!!!

همش هی میره تا 2 درصد بعد دوباره از اول میاد!

شما باید ببینید چه فایلی رو داره دانلود میکنه که طول میکشه و اونو کنسل کنید و مستقیما فایل رو دانلود کنید
مپ های دی ال سی که توی فور شیر مشکلی ندارن؟
اگه لینک خراب یا موردی دیدید همینجا بگید تا توی مدیا فایر فایل سالمش رو آپ کنم.

Mr.X 1390/09/22 ساعت 22:02

آقا خواهشن این لینکای DLC از سایت 4shared رو درست کنیــــــــــــــــــــد!!
خواهشا!

Mr.X 1390/09/23 ساعت 16:52

مرسی بابت راهنمایی قبلی.
تونستم بازی کنم فقط یه چیزی!

وقتی میخوام وارد یکی از میپ های DLC بشم این ارور رو میده! ممنون میشم کمک کنید.

http://myup.ir/images/99819531921426631659.png


our level fastfile is different from the server ....

این ارور معمولا به علت تغیر مپ هست یا اینکه لول هک داشتن این مشکل رو پیش میاره
ار پوشه پلیرت یه بک اپ بگیر بعد کل فایل هاشو پاک کن و بازی رو اجرا کن و برو توی یه سروری که همون مپ رو داره.نباید این ارور و بگیری دیگه.

Mr.X 1390/09/24 ساعت 22:14

سلام. اول میخواستم یه تشکری ازتون بکنم به خاطر این همه کمکی که کردید، واقعا ممنون.

دوم یه سوالی داشتم! چجوری میشه MW2 رو به Xfire اضافه کرد؟ من مخوام اضافه کنم همش دنبال استیم میگرده که از توی استیم اپس MW2 رو پیدا کنه، ولی خب MW2 کرکی یه جا دیگه هست و وقتی آدرس اونجارو میدم میگه استیم یافت نشد.

بازم ممتون به خاطر کمک هاتون.

سلام
با کمک برنامه التر ایکس فایر میشه این کار رو به صورت اتواتیک انجام داد و یا بوصیله لانچر کو اپ.لینک برنامه اولیه و آموزش رو سعی میکنم تا فردا بزارم اما نکته ای که وجود داره به علت شناسایی بازی به ایکس فایر و استفاده از گرافیک بازی جهت عکس و فیلم لحظه ای در صورتی که چند بار بازی رو مینیمایز کنید با الت و تب و یا الت و اسکپ بازی ارور دایرکت ایکس میده که خیلی روی اعصابه اینه که معمولا بنده به شخصه از خیر شناسوندن بازی به ایکس فایر میگذرم.

دانیال 1390/10/01 ساعت 11:20

آقا سلام
خسته نباشی عزیز
یک خواهش ازت داشتم، من بازی رو گرفتم ولی مپ های اصلی مثل افغان و ترمینال رو نداره، ممنون میشم کمکم کنی لینک دانلودشون رو پیدا کنم!
موفق باشی!

سلام مپ افغان روندارید؟
جالبه!
توی پوشه زون پوشه انگلیش هست اگه ندارید 2 فایل
mp_afghan.ff
mp_afghan_load.ff
رو و همچنین سایر مپ ها رو بگید تا براتون آپلود بشه.فعلا 2 مپ رو سعی میکنم براتون بزارم.

دانیال 1390/10/01 ساعت 16:54

سلام دوست عزیز
ار موقعی که براتون مسیج گذاشتم گشتم دنبال مپ ها، یک چندتایی پیدا کردم، بزارید اونایی که پیدا نکردم را خدمتتون بگم تا باعث زحمت اضافی نباشم، ممنون از پیگیری که کردین!
مججد مزاحمتون میشم

بسیار عالی
من مپ ها رو آپ میکنم شما هم سایر لینک ها رو بزارین که جم و جور همه مپ ها رو سایر بازدید گنندگان بتونن دانلودکنن.

سلام 1390/10/24 ساعت 11:14

سلام یه مشکل دارم.تموم مراحلو رفتم ولی وقتی میخام بازی رو اجرا کنم ارور میده اصلا کلا بازی اجرا نمیشه خواهشن کمکم کنید متشکرم

سلام
نت فریم ورک و سی++ نصب کرده باشی با داشتن فایل های
iw22 و iw23 و داشتن امولاتور اولیه باید بازی اجرا بشه این چند مرحله رو چک کنید.
اگر نه باز بگید مشکلتون رو.

Mr.X 1390/10/27 ساعت 08:29

سلام. آقا این مشکل عجیب چیه !!؟
وقتی میخوام وارد بازی بشم این ارور رو میده :

http://myup.ir/images/19580074020162614546.png

بازیت نمیتوه به سرور ریموت وصل بشه همونطر که در خط اول ارور گفته
یا از اینترنتت ه یا سرور آلتر داونه.

Mr.X 1390/10/28 ساعت 15:54

نه اخه به Steam و XF و .. به راحتی وصل میشم و پینگم خوبه ! قطعا مشکل از نت نیست !
سرور آلتر هم نیست ! آخه همیشه این ارور رو میده در حالی که بقیه دارن بازی می کنن

شکا اگر سریعا 2 بار بازی رو باز کنید هم مشاهده میکنی که این ارور رو خواهی داشت
سعی کن اپ دیت بازی رو در فایل
iw4mp.cfg
صفر کنی.هرچند که به این اینترنت نمیشه زیاد اعتماد کرد اما مشکل همونطور که خود ارور میگه در عدم موفقیت دسترسی به سرور اصلی است.

[ بدون نام ] 1390/11/01 ساعت 18:17

سلام من وقتی روی iw4 oldکلیک میکنم این ارورو میده؟
http://uploadtak.com/images/1egfq0ln2s8wd5yhoux5.jpg

سلام
c++
نسخه
2005
2008
2010
مشکل نداشتن یکی از اینهاست.از 2010 به کوچکتر دونه دونه بسته به سیستم عاملت نصب کن (64 بیتی یا 32) مشکلت حل نشد باید کار های دیگه ای بکنی.به ایدی پشتیبانی پی ام بده در صورت حل نشدن مشکل.

ghost 1390/11/01 ساعت 18:19

سلام من وقتی روی iw4 oldکلیک میکنم این ارورو میده؟
http://uploadtak.com/images/1egfq0ln2s8wd5yhoux5.jpg

ghost 1390/11/02 ساعت 15:54

سلام مشکلم حل نشد و demo رو آپدیت کردم بازم نشد

شما باید
depencywalker
املاش شاید غط باشه این رو استفاده کنی و لاگ بگیری تا مشخص بشه مشکل از چیه معمولا بعضی از نرم افزار ها هم باعث این مشکل میشند.
برای اطلاعات بیشتر با ایدی پشتیبانی تماس بگیر.

ghost 1390/11/03 ساعت 14:33

من نمیتونم با ایدی پشتیبانی تماس بر قرار کنم .
العان این نرم افزارو از کجا باید گیر بیارم؟و چی کارش کنم

الان شما به ایدی secretjail پی ام بدید توی یاهو.کار طولانی هست با یک و 2 نرم افزار حل نمیشه.ضمنا ممکنه مجانی نباشه برات رفع مشکل.

taymaz 1390/11/11 ساعت 23:18 http://taymaz.blogfa.com

سلام داداشی
بار اولی همون اروری که گفتین یعنی
http://up.iranblog.com/images/unt63yf12o5yf4wiiuvf.jpg
رو میده، چجوری میشه درستش کرد؟؟!

سلام
این ارور مشکلی نداره و میتونید نادیده بگیریدش
به خاطر کیفیت خوب اینترنت ایران هستش.

آرش 1390/11/20 ساعت 13:14

سلام عزیزم.خسته نباشی.اول ممنون بابت احترامی که برای بچه ها قائلی و مشکلاتشونو پیگیری میکنی.
یک سوال: من قبلا بازی میکردم.یک مدت یک ماهه وقفه داشتم و ویندوزمو عوض کردم.قبلا آپدیتش زود تموم میشد ولی این دفعه خیلی داره طول میکشه.دقت کردم دیدم فایل های پوشه main رو هم داره آپ میکنه.که اصلا نیاز نبود.اینجوری حجمش خیلی بالاست.راه حلی دارید؟

سلام
خواهش میکنم.
یکی از دوستان روشی ابتکاری برای به روز کردن بازی دراند که توی همین بخش به صورت نظر گذاشتند ، میتونید اون راه رو امتحان کنید گرچه به نظر بنده در صورتی که ججم فایل هاییکه به صورت عکس براتون در اخر پست گذاشته شده رو چک کنید و درست باشه نباید بازی مجددا شروع به دریافت فایل های مذکور کنه.

Abbas 1390/11/23 ساعت 20:03

سلام دوست عزیز .

من این رهنما رو دقیق انجام دادم اون فایل تورنت که 961 مگابایت بود رو دانلود کردم از زیپ درش اوردم کپی کردم تو محل نصب بازی و امولاتور هم دانلود کردم در محل نصب بازی کپی کردم ، ولی وقتی بازی رو ایجرا میکنم گزینه :

Start the old IW4M1

رو میزنم میاد روی آپدیدت ، آپدیت تا 18% میره و این ارور رو میده :
http://myup.ir/images/14583017396310726867.jpg

ممنون میشم رهنماییم کنید .

دروود
مشکل از اینترنت با کیفیت ایران هست (128 کیلو بایتی پر سرعت)
شما فایل cach.xml رو که در پوشه اصلی بازی هست پاک کنید و بازی رو بزارید run as admin کنید که آپ دیت بشه.دقت کنید فایل های دی ال سی و فایل های ای وی دی 22 و 23 رو در جای درستش گذاشته باشید.

omid 1390/12/06 ساعت 12:05

سلام خسته نباشید
فکرکنم لینک دانلود English2 خرابه
اگه میشه اونو درست کنید تا دانلود کنیم ممنون میشم

سلام
لینک مدیا فایر که پوشه انگلیش رو در 3 پارت آپلود شده درست هست.همه پارت ها رو امتحان کردم و قابل دانلود هست دوست عزیز.

maziyar 1390/12/23 ساعت 02:02

ba salam
doste aziz man bazi ro tebghe marahel nasb va ejra kardam badesh 1 roz bazi kardam ama bad hengami ke mikhastam varede har servery besham roye safheye bazi error midad ke

fetchig playlist complate

uodate rank and unlucks...

concting to IWnet is complate

shab ra shob gozashtamesh ama hich taghiri nakard

bazi ro pak kardam dobare nasb kardam va hameye kararo dobare anjam dadam
ama varede bazi ke misham bazi hang mikone va kharej mishe va error mizane

could not find zone dlc1_ui_mp.ff

bad to google search kardam dawnload kardam to posheye engelish gozashtam bad error avaz shode mige

fastfile for zone 'dlc_ui_mp is newer client executable (verison 218169344(

khahesh mikonam rahnamim konid ke che kar konam


_________
mamnonam

سلام
شما فایل cache.xml رو در پوشه اصلی فولدرت پاک کن.سپس فایل iw4mp.cfg رو بانوتپد باز کن و آپ دیت رو 1 قرار بده اگر 0 هست بازی شروع به دانلود فایل های مورد نیازش خواهد کرد.
دقت کن که فایل هایی رو اگه با پسوند .ff خواست دانلود کنه این یعنی اینکه فایل های حجیم مپ های بازی رو شما در جای درستش ندارید بهتره خودتون دستی فایل ها رو در محل درستش قرار داده و مجددا بازی رو اجرا کنید تا به روز رسانی شروع شود.

maziyar 1390/12/24 ساعت 13:56

dar zemn dost aziz bad az update shodane bazi hich gone darkhaste taahodi azam nemikhad che kar bayad bekonam ?!!!!

فایل cach.xml رو پاک کنید سپس فایل iw4mp.cfg رو با نوت پد باز کنید دقت کنید 2 عدد انتهای 2 خط 1 باشند.اگر بازی اپ دیت نشد سرور آلتر داونه و گرچه که این اموزش ها چند روزی بیشتر دووم ندارند و دیگه ار کار افتاده خواهند شد چرا که آلتر طبق قوانین کپی رایت باید منحل بشه با توجه به شکایت اکتیوژن.

erfan 1391/01/08 ساعت 01:48

salam dadash mitooni begi in error marboot be chi hast mamnoonet misham.

http://img4up.com/up2/98645845673132940846.jpg

[:s038:]
فیلترینگ محترم!
به علت فیلتر شدن سایت التر که بی ربط به "فحاشی یک عده از پشت کوه در آمده و به کار بردن کلمات رکیک" که موتور های جستجوی فیلترینگ اونها رو پیدا کردند، نیست.
برای این دور زدن این مشکل شما باید فایل iw4mp.cfg رو با notepad باز کنید و تنظیماتی مثل زیر رو داشته باشید :(1 ها رو 0 کنید)

enable_updates 0
enable_upload 0
cache_server http://alteriw.net/content/
caches aiw-client;aiw-content;aiw-dlc1;aiw-dlc2

Yoosef 1391/01/18 ساعت 00:09

سلام
لینکها تورنت ابتدای پست کار نمیکنند
میشه اصلاح کنید؟
ممنون

درود
http://s2.picofile.com/file/7152708274/aIW_Client_torrent.html

ultra 1391/01/28 ساعت 09:07 http://muaythai-qazvin.blogfa.com

سلام عزیز دل.یدونه از لینک ها خرابه .
(( بعد این فایل فشرده رو دانلود و بعد از اکستراکت فقط فایل ها رو بدون فولدر در پوشه اصلی بازی کپی کنید یک پوشه زون هست که لازم نیست. ))

اون جایی که نوشته ((این)) که باید روش کلیک کنی . این خراب بید.دست شما جیز.

دوست عزیز این آموزش دیگه تاریخ مصرفش گذشته و کاربردی نداره.
از روش های جدید استاده کنید.
پست های اول

ultra 1391/01/28 ساعت 09:09 http://muaythai-qazvin.blogfa.com

سلام راستی من روی کالافم التر قبلیو هنوز دارم ایا احتیاج هست که یه بار دیگه کالاف نصب کنم که فقط التر شما باشه توش؟

سلام
فایل های iw23 , iw22 , iw25 و فایل هایی که به صورت پکیج 20 مگی گذاشته شده براتون مشکلتون رو حل میکنه.

MW2 1391/02/12 ساعت 06:27

با عرض سلام
من تا همین یک ماه پیش مشکلی نداشتم مدرن وارفیر2 اما یک ماهه یه دفعه این مشکل داره هیچ جور هم رفع نمیشه حتی از وی پی ان هم استفاده کردم فایده نداره.حتی بازی را دوباره نصب کردم رجیستر کلین هم زدم اما این پیام میده.چی میگه این پیام؟؟؟؟
http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up4/17403204909325295323.png

و تو بلک آپس هم اومدم http://s2.picofile.com/file/7121863438/Black_ops_crack_by_mw2_blogsky_com.rar.html
دانلود کردم و اومدم کپی کردم تو بازی و اجرا کردم این پیام میده.این چی میگه؟؟؟چون بلک آپس تا حالا نزدم.درست عمل کردم اینو؟
http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up4/49023006248128674603.png

درود
با توجه به بسته شدن آلتر لینک های دانلود فایل فقط فعال هستند
و دیگر شما از این روش نمیتونید بازی کنید.
روش mw2.ir رو در پست های 1-3 امتحان کنید

MW22 1391/02/12 ساعت 06:28

با عرض سلام
من تا همین یک ماه پیش مشکلی نداشتم مدرن وارفیر2 اما یک ماهه این مشکل داره هیچ جور هم رفع نمیشه حتی از وی پی ان هم استفاده کردم فایده نداره.حتی بازی را دوباره نصب کردم رجیستر کلین هم زدم اما این پیام میده.چی میگه این پیام؟؟؟؟
http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up4/17403204909325295323.png

و تو بلک آپس هم اومدم http://s2.picofile.com/file/7121863438/Black_ops_crack_by_mw2_blogsky_com.rar.html
دانلود کردم و اومدم کپی کردم تو بازی و اجرا کردم این پیام میده.این چی میگه؟؟؟چون بلک آپس تا حالا نزدم.درست عمل کردم اینو؟
http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up4/49023006248128674603.png

امین 1391/02/14 ساعت 00:46

سلام مپ Estate را دوباره اپ کنید . فایلش خالیه .

من میخوام دانلود کنم . مپشو ندارم . منتظرم

درود
http://dl.mw2.in/MW2/zone/english/mp_estate.ff
http://dl.mw2.in/MW2/zone/english/mp_estate_load.ff

حسین 1391/02/21 ساعت 23:28

couldnt load image preview_mp_abandon
اینو ارور می ده چه کارکنم؟
لطفا مراحل کامل رو برام توضیح دهید .
ممنونم

ماحل:
مراجعه به پست اول
مراجعه به سایت
دانلود از طریق آموزش آپلود سنتر
همین.

فرشاد 1391/03/09 ساعت 15:13

ببخشید اگه من بن شده باشم میتونم دوباره بازی کنم (قابل توجه بقیه الترونت منو الکی بن کرد فکر چیت بسرتون نزنه !)

[ بدون نام ] 1391/03/15 ساعت 15:55

سلام من هر 10 دقیقه 1 بار با این ارور مواجه مسشم اگه میشه کمک کنید ممنون
http://axgig.com/images/89868157424812620348.jpg

SHEVCHENKO7 1391/04/28 ساعت 23:13

سلام
خسته نباشد
من نسخه ی بازیم مپ های معمولی رو نداره و در هنگام دانلود مپ های معمولی مپ های westerland و estate و rust لینکشون خراب شده است اگه می شود تصیح کنید
ممنون

سلام
از دانلود سنتر دانلود کنید
http://dl.mw2.ir/dl/mw2/zone/english

farshid 1391/05/24 ساعت 18:38

سلام اولا ممنون بابت این راهنمایی ها دوم اینکه لینک دانلود نقشه overgrown مشکل داره نمیشه دانلود کرد بازم ممنون

درود
از دانلود سنتر دانلود کنید
http://dl.mw2.ir/dl/mw2/zone/dlc

farshid 1391/05/24 ساعت 20:19

باز سلام اقا دوباره یه لینک خراب

بعد این فایل فشرده رو دانلود و بعد از اکستراکت فقط فایل ها رو بدون فولدر در پوشه اصلی بازی کپی کنید یک پوشه زون هست که لازم نیست.

تو این قسمت وقتی کلمه ((این))میزنم لینکش خرابه

دوست عزیز این روش دیگه کاربردی نداره از طریق سایت روش های جدید رو تست کنید
www.mw2.ir

sina hacker 1391/06/01 ساعت 10:46

salam sry in linke dl moshkel dare mesle in ke age mishe residegi konid بعد این فایل فشرده رو دانلود و بعد از اکستراکت فقط فایل ها رو بدون فولدر در پوشه اصلی بازی کپی کنید یک پوشه زون هست که لازم نیست.

دوست عزیز این روش دیگه کارایی نداره
سلام
از سایت روش های جدیدی رو امتحان بفرمایید.

Pvt.NiM4 1391/06/01 ساعت 14:45

سلام دوست عزیز. من میخوام لینک هارو دانلود کنم تو مدیا فایر که کلا میگه این فایل مورد نظر پیدا نشد پاک شده یه همچین چیزی تو hotfile هم همین میاد واسم اون یکیش هم که فیلتره:| لطفا اگه میشه یه لینک بدید که راحت بشه دانلود کرداون یکی هم که میگید فایل کمکی و اینا900 مگ هم یکیش فیلتره یکی دیگشم که فایل میاد کمتر از 1 ثانیه دانلود میشه فایل rar هم نیست که بخوام استکراتکتش کنم:|.ممنون میشم جواب بدید و یه لینک درست بذارید برام.

سلام
لطفا از دانلود سنتر دانلود بفرمایید در سایت
دقت کنید که این روش دیگه کارایی نداره و از روش های جدید باید استفاده کنید.

PVT.N1M4 1391/06/01 ساعت 16:45

خب راستش من روشی بلد نیستم! اون آپلود سنتر سایت رو هم اگه میشه بیشتر در موردش بگید یکم متوجه نمیشم.. ممنون.

لطفا به اینجا www.mw2.ir مراجعه کنید و با جستجوی نظرات دیگران که ممکنه مشکلات شما هم باشه به رفع مشکل بپردازید.

ali 1391/07/05 ساعت 18:55

بعضی از فایل ها برای دانلود دیگه نیست چیکار کنم

دوست عزیز دقت کنید که پروژه التر ای دبلیو داره میشه حدود یک سال که بسته شده و 2 پروژه آلتر رو و فور دلتا وان الان قابل بازی کردن هستند
به سایت مراجعه بفرمایید
فراموش نکنید نظرات اینجا جواب داده نمیشه و به سایت مراجعه کنید
www.mw2.ir

Rock 1391/07/19 ساعت 11:07

لینک دانلود برخی از مپ ها mw2 ارور میده لطفاً مشکلشونو بر طرف کنید .(Estate,Rust,wasteland
لطفاً در مورد نحوه اتصال کلاینت ها به سرور در MW2 توضیح دهید اگر هم برنامه ای داره لطف کنین برای دانلود بگذارید
مشکل اینکه برخی از کلاینت ها در هنگام اتصال به سرور ارور Disconnec Server میدن چیة؟ایا به کارت گرافیک بستگی داره؟

تمامی فایل های مورد نظرتون در دانلود سنتر وجود دارند
در صورتی که دستی بخواهید وصل بشید با همون تایپ کردن آدرس سرور و قبلش گذینه کانکت بله ضعف منابع سیستمی معمولا بیشتر رم باعث این کار میشه
فراموش نکنید نظرات اینجا جواب داده نمیشه و به سایت مراجعه کنید
www.mw2.ir

سلام دوست عزیز .
در قسمت مپ های معمولی بازی گفته بودی که:
{دوستان در صورت خرابی هر لینکی گزارش بدید به صورت نظر تا لینک اصلاح شود.}
حالا همه لینک ها از کار افتاده اگه میشه برای من لینک های جدید رو بفرستی به ایمیلم خیلی ممنون میشم.

دوست عزیز شما میتونید همه مپ ها و فایل های این بازی ، مدرن 3 و سایر بازی ها رو از دانلود سنتر سایت ما www.mw2.ir دریافت نمایید.

mehrshad 1392/06/10 ساعت 00:51

English 1 سرور Mediafire

English 2 سرور Mediafire

English 3 سرور Mediafire
اقا سلام میتونی این فایل ها یه لینگ دیگه بدی اینا پاک شدن برای بازی کردن بهشون نیاز دارم

لطفا نظرات و سوالات رو در سایت پیگیری فرمایید.

mehrshad 1392/06/10 ساعت 11:29

میشه بهم بگین ؟ لینکشو بدین ! خودمم باز میگردم

لطفا سوالات و مشکلات رو در سایت http://mw2.ir
پیگیری کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد