Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

Modern Warfare 2 Multiplayer-Cod 6 online

آموزش مولتی پلیر آن لاین مدرن وار فیر 2

مپ های جدید،امکانات جدید... در راه اند....


بدون شرح...


عکس ها تغیر اندازه یافته اند.برای دیدن عکس ها در ابعاد واقی روی هر عکس کلیک کنید. 
















نظرات 6 + ارسال نظر
ali 1390/03/07 ساعت 20:01

salam che map haye ghashangi ina be sourate dlc mian?

بزارین تا قطعی شدنش خبرش رو نگم.چون دقیقا معلوم نیست کی و به چه شکلی بیاد.

مهران 1390/03/10 ساعت 08:28

سلام.
یک خواهشی از شما داشتم.میشه یک ادمین تولز برای سرور های مجازی همراه با یک اموزش مختصر از طریقه ی کارکردش در شایت بزارید؟
اگر هم سایت خارجی سراغ دارید معرفی کنید تاخودم مراجعه کنم.
با تشکر

نرم افزار B3
آدرس:
www.bigbrotherbot.net

نرم افزار Manu Admin mod

ادرس:
www.manuadminmod.de

توضیحاتش رو شرمنده اما 2 نرم ادمین تولز بهت معرفی کردم برو حالش رو ببر.

مهران 1390/03/10 ساعت 18:22

ببخشید دوباره مزاحم شدم.
من سرور زدم.بچه ها هم وصل میشوند.اما ایپی را میدم نرم افزار Manu Admin mod
میگه:no connection could be made because the target machine actively refuse it 111.111.111.111:28960
فکر میکنید مشکل از کجاست؟

نرم افزار مذکور رو نمیشناسم.
کجا دانلودش کردی ببین همونجا بلدن؟
من نمیگم تا خودت ببینی که کجا باید بری....

salim 1390/03/11 ساعت 10:28

narmafzari baraye edite map mikhastam mamnoonam.rasti baraye cheat zadan harchi mizanam amal nemikone.komak....

نرم افزار www.بقیه اش رو بدو...

حمید 1390/03/28 ساعت 18:52 http://pic4you.ir

سلام !
من Dont Back هستم...
یک سوال دارم. چرا هر وقت میام تو سرور هنوز اسلحه انتخاب نکردم کیک می شم؟ چیتر نیستم
لطفا اگه دلیل دیگه ای داره ذکر کنید. با تشکر

سلام.!
پرسه بن شدن اینطوره که به یکی از دلایل (چیت،فهش،...) یکی بن میشه و همین اتفاق میفته که داخل سرور نیومده کیک میشه برای همیشه.حالا چندین ادمین هست توی سرور که بنده یکی از اونها هستم و خبر ندارم علت بن شدنتون رو.9 سرور وجود داره که 2 سرورش برای ما هست بقیه سرور ها درشون بروی شما باز هست.

حمید 1390/03/30 ساعت 10:16

تا کی بن شدم؟ اون رو هم خبر ندارید؟

دائمی هست بن شدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد